"ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОЕКТУ: ДВОХВИМІРНІ ЗОБРАЖЕННЯ"

Про матеріал
План-конспект заняття з предмету ТЕХНОЛОГІЇ ТЕМА: «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОЕКТУ: ДВОХВИМІРНІ ЗОБРАЖЕННЯ (Презентація до уроку буде додана окремим файлом)
Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИ

КЗО «КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ З ПОСИЛЕНОЮ

ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ» ДОР

 

План-конспект

заняття з предмету ТЕХНОЛОГІЇ

 

ТЕМА: «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОЕКТУ: ДВОХВИМІРНІ ЗОБРАЖЕННЯ»

 

 

Викладач комп’ютерних технологій

 ІІ категорії Питалева Ірина

 

 

 

 

 

2019-2020 н. р.

м. Кривий Ріг

Дата: 5.12.19         Клас: 10-Г

 

Тема: Візуалізація елементів проекту: двохвимірні зображення.

Мета:

навчальна: вивчити принципи і процеси створення плоских зображень, що будуються на основі віртуальної тривимірної моделі та призначені для візуалізації проекту.

розвивальна: розвивати увагу, координацію, логічне мислення, зосередженість, правильне наукове мовлення в процесі створення плоских зображень.

виховна: виховати інтерес до наукової творчості, культуру думки і поведінки, наполегливість і силу волі, естетичну, правову, екологічну культуру, дисципліну, звичку до систематичної праці..

 

Обладнання: ноутбуки, інтерактивна дошка, проектор, проекти будівель, ArchCAD.

Методичне забезпечення: презентація.

Тип уроку: комбінований.

 

План уроку

I.

Організаційний  момент

2 хв.

II.

Актуалізація  знань

4 хв.

III.

Мотивація навчальної діяльності учнів

2 хв.

IV.

Повідомлення теми й мети уроку     

2 хв.

V.

Вивчення нового матеріалу :

15хв.

VI.

Практична робота 

10 хв.

VII.

Закріплення нових знань 

3 хв.

VIII.

Підведення підсумків уроку

2 хв.

 

СТРУКТУРА УРОКУ

 

І.   Організаційний  момент

  •         перевірка наявності учнів;
  •         перевірка готовності учнів до уроку.

 

ІІ.  Актуалізація  знань

Нагадайте мені будь-ласка що таке проект?

Які ви знаєте етапи проетуваня?

В якій формі можна подати презентацію проекту?

III. Мотивація навчальної діяльності учнів

Перед тим як щось реалізувати, людині в певний момент  захотілося побачити – а  яке "воно" матиме вигляд, коли все закінчиться. Так з'явилися люди, яких ми зараз називаємо архітектор, дизайнер, проектант. Показуючи свої початкове креслення чи малюнок, він показував ескіз.

З появою комп'ютерних технологій проектування, якось непомітно з'явилося і заполонило вжиток ще одне нове слово візуалізація.

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку

Отже, сьогодні ми з вами розглянемо тему «Візуалізація елементів проекту: двохвимірні зображення»

 

Очікуванні навчальні результати:

  •              вивчити принципи і процеси створення плоских зображень, що будуються на основі віртуальної тривимірної моделі та призначені для візуалізації проекту;
  •              ознайомитися з параметрами настроювання різноманітних стилів візуалізації, прийомами роботи з камерою;
  •              дотримуватись організації робочого місця, правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог під час виконання робіт.

 

V. Вивчення нового матеріалу:

План вивчення:

  1. Налаштування проекту для здійснення візуалізації.
  2. Параметри вікна 3D-візуалізації.
  3. Механізм візуалізації Scetch.
  4. Ефект «белая модель».

 

 Практична робота

Створення візуалізації власних проектів при використанні ефекту «Белая модель».

 

VІІ . Закріплення нового матеріалу:

Рефлексія (перевірка психоемоційного стану учнів, ефективності мотивації діяльності).

Метод «Мікрофон»

Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.

Правила проведення такі:

  • говорити має тільки той, у кого "символічний" мікрофон,"
  • відповіді не коментуються і не оцінюються;
  • коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.

Отже, ми розглянули принципи і процеси створення плоских зображень. То ж дайте відповіді на такі питання:

1. Що нового ви дізналися на уроці?

2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?

 

ІХ. Повідомлення домашнього завдання:

Зробити візуалізацію власної кімнати, будь-якими засобами.


  • перейти в режим першого чи другого поверху
  • викликаємо панель 3D візуалізації (окно-табло команд-3D візуалізація)
  • обираємо місце з якого хочемо роздивитись будинок чи інтер'єр, зазвичай це вхідні двері
  • в нашому випадку, як ви бачите, це вхід тераси
  • вибираємо інструмент "бегущая рамка"
  • обводимо цим інструментом все, окрім стіни, де вхід
  • далі тиснемо F5 (показать область бегущей рамки в 3D)

або ПКМ по пустому місцю - показать выборку  бегущей рамки (ВАЖЛИВО щоб не  було підсвічено жодний об'єкт)

  • далі встановлюємо ракурс-

щоб все було добре видно необхідно на панелі 3D візуалізації  вімкнути  "двіхточечная перспектива"

  • щоб вибрати рівний ракурс:
  • виставляємо висоту камери – 1500
  • висоту цілі – 1500
  • азимут - 180°
  • конус обзора - 65°
  • высота солнца - (будь-яка) ~30°
  • викликаємо візуалізацію: другий фотоапарат

є два типи візуалізації: скретч та біла перспектива

  • 800х800
  • стиль линий (разные техники, выбираем разные варианты)
  • PEN CUT:
  • цвет линий – специальный;
  • векторная 3Д штриховка;
  •  векторные тени;
  • прозрачность  .... и запускаємо
  • БЕЛАЯ МОДЕЛЬ
  • цього разу розглянемо на прикладі другого поверху
  • для подальшої обобки зображення можна вигрузити для використання у PS для створення колажів, наприклад,  вибрати механізм ВЕКТОРНИЙ с удалением невидимых линий, F5 для предпросмотра, PrtSc
  • Розфарбувати стіни, вибрати шпалери, оббивка дивана тощо

Відкриваємо проект, візуалізуємо білу модель

Домашнє завдання:створити в ескізі проект власного будинку

Дякую за увагу

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку