Номер слайду 2
У своїй практиці використовую ряд активних методів навчання, прийомів та різноманітних вправ, які спрямовані на формування компетентності «вміння вчитися» « Ключ» - завдання, виконуючи яке дитина може оцінити рівень своїх знань з певної теми, побачити прогалини, визначити зону найближчих дій. Наприклад. Виберіть із дужок потрібну букву відповідно до правил чергування у-в;і-й і запишіть у дві колонки слова:1) з буквами у,і; 2) –в,й. Схід(і,й)захід;степ(і,й)море;знання(і,й)уміння;села(і,й)міста;сон(у,в)руку;знищений(у,в)щент;він(і,й)шов;спитай(у,в)мами;трапилось(у,в)перше;сиджу(у,в)дома;стану(у,в)чителем;рано(у,в)став;досить(у,в)порядкований;ощадливість(і,й)бережливість;дощ(у,в)щух;з′єднані(у,в)спілку. З других букв записаних слів прочитаєте початок афоризму англійського богослова 17 ст. Томаса Фуллера «………………………………..,той нічого не навчиться»(хто ні про що не питає).