ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО – РОЗВАЖАЛЬНА ГРА
« Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ »
Мета:
• навчальна – поглибити знання учнів про Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування;
• розвивальна – розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності;
• виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості.
Обладнання: комп'ютер
Місце проведення: актовий зал, прикрашений в стилі телешоу «Я люблю Україну»
ХІД ГРИ
Під пісню « Я люблю Україну » з’являються команди. У кожній команді
по 4 учасники ( учні 7, 11 класів).
Україна – край мій рідний!
Від Кавказу до Карпат
І веселий і свободний,
І великий і багатий,
Де є в світі кращі ріки,
Як Дністер, Дніпро-Славута.
Де ясніше сонце світить?
Де гарніше зорі сяють?
Де ступлю – лиш рідна мова,
Де погляну – рідні люди!
Презентація про Україну
Ведучий. «Я люблю Україну» - саме так називаємо наше захоплююче шоу.
Сьогодні не чекайте пафосу і моралі. Вас просто накриє сміхом, жартами, безліччю цікавих питань і знайомих пісень.
Ця гра, в якій беруть 2 команди ( жовтих і блакитних).
Увага! Урочистий момент. Я представляю блискучих капітанів - учнів 11 класів Возчиков О., Овдієнко М.
У кожній команді по 6 персон - це учні 6 класів, а ваші капітани отримують завдання: привести свою команду до перемоги.
Учасникам - знати про Україну все, і навіть її смак, запах, а значит іспит на ерудицію і патріотизм буде непростим, але захопливим .
Ведучий. Ви вважаєте, що знаєте про Україну все? Тоді приготуйтесь, вас чекає безліч відкриттів.
Ітак, я ознайомлю з учасниками команд.
Синій сектор:
Капітан команди Олег
Учасники _______
Оплески команді _____
Учасники ______
Жовтий сектор:
Капитан команди Марія
Учасники ______
Оплески команді ________
Ведучий . Вам пропонується _______ раундів, де чекають приблизно______ завдань з історії, літератури, мови, культури, географії, спорту.
Переможців визначить доля, краса, знання, інтрига, творчість. Глядачі можуть допомогти своїй улюбленій команді.
ПРАВИЛА:
Я оголошую про початок 1 раунда гумор-шоу «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»
Правила 1 раунда. ОЦІНЮЄТЬСЯ В 2 БАЛи
Синій і жовтий сектор . Увага! Слухайте музичний запис. Хто перший, підняти руку.
Зараз рахунок ____: ____
Це перехід до 2 раунду найвеселішого шоу « Я люблю Україну»
Ми перевіримо знання з української мови. Завдання: проспелінгувати слово. Кожний учасник команди називає по літері цього слова.
Оцінюється в 2 бали
Синій команді: З»ЇЖДЖАЮТЬСЯ
Жовтій команді: НАДДНІПРЯНЩИНА
Ви склали слово і це правильно.
Рахунок ______: _______ на користь ___________ команді.
Шановні _________ зберіться!
Оплески команді________
Наступне завдання для команд: перекласти на українську мову.
Оцінюється в 2 бали
Синій :
Жовтій :
Феноменальні знання показала команда _________ .
Ваш рахунок ______: ______.
Наступний 3 раунд розпочинаємо з перевірки домашнього завдання. Учні, не спавши ночами, огорнулись тлумачними словниками, шукали слово, надаючи йому 3 тлумачення, тобто пояснення. І зараз кожен з гравців пояснює це слово, а ви повинні відгадати правильне тлумачення.
Оцінюється в 2 бали
Жовтий сектор
Валторна - це...
СИНІЙ СЕКТОР
Жабрей -це..
Ваш рахунок ____: _____. Виграє команда _____________
Розігруємо пісенні два бали.
З рахунком ________: _______ на користь команді ________ ми переходимо до
4 раунду ігрового шоу « Я люблю Україну»
Телевікторина.
Я запрошую на диво-змагання «Я люблю Україну». Капітани покажуть все на що вони здатні.
За кожну правильну відповідь 1 бал
Завдання: Виходить капітан синього сектору Олег,і не називаючи прізвищ, а лише за 2 хв. натякає своїй команді жестами, мімікою пояснення слова, хто це за видатна особистість.
Синій сектор: Жовтий сектор:
Дм. Мендєлєєв Гр. Сковорода
П. Конашевич-Сагайдачний О. Авраменко
Фернан Магеллан Я. Мудрий
П. Чубинський Колумб
О. Пушкін Ю. Тимошенко
Моцарт О. Довженко
В. Ю. Кулик Дж. Свіфт
М. Шумахер Л. Кравчук
Т. Шевченко Т. Кароль
В. Яма Рональдо
Я не на секунду не сумніваюсь, як виступить команда Марії
Ви назвали по ____ і ______ прізвищ.
Ваш рахунок становить _____ : ______
Треба зробити перерву.
Рекламна пауза.
Зараз учасники 2 команд продемонструють рекламу українського продукту
Картопля і цибуля
Ітак, який продукт продемонструє нам команда Олега ___________________
Який Марії?
За це ми вашій команді додаємо по 5 балів.
Розігруємо музичні 2 бали.
А зараз команди отримують 2 бали, якщо швидко виконають це завдання
Найсмачніший кулінарний раунд:
Ваш рахунок _____ і ______. На користь команді ____________
А ми продовжуємо гумор – шоу «Я люблю Україну»
Різниця між синіми і жовтими секторами становить рахунок ____ і _____.
5 раунд. «Рідний край»
Оцінюється по 1 балу за правильну відповідь
Пограємо в гру « ВІРЮ – НЕ ВІРЮ?»
Кожний учасник отримує питання, на яке дає відповідь «вірю -чи -не вірю»
Жовтий сектор:
Синій сектор:
Найінтелектуальніші знання показала команда __________________
Не вдарили в багнюку обличчям Марія і Олег
Рахунок ______ і ________
Розіграємо музичні бали.
Це завдання теж оцінюється по 1 балу
Любі друзі! Наступне завдання : «Запитання – відповідь»
Це завдання спочатку для команди ( жовтої )
Оплески команді.
Приготувалась команда синього сектору:
Оплески команді.
Рахунок у нашому диво-матчі _____ і _____.
________ вириваються вперед.
І ось ми підійшли до ключового 6 «Спортивно- розважального» раунду :
Україна – це спортивна нація.
Завдання:
До ніг жовтої і синьої команд прив»язати кульки( по кольору теж). Завдання : у якої команди залишається не лопнувша кулька та й виграла.
2 учасника.. 2 кульки, фломастери, нитки. Завдання: Яка команда швидше надує кульку, зав»яже нитку, розмалює на ній чоловічків і якомога більше - та виграла.
Конкурс для дівчат. 2 стула Цукерки, хустки. Дівчата повинні відгадати, на яку кількість цукерок вони сіли. ( цукерки кладуть на стільчик, накривають хусткою)
Рахунок _____ : ________
Наступний раунд « ВІДГАДАЙ»
Оцінюється по 1 балу за правильну відгадану композицію
Увага! На екран
Тепер командири подякуйте своїм учасникам, подякуйте за суперництво., надайте комплимент командам. І розкажіть, як працювали всі учасники в команді.
Олеже,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Маріє,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
У феєричному шоу « Я люблю Україну» ми підійшли з такими результатами:
______ І _____
Зараз команда лідер замовляє бали ( для вирівнювання балів команд).Замовлення балів ві д 1 до 50.
Якщо правильно відповідаєте на запитання, то отримаєте ці бали, якщо ні – переходять іншій команді. Готові. Слухаємо.
Команда _______ ваше число. Це серйозна заява на успіх.
1. Скільки приголосних звуків в українській мові? Число двозначне. ( 32 роки)
2. Скільки сходинок на ганку школи? Двохзначне число. ( )
3. Якщо вас викликають до директора в кабінет, то скажіть, який при лічбі буде кабінет, рахуючи від вестибюля? Однозначне число. ( )
Це означає, що сьогодні перемагає команда ______ і отримує суперприз магнітики із славним містом Запоріжжя.
Вітаємо наших переможців оплесками.
Після такої запеклої боротьби ми честно скажемо : «Я люблю Україну»!