Властивості множення і ділення на 10,100

Про матеріал
Властивості множення і ділення 10,100 Розробка уроку , презентація і силка на відео.Познайомити учнів із властивостю множення і ділення на 10 , 100.Вчити свідомо використовувати її під час розв'язання виразів і задач, продовжувати над засвоюванням таблиці множення і ділення.
Перегляд файлу

Підгутувала вчитель початкових класів комунального закладу « Багачівської закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Кривоозерської селещної ради» Сташевська Світлана Андріївна

 

Конспект уроку.  Математика 3 клас                                                                                                   (за  підручником  М. Козак, О. Корчевської )                                                                Тема. Множення з числами 10 і 100                                                                                      Мета. Дидактична. Ознайомити учнів з правилами множення числа на 10  і 100. Учити розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох чисел.                                                                                                                          Розвивальна. Розвивати увагу, абстрактне та конкретне мислення, обчислювальні навички                                                                                                                   Виховна. Виховувати уважність, відповідальне ставлення до навчання, самостійність                                                                                                                              Засоби навчання. Підручник, структурні записи на дошці для усних обчислень, цеглинки LEGO, записи для роботи над задачею, відео.

Перебіг уроку                                                                                                                          

I. Організаційний момент                                                                                          Емоційне налаштування

Ось і все! Дзвенить дзвінок                                                                                                                                 В гості йде до нас урок                                                                                                               Сядьте зручно, усміхніться!                                                                                                                  І на мене подивіться                                                                                                                 II. Мотивація навчальної діяльності  -              На сьогоднішньому уроці ми помандруємо світом рослин які занесені до Червоної книги України.

Червона книга України — основний документ, в якому узагальнено матеріали про сучасний стан рідкісних і таких, що знаходяться під загрозою зникнення, видів тварин і рослин.

 Щоб дізнаватися про рослини нам потрібно виконувати завдання.  Сьогодні  ми з вами будемо винахідниками, а нашим винаходом буде вміння множити числа на 10 і 100                                                                                                                                          III. Повторення та закріплення вивченого матеріалу                                                            Усні обчислення                                                                                                                                                                                                                                                  а)Математика з LEGO

 Довідкове бюро

Білоцвіт весняний — геофіт, багаторічна цибулинна рослина родини амарилісові, роду білоцвіт. Декоративний ранньовесняний ефемероїд білоцвіт весняний — рідкісний вид флори України, внесений до Червоної книги України.поширення білоцвіту весняного в Україні охоплює південні частини Львівської та Івано-Франківської областей, східну частину Чернівецької області та більшість території Закарпатської області за винятком крайнього Півдня. Північна та східна межа суцільного поширення білоцвіту весняного в Україні збігається з підніжжям Карпатської гірської системи в Прикарпатті. 2.Каліграфічна хвилинка

C:\Users\Тома\Desktop\0.jpgC:\Users\Тома\Desktop\9.png

-Складіть з цифр 0 і 1 всі можливі числа (в межах 1000) та запишіть їх у порядку зростання.

10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000.

Довідкове бюро

Гвоздика бузька — вид рослин родини Гвоздичних. Поширена на південних відрогах Придніпровської височини (межиріччя Південного Бугу та Інгулу). Адміністративно — Кіровоградська область та Миколаївська область.

Довідкове бюро

Нарцис вузьколистий  — багаторічна трав'яниста рослина. Поширений на висотах 1000–2000 метрів над рівнем моря в Альпах, на Балканах, у Південних Карпатах, Середземномор'ї. В Українських Карпатах — на Свидовецькому та Мармароському масивах.

Підсніжник південний — багаторічна цибулинна рослина родом з Малої Азії. Занесений до Червоної книги України. Необхідно здійснювати моніторинг популяцій, ширше культивувати в ботанічних садах, розширити мережу заповідних територій. Заборонено збирання рослин, заготівля, продаж, знищення місць зростання.

 Визнач, яку частину зафарбовано. Добери відповідний дріб.  

 

Довідкове бюро.

Тюльпан дібровний  рідкісна багаторічна рослина родини Лілійних.  Ендемік Східної Європи, занесений до Червоної книги України. Ареал виду охоплює степові і лісостепові райони Східної Європи — від басейну Південного Бугу до Передкавказзя і пониззя Дону. В Україні найвища щільність популяцій спостерігається на Лівобережжі та біля східного кордону країни. Тюльпан дібровний полюбляє помірно зволожені ґрунти, тому зростає у байрачних лісах, заплавних дібровах, чагарниках.                                                 IV. Вивчення нового матеріалу                                                                                          а) Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=oHlc5wVTzLs&feature=youtu.be                                     б) Хвилинка партнерства                                                                                                           Завдання 76, с.14-усно ( учні працюють у парах)                                                            в) Колективне дослідження.                                                                                         Виконання завдання 77                                                                                                              - Розгляньте зразки множення чисел на 10 і 100                                                                                                                                                                                                                                  - У кожній рівності порівняйте перший множник і добуток. Зробіть висновок.                           Отже  висновок можна зробити такий:                                                                                              а х 10 = а0                                                                                                                                                  а х 100 = а00                                                                                                                                    г) Вправа « Фотоапарат»                                                                                                    Фотографуємо очима правило у плашечці (с.14) і закидаємо інформацію у свій комп’ютер. Заплющили очі, перевірили, чи інформація на місці. Прошепотіли подумки. Промовили вголос                                                                                                             

д) Гра  « Упіймай м’яч»                         

 Довідкове бюро.

Рябчик шаховий  отруйна багаторічна рослина родини Лілійних. Вид занесений до Червоної книги України і Польщі. Рябчик шаховий розповсюджений по всій Європі за виключенням полярних і південних посушливих районів. В Бельгії винищений у XIX столітті.

 Фізкультхвилинка                                                                                                                                                V. Розвиток математичних знань і вмінь 

                                                                                        

 

 

 

 

VI  Підсумок уроку                                                                                                                         Яку тему вивчали на уроці?                                                                                                                           – Що треба зробити , щоб помножити число на 10, 100?                                              Рефлексія

C:\Users\Ира\Desktop\Без названия (1).jpg

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 березня 2021
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку