Я багато читаю і багато знаю. Багато знаю бо багато читаю.

Про матеріал
Мета: Розширити знання учнів про значення книги в житті школяра. Викликати бажання більше читати, виховувати любов до книг.
Перегляд файлу

   Криворізький ліцей «Гранд»

Тема: Я багато читаю і багато знаю.

                      Виховна година

Кількість дітей 20.

Педагог: Вишневська Т.В.

Мета: Розширити знання учнів про значення книги в житті школяра. Викликати бажання більше читати, виховувати любов до книг.

Обладнання: виставка книг, словників, святково прибраний зал. Написи «Книга – наш друг», «Хто читає, той багато знає».

1-й учень:  Всі читають урочисто:

    І безвусі, й вусачі.

    Скільки мешканців у місті,

    Стільки в місті читачів.

2-й учень:  Дружба з книгою – це свято,

    Не було б його у нас,

    Ми б не знали так багато

    Про новий та давній час.

3-й учень:   Книгу зрозумілу,

    Чесну, добру, сміливу

    І дівчатка, й хлопчики –

    Хочуть всі читать!

4-й учень:   В день народження до друга

    Доведеться тобі йти,

    То казок чудову книгу

    Принеси в дарунок ти.

5-й учень:  Книги дружать з дітворою –

    Полюби їх у житті,

    І улюблені герої
    Будуть друзями тобі.

6-й учень:   Скільки книг є у друкарні!

    Книги різні, книги гарні.

    От краса, якби ти зміг

    Прочитати, друже, їх!

7-й учень:   Лячно книгам! Хто їх купить?

    Раптом купить, хто не любить!

    Той у книжку – от порода! –

    Запихає бутерброда.

8-й учень:  Той – чи є бруднулі гірші –

    Залива чорнилом вірші.

    Бідні книги, бідні,

    Невідомо, у які потраплять руки.

(Заходять Брудна Книжка і дівчинка ім’я)

Педагог:   Книжка скаржилась ім’я

Брудна книжка:   Я у тебе не в пошані.

    Звідкіля це на мені

    Плями сині та масні?

    Подивися, от сторінка: 

    Намальована хатинка,

    Під хатинкою маля

    І написано: «Це я!».

    Люди скажуть: «Ой, чия ти?

    Як тебе тепер читати?

    Скільки ми читали книг,

    Та не бачили таких».

(Брудна книжка плаче. Дівчинка бере її за руку).

 Дівчинка:   Я не рватиму сторінок,

    Не бруднитиму картинок,

    Вбережу тебе від бруду

    І читать тебе я буду!

    Мила книжка, ти прости!

(Заходить Королева книг.)

Королева: Я рада зустрічі з вами, мої любі друзі. Мені приємно знати, що ви багато читаєте. А чи ви вмієте поводитися з моїми жителями?

(Заходить Чиста книга.)

А це хто такий? Ти така чиста, красива.

Скажи як ти себе вберегла?

Чиста книга: Мене зберіг такою господар мій. Він мене читає тільки з чистими руками. І в обкладинку одягає, і закладку закладає. Я – книжка, я – товариш твій. Читай мене, шануй, і я тебе навчу багато цікавого.

 (Заходить лікар Айболить.)

Лікар: Я – лікар, книжчин друг! Лікую не дітей, а книжки. Так-так, не дивуйтеся, вони теж хворіють. Щоправда, не чхають, не кашляють, не стогнуть. Мої терплячі пацієнти не плачуть, а починають худнути, жовтіти. І тут на допомогу приходимо ми – я і мої помічники. Ми їх лікуємо, виготовляємо їм нові спинки, клеїмо.

 (Заходять гномики.)

1-й гном:  Про усе на світі знають гноми,

    Бо читають книги день і ніч.

    Хоч маленькі, та такі невтомні

    Ми є приклад добрий для дітей.

2-й гном:  Гноми книги дуже поважають,

    Шанобливо ставляться до них.

    Гномам книги все розповідають,

    Тож читайте книги так, як ми.

3-й гном:  Читати, читати, читати, читати,

    Читати, читати просимо всіх вас.

    Будете, будете, будете, будете,

    Будете, будете знати більше від нас.

(Можна ці слова гномів співати на мелодію пісні «Голубой вагон».)

1-й гном:  Так-так, бережіть книги, читайте їх, адже

    Книга – джерело знань.

2-й гном:  Книга – віконце, через яке весь світ видно.

3-й гном:   Одна книга тисячі людей навчає.

1-й гном:   Книга – дзеркало життя.

2-й гном:  Дім без книги, що обід без хліба.

3-й гном:  Книга добру навчить, від дурного відверне.

  Вікторина «Твій друг – книга»

  1. З чого складається книга? (З друкованих аркушів.)
  2. Як ми називаємо ті книги, якими ви користуєтесь на уроках? (Підручники.)
  3. Мовчить, а сто людей навчить. (Книга.)
  4. Хто скаже найшвидше скоромовку: «Ваш паламар нашого паламаря не перепаламарює»?
  5. Хто згадає найбільш назв книжок, котрі складають лише з імені головного героя?

(«Дюймовочка», «Попелюшка», «Катерина» тощо.)

1-й учень:   Вам подружитися з книгою треба –

   І книжка ніколи…

2-й учень:   І книжка ніколи…

 

3-й учень:  І книжка ніколи…

 

Разом:   Не зрадить тобі!

docx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку