1
МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ УКРАЇНИ
КЗО «КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ З ПОСИЛЕНОЮ
ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ» ДОР
План-конспект
заняття з предмету ТЕХНОЛОГІЇ
ТЕМА: «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРОЕКТУ: ДВОХВИМІРНІ ЗОБРАЖЕННЯ»
Викладач комп’ютерних технологій
ІІ категорії Питалева Ірина
2019-2020 н. р.
м. Кривий Ріг
Дата: 5.12.19 Клас: 10-Г
Тема: Візуалізація елементів проекту: двохвимірні зображення.
Мета:
навчальна: вивчити принципи і процеси створення плоских зображень, що будуються на основі віртуальної тривимірної моделі та призначені для візуалізації проекту.
розвивальна: розвивати увагу, координацію, логічне мислення, зосередженість, правильне наукове мовлення в процесі створення плоских зображень.
виховна: виховати інтерес до наукової творчості, культуру думки і поведінки, наполегливість і силу волі, естетичну, правову, екологічну культуру, дисципліну, звичку до систематичної праці..
Обладнання: ноутбуки, інтерактивна дошка, проектор, проекти будівель, ArchCAD.
Методичне забезпечення: презентація.
Тип уроку: комбінований.
План уроку
I. |
Організаційний момент |
2 хв. |
II. |
Актуалізація знань |
4 хв. |
III. |
Мотивація навчальної діяльності учнів |
2 хв. |
IV. |
Повідомлення теми й мети уроку |
2 хв. |
V. |
Вивчення нового матеріалу : |
15хв. |
VI. |
Практична робота |
10 хв. |
VII. |
Закріплення нових знань |
3 хв. |
VIII. |
Підведення підсумків уроку |
2 хв. |
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація знань
Нагадайте мені будь-ласка що таке проект?
Які ви знаєте етапи проетуваня?
В якій формі можна подати презентацію проекту?
III. Мотивація навчальної діяльності учнів
Перед тим як щось реалізувати, людині в певний момент захотілося побачити – а яке "воно" матиме вигляд, коли все закінчиться. Так з'явилися люди, яких ми зараз називаємо архітектор, дизайнер, проектант. Показуючи свої початкове креслення чи малюнок, він показував ескіз.
З появою комп'ютерних технологій проектування, якось непомітно з'явилося і заполонило вжиток ще одне нове слово візуалізація.
IV. Повідомлення теми і мети уроку
Отже, сьогодні ми з вами розглянемо тему «Візуалізація елементів проекту: двохвимірні зображення»
Очікуванні навчальні результати:
V. Вивчення нового матеріалу:
План вивчення:
VІ Практична робота
Створення візуалізації власних проектів при використанні ефекту «Белая модель».
VІІ . Закріплення нового матеріалу:
Рефлексія (перевірка психоемоційного стану учнів, ефективності мотивації діяльності).
Метод «Мікрофон»
Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.
Правила проведення такі:
Отже, ми розглянули принципи і процеси створення плоских зображень. То ж дайте відповіді на такі питання:
1. Що нового ви дізналися на уроці?
2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?
ІХ. Повідомлення домашнього завдання:
Зробити візуалізацію власної кімнати, будь-якими засобами.
або ПКМ по пустому місцю - показать выборку бегущей рамки (ВАЖЛИВО щоб не було підсвічено жодний об'єкт)
щоб все було добре видно необхідно на панелі 3D візуалізації вімкнути "двіхточечная перспектива"
є два типи візуалізації: скретч та біла перспектива
Відкриваємо проект, візуалізуємо білу модель
Домашнє завдання:створити в ескізі проект власного будинку
Дякую за увагу