Захід "До дня народження письменника Всеволода Нестайка"

Про матеріал
Сценарій заходу до дня народження українського дитячого письменника Всеволода Нестайка.
Перегляд файлу

    До дня народження письменника Всеволода Нестайка.

Мета: ознайомити з творчістю письменника Всеволода Нестайка, збагатити знання учнів про казки,про їх героїв; розвивати вміння працювати у команді, розвивати  логічне мислення, уважність, уяву, спостережливість; навчати дітей слухати, відповідати на запитання; виховувати прагнення до добра і справедливості, почуття колективізму, любов до книги, бажання читати казки та інші твори, розширити кругозір дітей.

Обладнання: проектор,аркуші з картинками,олівці,зайчики на паличках жовтого і синього кольору,торбинка,великі конверти з частинками слів, книжки В.Нестайка, дві картини у вигляді пазлів, два ватмана, відео та аудіо матеріали.

                                                  Хід заходу:

Вступна частина:

 Привітання:

Я – казкова провідниця, Звуть мене Веснянка.І старанна учениця

В казочці Нестайка!

 

-         Вітаю вас, діти! Думаю настрій у вас гарний,а давайте подаруємо частинку гарного настрою іншим.

 Вправа «Посмішка»

-         У коло всі ставайте, посмішку передавайте,

На сусіда подивіться і ласкаво посміхніться.

Повідомлення теми:

-         Сьогодні ми з вами вирушимо у чудовий світ казок . Які казки ви знаєте? 

(діти відповідають, один називає казку Нестайка «Пригоди в лісовій школі»)

-         Цю казочку написав один з відоміших дитячих  українських письменників Всеволод Нестайко.

(на екрані фото письменника)

-         Саме  його казочками ми будемо мандрувати.

Основна частина:

Формування команд:

У подорож ми вирушимо на казковому потязі, а щоб вам було зручніше подорожувати, сформуємо екіпажі. У мене є чарівна торбинка, яка допоможе нам це зробити.

(діти по черзі дістають із торбинки зайчиків жовтого і синього кольору) - Тепер формуємо екіпажі за кольором зайчиків.

(діти об’єднуються за кольорами зайчиків, яких витягли із торбинки)

-         Отже екіпажі сформовані, але ще треба назвати їх, щоб не загубитися у казках! Перед вами лежать конверти. Чаклун Зландій із книжки «Чарівні казки» зачаклував їх і всі слова переплуталися. Давайте знімемо чари і складемо слова правильно.

(діти відкривають конверти і складають частики слів ) 

-         Які ви розумники! Всі слова правильно склали. А тепер гучно скажіть, як називається ваш екіпаж? (ведуча показує на одну із команд,діти відповідають «Сонячні зайчики»)

-         А як називається ваш екіпаж?( показує на другу команду, діти відповідають «Місячні зайчики)

-         Ці зайчики живуть у країнах, які вигадав письменник Всеволод Нестайко.

(на екрані книжки: «В країні Сонячних Зайчиків» і «В країні Місячних

Зайчиків»

-         Усі готові до подорожі?! 

(діти відповідають разом «Так!»)

-         Поїхали! ( на екрані футаж казкового потягу)

1.Зупинка «Лісова школа»

     

     Ліс казковий, чарівний З вами нас чекає. Школа дивна в лісі тім

Двері відкриває …

 

-         Перша зупинка нашого потягу в книжці Всеволода Нестайка «Пригоди в лісовій школі»

(на екрані книга «Пригоди в лісовій школі»)

-         Головні герої цієї книжки, зайчик Кося Вухань і їжачок Колько Колючка, учні лісової школи і добрі друзі. У них було багато пригод, під час яких вони навчилися дружити і допомагати своїм друзям. Але в одному завданні їм потрібна ваша допомога. Вже відомий вам чаклун Зландій побував і тут. Він зробив так, що всі вчителі школи забули свої імена і предмети, які вони викладають. Давайте допоможемо їм згадати! (дітям роздані аркуші із зображеннями вчителів лісової школи та їхніми іменами і предметами, розташованими у довільному порядку)

-         Дітки, вам треба лініями з’єднати зображення та імена, які, на вашу думку, є правильними. За правильно виконане завдання екіпаж отримає винагороду. Почали!

(кожен працює зі своїм аркушем)

-         Перевіряємо, чи правильно ви підказали вчителям лісової школи їх імена!  (на екрані картинка з правильними іменами і зображеннями вчителів лісової школи)

-         Дуже добре! Тепер лісова школа та її учні в безпеці.

(Кожна команда на протязі всього заходу за правильне виконання завдання отримує звірятко.)

2. Зупинка «Кукурудзяне поле»

 

Поле велике нас зустрічає.

Будемо там з вами за мить.

Що ж тут росте, хто із вас знає?

Зайві рослини у полі назвіть.

 

-         Наступна зупинка в книзі Всеволода Нестайка «Пригоди в кукурудзі» (на екрані книга)

-         Там живуть два хлопчики, Ява і Петруша, які вирішили вивести новий сорт кукурудзи. З цього і почалися їхні пригоди. Чаклун Зландій насіяв в полі багато різних рослин. Рослини зникнуть, якщо вгадати їх назву, тож давайте допоможемо хлопцям очистити поле .

-         Якщо екіпаж знає відповідь, підіймає зайчика відповідного кольору команди.

(на екрані відео загадки про рослини)

-         Ми очистили поле, тепер Ява і Петруша зможуть вирощувати кукурудзу.

(нагорода командам) 3. Фізкультхвилинка.

-         Дітки, потяг привіз нас на яскраву галявинку, напевно він трошки стомився. Давайте і ми відпочинемо і потанцюємо.

(на екрані відео фізкультхвилинка, діти повторюють рухи) - Відпочили трошки?! Час вирушати до наступної книги.

4. Зупинка «Неймовірна загадка»

 

Ці маленькі детективи І розумні, і сміливі.

Довго дітки не вагайтесь І до справи долучайтесь!

(на екрані книга «Неймовірні детективи»)

-         Зараз ви познайомитеся з двома дуже сміливими школярами. Їх звуть Женя Кисіль і Вітасик Дорошенко. Вони розслідували дуже загадкові злочини. Але з одним так і не впоралися. Допоможемо їм? 

(діти відповідають «Так»)

-         Чаклун Зландій і тут наробив лиха, зіпсував картину. Давайте спробуємо її полагодити.

(картина у вигляді пазлів, діти складають)

-         Які ви молодці. Добре впоралися з завданням, з вас вийдуть чудові детективи!

(нагорода командам) 5. Зупинка «Бюро знахідок» 

 

Він ховатись полюбляє.

Як дружити він не знає. Відшукаємо його І дружити навчимо.

(на екрані книга «Кузя, Зюзя і компанія)

-         Ми завітали до книги Всеволода Нестайка «Кузя, Зюзя і компанія». Тут    живуть комашки Кузя і Зюзя, вони шукають зниклі речі. Ми з вами виправили все, що накоїв чаклун Зландій, але він сховався в лісі. Давайте його знайдемо!

Для цього нам треба оглянути ліс і назвати все, що бачимо.

( на екрані загадки про ліс, діти відповідають, піднявши спочатку зайчика)

-         Ось і знайшовся чаклун! ( виходить чаклун і просить пробачення)

-         Дітки, вибачте мені будь ласка. Я зрозумів, що краще буди добрим, дружити з іншими і нікому не шкодити.

-         Пробачаємо Зландія? ( діти відповідають»Так»)

(нагорода командам)

-         Ви напевно втомилися від пошуків, давайте я вам прочитаю історію маленького комарика Зюзі.

(читання казочки про комарика Зюзю) 6. Фінал подорожі.

-         Згадаємо нашу подорож. Перед вами багато різних книжок, вам потрібно вибрати книжки письменника В.Нестайка, які ми з вами відвідали. А потім зробимо свою колекцію його книжок.

(діти з різних картинок книжок вибирають правильні і клеять їх на ватман у вигляді колажа)

(На екрані книжки письменника і його фото)  

-         Молодці! Ви чудово впорались з цим завданням! Заключна частина.

-         Сьогодні  ви дізналися про чудового українського письменника казкаря Всеволода Нестайка та багато цікавих його книжок. Мрійте, фантазуйте разом із книжками. Нехай книга стане вам другом і помічником. Будьте друзями один одному, а головне, частіше посміхайтесь і радійте! На цьому наша подорож сьогодні завершилась, але ви обов’язково продовжуйте подорожувати книжками і надалі, адже світ книжок дуже цікавий і чарівний.

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  

 

pdf
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
1991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку