"Я досліджую світ" .Інтегрований урок.Органи чуття . Створення ментальної карти.

Про матеріал
Чинні стандарти початкової та базової освіти передбачають, окрім предметного, також інтегроване навчання. Інтегровані уроки стають усе більш популярними і цікавими дітям. Нестандартні форми , які використовуються на таких уроках , стимулюють увагу учнів.
Перегляд файлу

 

Інтегрований урок    « Я досліджую світ»                                     1  клас.

 Підручник «Я досліджую світ» .

Н.О. Будна, Т.В. Гладюк, С.Г. Заброцька, Н.Б. Шост

 

Тема. Органи чуття . Створення ментальної карти.

Мета: формувати поняття про органи чуття людини, шляхи збереження та запобігання виникненню захворювань органів чуття; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами людини; формувати  санітарно-гігієнічні навички; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я. 

Обладнання: відео «Органи чуття», картки для роботи в групі і для індивідуальної роботи.

                            Хід уроку

І.Ранкове коло

Привітайся з сонечком:

- Здрастуй, золоте!

Привітайся з квіткою,

Хай вона росте.

Привітайся з дощиком.

- Лийся, мов з відра.

Привітайся з друзями, зич усім добра.

- ДОБРИЙ ДЕНЬ!

-А для кого сьогодні день добрий?

Визначити день, дату, погоду

Гра « Який настрій?»

Я називатиму настрій, а ви мімікою покажіть його.

  Вам весело...        Ви здивовані...

  Вам сумно...        Ви сердиті...

А тепер сідайте за парти і на краплинці намалюйте свій настрій..

 

http://mariafresa.net/data_gallery/water-drop-clip-art-imagestack-iEA0sd-clipart.png

ІІ. Актуалізація опорних знань. Колективна робота.

-А хто вас сьогодні розбудив ? Якими словами? Чим ви почули?

- Якою водичкою умивались? Як ви це відчули?За допомогою чого?

- Я що ви сьогодні їли на сніданок? Смачний сніданок був? Чим ви це відчули?

- А  сніданок мав приємний запах?Чим ви це відчули?

- А що бачили, коли йшли до школи?. Чим ви це бачили?

ІІІ.Оголошення теми і мети уроку

-Отже , сьогодні ви познайомитесь із органами чуття.

Підручник с.29.

- Які органи допомогли мамі з дітьми побачити їжачка?А ви що бачите?

Порахуйте. Скільки дівчаток і хлопчиків?Скільки дорослих?Порівняйте дорослих і людей:кого менше?

- Який орган допоміг дівчинці погладити собаку? Погладьте свою щоку, холодна чи тепла вона?

-  Яке яблучко на смак їсть дівчинка?

- А спів пташок  у лісі як почути? Послухайте і ви музику.

Яка мелодія: сумна чи весела?

- А запах квіточки , який орган допоможе відчути? Розбризкую духи.  Який запах : пахне чи смердить?

Бесіда про правила поведінки в лісі. Як слід поводитись, щоб не злякати лісових жителів?Чому?.Як слід одягтися, коли йдете до лісу?Чогоі кого  слід остерігатися в лісі?

Гра «Мовчанка».

Я покажу малюнки, а ви покажете пальчиком , яким органом чуття ви скористаєтесь , визначаючи ті дії, які я назву.

http://images.easyfreeclipart.com/397/there-is-26-sun-rain-cloud-free-cliparts-all-used-for-free-397917.jpg  http://www.abc-color.com/image/coloring/flowers/001/aster/aster-picture-color.png  http://stirkauborka.ru/wp-content/uploads/2015/08/pokrasilis-veshchi-pri-stirke-chto-delat4.jpg https://us.123rf.com/450wm/jtxie/jtxie1002/jtxie100200031/6371337-illustration-of-a-cute-girl-listening-music.jpg

 

1.Як дізнаєтесь, що йде дощ? ( на слух, побачу, відчую шкірою)

2.Як дізнаєтесь, що це квіти?Який у них колір?(побачу).

Як дізнаєтесь, що квітка пахне?( понюхаю)

3.Як дізнаєтесь , що лимон овальний, жовтий?(побачу),не гладенький?

( погладжу),кислий?(  поїм).

4.Як дізнаєтесь, що це дівчинка?(подивлюсь). Вона слухає музику( почую)

IV. Закріплення набутих знань. Перегляд відео «Органи чуття».

Фізпауза (музична)

1. Виконання завдань у підручнику, с.30 .  Робота в групі.

Бесіда про користь вітамінів

 

2.  Закріплення знань . Колективна робота. Складемо інтелект карту.

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_9733.jpg

Самостійна робота. Перевіряємо «так», «ні», використовуючи цеглинки лего .

 

 

     V.Підсумок уроку. Рефлексія

Вправа «Мікрофон»

Які фрагменти уроку  були цікавими для вас?

Що вас здивувало?

Що ви запам’ятали?

Які висновки ми можемо зробити?

 

Онищенко Валентина Василівна,

учитель –  методист  Кременчуцької гімназії  № 1 Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 червня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку