Лукашівський навчально-виховний комплекс
«Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів»
Календарно - тематичне планування
програмового матеріалу
з української мови
у 9 класі (ІІ семестр)
на 2023 – 2024 навчальний рік
Учитель: Н.М.Ратушна
Складено відповідно до навчальної програми для закладів загальної освіти з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
Підручник: Українська мова: підруч. для 9-го кл. загальноосвіт навч. закл./ О.В.Заболотний, В.В.Заболотний.-К.: Генеза, 2017.-272 с.іл.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми Письмо : переказ твір Правопис : диктант |
2
1 1
1 |
2
1 1
1 |
Індивідуальні види контрольних робіт
Діалог Усний переказ Усний твір Читання вголос |
1 1 - - |
- - 1 1 |
|
Поряд № |
Дата провед. |
Тема уроку
|
Примітка
|
|
Другий семестр |
|
|||
33 |
16.01 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами |
|
|
34 |
17.01 |
РМ №10. Стислий усний переказ публіцистичного стилю (за складним планом) |
|
|
35 |
23.01 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
|
|
36 |
24.01 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
|
|
37 |
30.01 |
РМ №11. Есей (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень |
|
|
Безсполучникове складне речення |
||||
38 |
31.01 |
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
|
|
39 |
06.02 |
РМ №12. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
|
|
40 |
07.02 |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
|
|
41 |
13.02 |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
|
|
42 |
14.02 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні |
|
|
43 |
20.02 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні |
|
|
44 |
21.02 |
Тире у безсполучниковому складному реченні |
|
|
45 |
27.02 |
Тире у безсполучниковому складному реченні |
|
|
46 |
28.02 |
РМ №13. Діалог-обговорення актуальної теми |
|
|
47 |
05.03 |
Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення» |
|
|
48 49 |
06.03 12.03 |
РМ №14, №15. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
|
|
50 |
13.03 |
Контрольна робота №3.Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення.(тестування) |
|
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
||||
51 |
19.03 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|
|
52 |
20.03 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|
|
53 54 |
02.04 03.04 |
РМ №16, №17. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
|
|
55 |
09.04 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку |
|
|
56 |
10.04 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку |
|
|
57 |
16.04 |
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
|
|
58 |
17.04 |
РМ №18. Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.) |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||
59 |
23.04 |
Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац |
|
|
60 |
24.04 |
РМ №19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей |
|
|
61 |
30.04 |
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення) |
|
|
62 |
01.05 |
Контрольний диктант |
|
|
63 |
07.05 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях |
|
|
64 |
08.05 |
РМ №20. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
|
|
65 |
14.05 |
Контрольна робота №4. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування) |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
66 |
15.05 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки |
|
|
67 |
21.05 |
Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень) |
|
|
68 |
22.05 |
Орфографія |
|
|
69 |
28.05 |
Пунктуація |
|
|
70 |
29.05 |
Підсумковий урок |
|
|
Усний твір Читання вголос |
||||
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Лукашівського НВК
……………………В.П.Присяжнюк
05.01.2024
1