Залікове заняття у гуртку соціально-реабілітаційного напрямку "Пізнайко"

Про матеріал
Залікове заняття мета якого полягає у розкритті суті поняття особистість; пізнанні себе, особливостей своїї та інших людей; навчитися визначати власні духовні цінності та їхній вплив на спілкування.
Перегляд файлу

 

 

Комунальний позашкільний навчальний заклад

Центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт»

Криворізької міської ради

 

 

 

Залікове заняття для вихованців гуртка

«Пізнайко»

J0232016 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник:

Фоменко Юлія Анатоліївна

Дата проведення: 30.05.2018р.

 

 

 

 

 

 

 

Мета: розкрити суть поняття особистість; пізнати себе, особливості свої та інших людей; навчитися визначати власні духовні цінності та їхній вплив на спілкування.

 

Вступне слово керівника гуртка

Сьогодні на нашому заліковому занятті ми з вами спробуємо пізнати себе як особистість; дізнатися про свої цінності, усвідомити свою індивідуальність чи схожість із ровесниками.

Пізнання людиною самої себе, таємниць життя – один із аспектів її духовного пошуку, що сягає вглиб століть. За легендою, багато тисяч років тому сім мудреців зустрілися у храмі Аполона у Дельфах і написали на стіні храму: «Пізнай самого себе». Що означали ці слова? Кожне нове покоління людей прагне осягнути сенс існування людини, відповісти на запитання згідно з духом свого часу.

Зараз ви у віці, коли людина робить одне з найважливіших відкриттів – відкриває себе. У цих пошуках закладений великий потенціал. Щоб виявити і використати його, треба знати себе.  Але зауважу, що нікому не дано точно пізнати свої сили до кінця і визначити своє майбутнє. Та все ж кожному до снаги накреслити свій власний шлях створення себе. Бажаю вам успіху і гарної та плідної співпраці.

 

Вправа «Привітання»

Кожен учасник називає своє імя та називає позитивну людську рису, якою він володіє або хоче мати.

 

Вправа «Наші правила»

Керівник гурта зачитує правила роботи групи, а учасники пояснюють і обговорюють їх. У кінці можна додати ще якісь правила, які учасники вважають важливими.

 

Вправа «Мій всесвіт»

Учасникам роздають аркуші з малюнком Всесвіту, сонце з великою літерою Я всередині, від нього лінії до зірок (мої досягнення), хмаринок (риси мого характеру) та сердець (мої захоплення). Після заповнення кожен учасник зачитує свої записи.

  • Що було легше написати?
  • Що нового дізнались про себе й інших учасників?
  • Керівник говорить про те, що у нас багато відмінностей, але є щось спільне, схоже для всіх.

 

Вправа «Пізнаємо одне одного»

Керівник гуртка

Скажіть про дві свої  правдиві риси і придумайте одну неправдиву. Інші учасники мають відгадати неправду.

  • Чи важко було відгадувати?
  • Чи сказав хтось щось таке, про що ви не знали?

  Вправа «Футболка з написом»

Уявіть, що ви маєте взяти участь у всесвітньому марафоні. Зробіть напис на футболці, який би якнайкраще вас презентував, був вашим девізом.

  • Чи легко було визначити і зобразити власний девіз?
  • З чим це, на вашу думку, пов’язано?

Вправа  «Витинанка»

Учасники отримують аркуші, заплющують очі і виконують інструкції ведучого: зігнути аркуш навпіл, відірвати правий кутик, зігнути навпіл, відірвати лівий кутик, зігнути навпіл, відірвати правий кутик.

  • Чи схожі у вас витинанки?

Висновок:  виконуючи одні і ті ж дії, результат у кожного свій.

 

Вправа «Занурення у світ фантазій»

Керівник гуртка зачитує запитання, а учасники дають відповіді і пояснюють їх.

  • Якби ви могли перевтілитись у річ, то в яку? Чому?
  • Якби ви могли на тиждень помінятися з кимось місцями, із ким би ви помінялися?
  • Якби фея могла виконати будь-які три бажання, що б ви попросили?
  • Якби ви могли стати невидимкою на один день, що б ви зробили?
  • Якби вам запропонували поїхати до будь-якої країни, то яку б ви обрали і чому, що б ви там хотіли побачити?

 

Вправа «Структура особистості»

Керівник гуртка

 Особистість – це феномен суспільного розвитку, конкретна жива людина зі свідомістю і самосвідомістю.

Особистість у психології розглядають у трьох вимірах:

  • Внутрішній світ: інтереси, погляди, захоплення, мислення й інше;
  • Стосунки у групі, колективі;
  • Реалізація потенціалу – активно діючи, змінює внутрішній світ інших людей.

Вправа «Колір настрою»

Кожен учасник називає колір, який відповідає його настрою під час заняття і пояснює, чому він так вирішив.

Вправа «Побажання»

Усі по черзі кидають м’ячик, тому, кому хочуть побажати щось приємне, бажано одне-два слова. Стежити, щоб м’яч побував у всіх учасників.

Рефлексія заняття.

  • Що нового ви дізнались про себе?
  • Чи згодні ви з цим?
  • Чого навчились?
doc
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку