Вправи "Розвиток просторових навичок та схеми тіла" для дітей з розладами спектру аутизму

Про матеріал
Вправи на розвиток просторових навичок та схеми тіла для адаптації дітей з розладом спектру аутизму до шкільного середовища на першому році навчання
Перегляд файлу

Вправи на розвиток просторових навичок та схеми тіла для адаптації дітей з розладом спектру аутизму до шкільного середовища на першому році навчання

Гра «Дзеркало»

Стаєте навпроти дитини і кажете повторювати за вами, поступово ускладнюючи рухи

«Відтвори позу»

Нейропсихологічна гра «Спробуй повтори»

 

Нейропсихологічна гра «Спробуй повтори»

 

 

«Роби, як я»

 

 

 

«Вивчити танець»

https://www.youtube.com/watch?v=5DpL0Wn4DHk

Чотири стихії

На слово «повітря» дитина повинна підняти руки вверх або показати будь-яку частину тіла, розташовану зверху (голову, плечі, вуха тощо). Якщо ведучий скаже слово «вода» — дитина показує на будь-яку частину тулуба (груди, живіт, спину, сідниці) або витягує руки вперед. На слово «вогонь» дитина повертає руками в ліктьових суглобах, тримаючи руки в сторони. На слово «земля» — показує на будь-яку частину ніг або опускає руки вниз.

 

Хованки

Заховайте в кімнаті будь-який предмет (іграшку, для старших — букву, цифру, слово) або загадайте з тих, що вже є в кімнаті. Запропонуйте дитині уважно слухати команди. Дитина рухається кімнатою під команди: «прямо», «направо», «знову прямо» тощо. Після команди «стоп, знайшли» дитина вказує на загаданий предмет.

Стрілка, яка розмовляє

Дитина сама загадує предмет, до якого вона «мандрує». Наприклад: «Мені хочеться дістатися до вікна, яке знаходиться справа від мене. Я відправляюся в дорогу, а стрілка підкаже мені, де можна відпочити». У руках в дитини стрілка, яку вона може повертати в потрібному напрямку.

Можна в цій же грі викласти на шляху (або намалювати крейдою) стрілки, що вказують напрям.

Під час мандрівки дитина повинна промовляти вголос напрям свого руху: «Іду прямо, повертаюся наліво» тощо.

Що де знаходиться

Дитина виходить із кімнати, поки її немає, можна змінити розташування предметів. Через кілька хвилин її запрошують повернутися. Задача дитини — запам'ятати розташовані справа (зліва, прямо) від неї предмети, закрити очі або відвернутися та назвати їх за тим же порядком.

 

 

Орієнтування у просторі листа

 

Запропонувати учням показати олівцем на зошиті/ парті/ дошці: 1) правий верхній кут; 2) лівий нижній кут; 3) лівий верхній кут; 4) ліву/ праву частину зошита/парти/ дошки; тощо.

2. Показати в повітрі правою рукою направлення: 1) зверху вниз; 2) знизу вгору; 3) знизу вгору, наклонюючи вправо; 4) справа наліво; 5) зліва направо; тощо.

 

 

Викласти візерунок за зразком

 

Презентація "Розвиток дрібної моторики"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 лютого
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку