What we can do in summer.

Про матеріал
Мета проекту: - створити умови для удосконалення умінь самоорганізації,самостійності мислення; - спонукати до використання лексики теми в усному мовленні; - сприяти розвитку навичок творчого письма; - допомогти систематизувати знання учнів про види діяльності під час літніх канікул; - виховувати культуру усного мовлення,повагу,працелюбність і віру в свої сили.
Перегляд файлу

Тема проекту                  What we can do in summer.

Мета проекту: 

- створити умови для удосконалення умінь самоорганізації,самостійності мислення;

- спонукати до використання лексики теми в усному мовленні;

- сприяти розвитку навичок творчого письма;

- допомогти систематизувати знання учнів про види діяльності під час літніх канікул;

- виховувати культуру усного мовлення,повагу,працелюбність і віру в свої сили.

Матеріали:

- кольорова крейда

- м’ячі

- склянки з водою

- роздатковий матеріал

- скакалки.

Кінцевий результат

Створення малюнку на асфальті Why I like summer.Учні можуть створити один спільний малюнок або кожна проектна група створює свій власний малюнок,на якому зобразять чому вони люблять літо.

Для проведення цього проекту необхідно сформувати групи по 5-6 чоловік,кожна з яких підготує частину загального малюнку або свій окремий малюнок.

Під час проекту дітям можна запропонувати такі ролі:

- Художники – відповідають за художнє оформлення;

- Секретарі - відповідають за написання тексту

- Лідер – координує роботу групи

Етапи роботи над проектом

Етап

Зміст роботи

Кількість навчальних сесій (уроків)

Setting the task 

Визначення завдання   

 

1. ознайомлення учнів з поняттям проекту, визначення специфіки створення проекту з англійської мови

2. визначення часу на проведення проекту, окреслення його етапів

 3. розподіл учнів на групи (по 3-4 учні)

 4. характеристика очікуваного результату – обговорення фінального продукту  

 

Warm-up and leadin 

Вступ до теми проекту   

 

1. визначення теми проекту

2. виявлення знань учнів з даної теми (background knowledge)

3. обговорення теми проекту, видів завдань та послідовності роботи під час проекту відповідно до теми і мети проекту

 

Functional language 

Опанування вміннями та навичками комунікативної діяльності під час групової роботи  

 

1. визначення (разом з учнями) мовленнєвих зразків та структур (functional language), необхідних для спілкування англійською під час роботи у групах 

2. відпрацювання визначених мовленнєвих зразків 

3. складання переліку матеріалів та ресурсів, необхідних для проекту

 

Project work 

Робота над проектом   

 

1. самостійна робота учнів – мозковий штурм (brainstorming) у групі щодо ідей для майбутнього проекту

2. розподіл обов’язків учасників групи під час виконання проекту

3. створення  попереднього (чорнового) варіанту проекту 

 

Stop-and-check 

Проміжний контроль діяльності учасників проекту 

 

1. короткий звіт групи щодо остаточного бачення фінального продукту

 2. демонстрація опрацьованих джерел інформації

 3. консультація та рекомендації вчителя

 

Project finalizing 

Завершення проекту 

 

1. робота над остаточним варіантом проекту

 

Project Presentation 

Захист проекту  

 

 

1. підготовка учнів до захисту проекту в групах

2. презентація проекту перед класом

 3. розміщення проекту в класі (на стіні чи дошці) для детального ознайомлення з ним інших груп та подальшої мовної роботи над контентом проекту  

 

 

Feedback session 

Рефлексія та оцінка проектів  

 

1. обговорення вражень щодо проектів інших груп

2. робота з мовним наповненням усіх проектів у ігровій (змагальницькій) формі: квест, вікторина, загадки тощо 4. коментарі вчителя щодо проектів

 

 

Setting the task, lead-in and language input

Підготовчий етап

Для успішної реалізації групового проекту на першому занятті необхідно підготувати учнів до майбутньої роботи, зокрема:

1. Зацікавити учнів у темі проекту, мотивувати до активної роботи над ним; 

2. Активізувати базову лексику, необхідну для створення проекту на дану тематику;

3. Ознайомити їх з концепцією проекту та, за можливості, надати приклади вже реалізованих проектів. 

Процедура

 Setting the task (Визначення завдання) 

1. Поясніть учням ціль групового проекту, представте тему проекту.

  2. Уточніть термін та умови виконання проекту.

 3. Продемонструйте приклад уже реалізованого проекту (за  наявності).

  4. Розподіліть клас на групи по 5-6 учні.

 

-Who was born in summer?                        The 1st  team

-Who was born in autumn?                        The 2nd  team

- Who was born in winter?                          The 3rd team

- Who was born in spring?                           The 4th team

Warm-up & Lead-in (Вступ до теми проекту) 

Key vocabulary

Jump, see,  fly, read, dance, draw,

 sing, hear, run, cook, drive a car, ride a bike,

 

play the piano/the drum/tennis/soccer, swim, fish, carpet, beach, cinema, park, zoo

 

 

-What can you do in summer?

    

 

                                                                                                                                                                              

                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

-Match the picture and the word

http://www.picgifs.com/sport-graphics/sport-graphics/long-jump/sport-graphics-long-jump-173023.gif http://www.belfasttelegraph.co.uk/entertainment/news/article30418551.ece/ALTERNATES/h342/PANews%20BT_P-2849bae8-768f-41aa-b90f-0c5292954658_I1.jpg http://farm2.staticflickr.com/1298/4690948732_befe9fcfe4.jpg http://pad1.whstatic.com/images/thumb/e/e5/Draw-Real-Things-Step-7.jpg/670px-Draw-Real-Things-Step-7.jpg http://studentweb.cortland.edu/Allison.Compton/miniproj2/sing.gif

http://www.carersireland.com/userfiles/image/sports_clipart_running_athlete.gif http://www.clipartbest.com/cliparts/niX/ozL/niXozLXxT.jpeg http://thumbs.dreamstime.com/z/bicycle-ride-10847673.jpg http://www.sunnywillow.com/wp-content/uploads/2013/02/SwimLessonsImage.jpg  http://www.clipartguide.com/_named_clipart_images/0511-0810-2705-1150_Little_Boy_Pretending_to_Fish_clipart_image.jpg http://www.exciting-stories.co.uk/monty/wp-content/uploads/media/boys-reading4/image1.gif

Miming

1) Покажіть жестами (miming) дію і попросіть учнів вгадати, що це. Коли вони вгадають, вкажіть рукою на відповідне зображення.

 2) Вкажіть на інше зображення і попросіть одного з учнів показати цю тварину. 

 3) Попросіть ще одного учня самостійно вибрати зображення (не вказуючи на нього) і показати його жестами всім іншим, щоб вони вгадали дію.

 Language input and skills development (Розвиток лінгвістичної компетенції)

  1. Song
  2.  Запитайте в учнів, що вони можуть робити.
  3.  Запропонуйте учням прослухати пісню і спробувати запам’ятати, які дії згадані в пісні. 
  4.  Проспівайте пісню разом з учнями в повільному темпі, супроводжуючи її відповідними рухами. Попросіть учнів повторювати за вами.  
  5.  Проспівайте пісню ще раз із записом, але попросіть учнів самостійно показувати всі рухи без вас.
  6.  Поділіть учнів на дві групи, попросіть одну групу співати, а другу групу показувати. Потім поміняйте групи.  За потреби роздайте учням текст пісні (Student Worksheet #1). 
  7. Роздайте учням текст пісні, розрізаний на рядки (Student Worksheet #2), та попросіть поставити їх у правильному порядку. 

2. Reading

 Запропонуйте учням прочитати текст Animals (Student Worksheet #3).

Перевірте розуміння тексту, зробивши завдання(Student Worksheet #4).

3. Picture Dictation 

Підготуйте на невеличких аркушах паперу/картках назви або малюнки різних дій. Попросіть одного з учнів (учень А) витягнути картку, а іншого (учень В) вийти до дошки. Учень А описує дію, наприклад I can jump.Учень В малює дію або позначку цієї дії. При цьому учень А стоїть спиною до дошки і не бачить, що малює учень В.  Усі інші учні мають відгадати дію.

4.Domino

 

5.Board game Bingo

Для закріплення лексики та граматики, опрацьованої на цьому етапі, запропонуйте учням пограти в настільну гру.

Вам знадобиться:

 - гральне поле (Student Worksheet #6), роздруковане на аркуші А3 – по одному на групу учнів (по 3-4 людини)

- гральні кубики (по одному кубику на кожну групу)

 - різнокольорові фішки (по одній на учня). Замість фішок можна використовувати будь-які невеличкі предмети, наприклад, різнокольорові скріпки, монети, стиральні гумки тощо. 

 Поділіть клас на групи по 3-4 людини. 

Поясніть правила гри:

 Учні ставлять свої фішки на клітинку Start. Один з учнів викидає гральний кубик і просуває свою фішку на відповідну кількість клітинок.  Потрапивши на клітинку з певноюжією, учень повинен назвати її

Перемагає той, хто першим потрапить на клітинку Finish. Сигналізуйте початок гри. Під час гри стежте за роботою груп, допомагайте в разі потреби.  

 

Student Worksheet   1

I can play the piano

Piano, piano,

I can play the piano,

And you can play with me!

I can sing and I can dance,

 Sing and dance,sing and dance,

I can sing and I can dance,

And you can dance with me,

 I can run and I can jump,

Run and jump, run and jump,

I can run and I can jump,

 And you can run with me!

I can fish and I can swim,

 Fish and swim,fish and swim,

 I can fish and I can swim,

 And you can swim with me!

Student Worksheet   2

I can play the piano

 

I can play the piano,

 

I can sing and I can dance,

 

I can sing and I can dance,

 

I can run and I can jump,

 

Piano, piano,

 

I can run and I can jump,

 

And you can dance with me,

 

And you can play with me!

 

I can fish and I can swim,

 

I can fish and I can swim,

 

And you can swim with me!

 

Fish and swim,fish and swim,

 

Run and jump, run and jump,

 

Sing and dance,sing and dance,

And you can run with me!

 

 

Student Worksheet #3

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_1034.JPG

Student Worksheet #4

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_1035.JPG

 

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_1036.JPG

 

 

 

Student Worksheet #5

http://2.bp.blogspot.com/-fwqDWTC1RBQ/VWv4KD_iqnI/AAAAAAAADsA/B37qk75cBrk/s1600/summer.jpg

Student Worksheet #6

http://2.bp.blogspot.com/-Ud5I0vXgPpc/VWv4O3JpMyI/AAAAAAAADsI/svfBeoP71bk/s1600/Bingofeld.jpg

Спортивні  ігри

1.Running on three legs

2.Running with a glass of water

3.Running with a spoon of water

4.Jumping with a ball

5.Hot potato

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_1024.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1023.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1022.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1027.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1026.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1025.JPG

Functional language       Комунікативна підготовка

Важливим елементом проектів є надання учням можливості спілкуватися англійською під час роботи. Для цього необхідно попередньо надати та опрацювати ключові фрази (functional language) та лексику, необхідну для виконання проекту.

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_1037.JPG

 

Project work      Діяльнісний етап

На цьому етапі учні працюють над своїм проектом.  Процедура

1. Разом з учнями вирішіть, який варіант проекту вони робитимуть. 

2. Попросіть учнів розподілити між собою проектні ролі, а потім затвердьте їх.

 3. Дайте групам 5-10 хвилин на мозковий штурм (brainstorming), щоб зібрати ідеї щодо їх проектів. 

4. Запропонуйте учням почати роботу над чорновим варіантом проекту, надавши всі необхідні матеріали та ресурси. Спостерігайте за роботою та спрямовуйте роботу груп. Спостерігайте за роботою учнів, пересуваючись по аудиторії, і допомагайте в разі потреби.

  5. Обов’язково коментуйте та давайте поради щодо чорнового варіанту проекту, які учні мають врахувати для завершення роботи.

6. Робота групи над остаточним варіантом проекту.

7. Слідкуйте, щоб учні намагалися розмовляти між собою лише англійською мовою.

 

 

 

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_0995.JPG

 

L:\DCIM\100PHOTO\SAM_0994.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0993.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0992.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0991.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1002.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1001.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_1000.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0999.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0998.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0997.JPGL:\DCIM\100PHOTO\SAM_0996.JPG

docx
Додано
12 жовтня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку