Властивості степеня з цілим показником.

Про матеріал

Сприяти удосконаленню знань учнів по темі, формувати уміння застосовувати властивості степеня з цілим показником до розв'язування вправ.

Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, увагу, пам'ять, вміння слухати товариша. Розвивати математичну мову у процесі повторення та узагальнення матеріалу теми при перетворенні виразів.

Перегляд файлу

Урок алгебри у 8 класі.

Тема уроку: «Властивості степеня з цілим показником.»

Мета уроку: Сприяти удосконаленню знань учнів по темі, формувати уміння   застосовувати властивості степеня з цілим показником до розв’язування вправ.

Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, увагу, пам'ять, вміння слухати товариша. Розвивати математичну мову у процесі повторення та узагальнення матеріалу теми при перетворенні виразів.

Виховувати вміння працювати в колективі, культуру спілкування.

Обладнання: ноутбук або планшет у кожної групи, підручник.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.

Клас поділено на три групи. Кожна група до уроку готувала презентацію.

Перша група. «Означення степеня з цілим показником. Запис. З історії»

Друга група. «Властивості степеня з цілим показником. Приклади»

Третя група. «Застосування степеня в географії, біології, астрономії, хімії, фізиці, економіці»

  1. Мотивація навчання.

Сьогодні на уроці ми будемо узагальнювати та закріплювати знання з теми: «Степінь з цілим показником. Властивості степеня з цілим показником». Головне завдання уроку – навчитися перетворювати та обчислювати вирази, що містять степінь з цілим показником.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  1. Кожний відповідальний доповідає про наявність домашнього завдання у  учнів своєї групи.
  2. Усні завдання.
  3. Тестові  завдання.
  1. Тотожно рівним виразу  є вираз:

а) -; б) ; в) ; г) .

     2. Тотожно рівним дробу є вираз:

     а) ; б) ; в) ; г) .

    3. Значення виразу + є число:

    а) -10; б) ; в) ; г) 12.

  4. Тотожним до степеня є вираз:

  а) ; б) ; в) – ( ∙ 2; г) .

  IV.   Відтворення і корекція опорних знань.

Кожна група презентує свою роботу.

  1. Узагальнення знань і умінь.

Виконання завдань в групах.

Кожна група виконує своє завдання, а потім презентує його біля дошки. Учні двох інших груп уважно слухають, виправляють помилки, доповнюють і записують собі в зошит.

  1. Підведення підсумків уроку.

Кожний відповідальний оцінює роботу кожного учня своєї групи і виставляє оцінки, які вчитель врахує при виставлені оцінки за урок.

  1. Домашнє завдання.

 

Повторити § 8, 9. № 287. Додатково № 290.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку