Візитна картка Веб – квесту з теми «Прямокутний трикутник».

Про матеріал
Матеріал доцільно використати на уроці узагальнення матеріалу з теми "Прямокутний трикутник"
Перегляд файлу

Візитна картка Веб-квесту

 

1. Прізвище, ім'я, по батькові авторів Веб-квесту

2. Предмет

3. Вікова категорія учнів

4. Центральне завдання

5. Кількість ролей

6. Назва ролей

7. Приклад покрокової інструкції (запишіть покрокові інструкції для кожної ролі)

8. Список Інтернет-джерел (запишіть хоча б 2 Інтернет-ресурсу, якими можуть скористатися учні для виконання завдання. Не забудьте написати анотацію до кожного інтернет-ресурсу)

9. Критерії оцінки Веб-квесту

10. Передбачуваний результат

11. результат роботи кожної групи.

 

Візитна картка Веб – квесту з теми «Прямокутний трикутник».

1.  Шеїн Марина Миколаївна

2. Геометрія

3. Учні 8 А класу

4. Узагальнити та систематизувати знання  учнів з теми «Прямокутний трикутник».

5. Кількість ролей  -  4

6.

- історики (Варфоломієва, Кисель, Клок);

- теоретики (Марахов, Кубата, Морозов);

- практики (Белименко, Міщенко, Лопатін);

- дизайнери (Олійник, Фаєва, Циганкова);

- група 1 (індивідуальна роботанадствореннямлепбуку  Роман, Руденко, Кадук, Маслова, Коштур, Ширяєва)

- Ковбасенко Назар (індивідуальна робота над створенням лепбуку)

7 – 8.

Роль1. Історики 

Завдання вашої групи дослідити історичні факти про прямокутний трикутник і  Піфагора. Скласти вікторину про цікаві факти з життя Піфагора . Знайти девіз для уроку геометрії з теми «прямокутний трикутник».

https://naurok.com.ua/rozvyazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-63310.html

Форма звіту: знайдений матеріал оформити у вигляді файлу WORD,  Формат А4, 14 пт, TimesNewRoman, поля стандартні, інтервал 1,5 та надіслати на електронну пошту  0952426406@ukr.net

Роль 2 . Теоретики

Завдання вашої групи дослідити означення та властивості прямокутних трикутників. Залежності між кутами і сторонами прямокутного трикутника. За допомогою довідкової літератури та Інтернет ресурсів.

 

Форма звіту:  1) матеріал подати у вигляді опорних конспектів, таблиць  у вигляді файлу WORD,  Формат А4, 14 пт, TimesNewRoman, поля стандартні, інтервал 1,5 та надіслати на електронну пошту  0952426406@ukr.net

2) створіть Теоретичний практикум  за даною темою

 

Роль 3.  Практики

Завдання вашої групи  знайти матеріал для усних та письмових  обчислень.

1)  Завдання за готовими рисунками

2) Задачі практичного застосування

Використовуйте для пошуку наступні джерела та інші джерела

Практичне застосування   https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rozvazuvanna-pramokutnih-trikutnikiv-114328.html

Загадки

https://naurok.com.ua/urok-geometri-u-8-klasi-rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-3988.html

Кросворд

https://naurok.com.ua/urok-geometri-u-8-klasi-rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-3988.html

 

Форма звіту

Звітом вашої діяльності буде:. 1) матеріал подати у вигляді  файлу WORD,  Формат А4, 14 пт, TimesNewRoman, поля стандартні, інтервал 1,5 та надіслати на електронну пошту  0952426406@ukr.net

Роль 4.  Дизайнери

 Завдання

Завдання вашої групи   підготувати:

1)макет лепбуку;

2)  Шаблони комірців

3)  Фони для лепбуку

Використовуйте для пошуку наступні джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=xRRqIOk0vXg&t=226s

Форма звіту: створити  макет лепбуку,  підготувати комірці (10), фони надати в електронному вигляді на електронну пошту  0952426406@ukr.net.

 

10.  Учні самостійно працюють з довідковим матеріалом та Інтернет ресурсами, повторюючи основні поняття теми. При створенні завдань готуються до виконання тематичної контрольної роботи.

11. Результатом роботи груп є  спільний леп бук

 

Матеріали роботи груп надіслати до 25.03 на 0952426406@ukr.net (група дизайнери макет приносить після  карантину, а шаблони фонів  та комірців надсилає мені не електрону пошту)

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку