Я досліджую світ 1 клас гільберг

Про матеріал
Конспект уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з використанням підручника для 1 класу закладів загальної середньої освіти (У 2-х частинах) Підручник: «Я досліджую світ. Автори: Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич (2018)»
Перегляд файлу

 

Конспект уроку інтегрованого курсу «Я досліджую світ» з використанням підручника для 1 класу закладів загальної середньої освіти (У 2-х частинах) Підручник: «Я досліджую світ. Автори: Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ольга Гнатюк, Ніна Павич (2018)»

 

Урок№1. Тема «Я школяр.  Я школярка»

Очікувані результати: учні формують уявлення про етикет та ввічливість; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах.

Мета:

формування предметних компетентностей:

учити мовленнєвої культури; учити аналізувати ситуацію і вживати слова ввічливості відповідно до ситуації; розвивати діалогічне мовлення, пам'ять;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

загальнокультурної: розвивати культуру міжособистих відносин, толерантну поведінку;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку;

здоров’язберігаючої: формувати навички дбайливого ставлення до психічного здоров’я свого та оточуючих; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, навички попередження конфліктів.

Обладнання та наочність: підручники, мультимедійна презентація, клубок ниток, цеглинки LEGO.

Хід уроку

 

  1. Організаційно-мотиваційний етап

Створення позитивного психологічного клімату в класі.

Ось і дзвоник дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо!

Мотивація  навчальної  діяльності

Слайд2.

- Діти, до нас завітало сонечко! Як ми з ним привітаємось.

 

  1. Актуалізація опорних знань

Слайд3.

-         Які слова ми вживаємо, коли хочемо когось привітати?

-         Як можна привітатись зі своїм другом? А як бути коли ми ще не знайомі?

Повідомлення теми і мети уроку   

-         Саме про це сьогодні поговоримо! А ще дізнаємось, що таке ввічливість, навіщо вона потрібна і навчимось бути ввічливими.

 

  1. Вивчення нового матеріалу

Слайд 4. Ранкове коло.

-         Під веселу музику станемо в коло і пограємо в гру «Чарівний клубочок».

Слайд 5. Знайомство. Гра «Чарівний клубочок».

-         Передаємо клубочок один одному, вітаємось і називаємо своє ім’я.

-         Для вітання використовуйте такі слова: «Привіт!», «Вітаю!», «Добрий день!», «Здрастуй!».

-         Наприклад: «Привіт! Мене звати Оленка», або: «Вітаю! Я – Андрій».

  1. Робота з підручником

-         Розгорніть підручники на сторінці 1.

Слайд 6. Робота з віршем В. Бірюкова «Добрі слова».

-         Послухайте вірш «Добрі слова».

«Доброго ранку!» — мовлю за звичаєм.

Доброго ранку кожному зичу я.

«Доброго дня вам!» — людям бажаю.

«Вечором добрим!» — стрічних вітаю.

І усміхнуться у відповідь люди —

Добрі слова ж бо для кожного любі.

                               Владлен Бірюков

-         Які слова ввічливості ви почули?

-         Чому їх називають «чарівними»?

-         Які ще слова ввічливості ви знаєте?

-         Коли їх уживають?

-         Поміркуйте, коли ми кажем «Добрий вечір!», а коли «Добрий день!»?

-         Коли доречно сказати «Доброї ночі!», а коли «Доброго ранку!»

 

Слайд 7. Робота в парах. .

-         Скільки осіб у парі?

-         Розкажіть одне одному про себе.

-         Повідомте дату свого народження, розкажіть про улюблену іграшку або заняття.

 

Слайди 8-10. Знайомства з правилами спілкування.

-         Послухайте правила спілкування.

Зустрів знайомих — привітайся.

-         Як можна вітатися з друзями? А як краще привітатися з дорослим, з учителем?

Будь ввічливим, усміхайся.

-         Коли вітаєшся чи просиш пробачення, посміхайся, посмішка розчулює серця.

Не перебивай того, хто говорить.

-         Чемна людина завжди спочатку дослухає, і тільки потім продовжить розмову.

Поважай того, з ким розмовляєш.

-         Використовуй слова ввічливості: «Дякую!», «Будь ласка!».

-         Яких правил дотримуєтесь ви?

 

  1. Фізкультхвилинка

Слайд 12. Рухлива вправа.

-         Разом з персонажами виконуємо рухи під музику, стежимо за поставою та гарним настроєм.

 

  1. Робота в зошитах.

Слайд 13-16. Сторінка 1. Вправа 1.

-         Діти, розгорніть зошити на сторінці 1

-         Розгляньте ілюстрацію, послухайте загадку-добавлянку.

-         Чи ввічливим був їжачок?

-         Які слова говорять при зустрічі?

-         Познач їх.

Сторінка 1. Вправа 2.

-         Послухай вірш «Школа ввічливості».

-         Допоможи Галинці дібрати ввічливі слова.

-         Познач їх.

Слайд 17. Сторінка 1. Вправа 3.

-         Послухай чарівні слова, відміть ті, якими ти користуєшся.

Слайд 18-21. Сторінка 1. Вправа 4.

-         Поміркуй, де можна знайомитись.

-         Познач ці малюнки.

-         Чому в інших місцях знайомитись небезпечно?

 

  1. Закріплення вивченого

Інсценізація знайомства.

-         Давайте уявимо, що ви зустрілись в музеї, в кінотеатрі чи на виставі в театрі, розіграйте ваше знайомство.

 

Слайд 22. Робота з прислів’ям.

-         З’єднай частини прислів’їв. Як ти їх розумієш?

 

  1. Фізкультхвилинка

Слайд 23. Рухлива вправа.

-         Разом з персонажами виконуємо рухи під музику, стежимо за поставою та гарним настроєм.

Слайди 24-31.  Зошит сторінка 3 вправа 6.

-         Пограємо в гру «Хто перший?»

-         Хто першим має вітатися?

       Дорослий чи дитина?

       Хлопчик чи дівчинка?

-         Хто першим подає руку?

       Чоловік чи жінка?

       Учень чи учитель?

-         Хто першим має зайти до класу?

       Хлопчик чи дівчинка?

       Учитель чи учениця?

-         Хто першим має зайти до класу?

       Чоловік чи жінка?

       Дорослий чи дитина?

-         Чи дотримуєшся ти таких правил?

 

Слайд 32. Колективна бесіда.

-         Ти вже навчаєшся в школі.

-         Що змінилося у твоєму житті?

-         Пригадай цікаві історії про себе.

-         Розкажи їх друзям.

 

Слайд 33. Хвилинка-цікавинка. Перегляд відео «Коли і як ми вживаємо чарівні слова?»

-         Погляньте як поводяться чемні і не дуже чемні діти.

-         Поміркуйте, з кого з персонажів ви хотіли б брати приклад.

 

  1. Усвідомлення набутих знань

-         Давайте зробимо висновок.

-         Що таке ввічливість?

-         Що значить бути чемною людиною?

-         Які слова ввічливості ви сьогодні запам’ятали

 

Слайд 34. Висновок

-         Як ти розумієш вислів:

«Ввічливість нічого не коштує, але багато дає»?

Слайд 35. Інтерактивна вправа.

-         З’єднай малюнок з відповідним вітанням.

 

  1. Рефлексія

-         Рефлексія «Емоційна ромашка».  Оберіть відповідну цеглинку LEGO

docx
Додано
20 березня
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку