Заняття для дітей середнього дошкільного віку "Ігри Криголами"

Про матеріал
Ігри Криголами Мета: створити сприятливу дружню атмосферу, познайомити ближче членів групи, скорегувати їхній емоційний стан, усунути комунікативний бар`єр, встановити контакт; підняти настрій, зняти напруження у колективі.
Перегляд файлу

Ігри Криголами

Мета: створити сприятливу дружню атмосферу, познайомити ближче членів групи, скорегувати їхній емоційний стан, усунути комунікативний бар`єр, встановити контакт; підняти настрій, зняти напруження у колективі.

Час: 20 хв.

Обладнання: кольорові паперові серветки, ноутбук, записи спокійної музики або звуки морських хвиль, м’яч, мішечок із різними предметами, зображення травин (собака, кішка, кінь, утя).

Хід заняття

  1. Вхід.

Лунає музика. Діти заходять до музичної зали.

Діти на екрані телевізора бачать зображення морського дна.

  1. Гра дружньої взаємодії «Акваріум»

Мета: формувати уявлення про поняття дружби як соціальну та моральну цінність, що передбачає щирість, довіру, взаємну симпатію, взаємодопомогу.

Хід: Діти, уявімо, що наша кімната – це море і дуже красивий риф. Ви відчуваєте як тут тепла приємна вода, щоб могли плавати різнокольорові рибки. Ви тепер рибки, котрі повільно пливуть та розглядають морське дно, і з цікавістю все роздивляються. При цьому кожен має тримати на голові кольорову серветку. Рухатися треба так, щоб серветка не впала.

Рибка, в котрої серветка впаде, залишається на місці й не може плисти далі. Але їй може допомогти інша рибка (інша дитина може підняти з підлоги серветку та покласти її на голову дитині, яка її загубила).

А тепер настав час зібратися всім разом.

3.     Гра «Ловіть м’яч»

Хід: Рибки, як і діти люблять гратися у ігри. Ми будемо кидати один одному м’яч і розповідати про себе. «Я, Наталя Миколаївна і я люблю квіти», а ти?

кидає м’яч іншій дитині, яка потім повинна щось про себе сказати. Гра триває до тих пір, поки кожен не отримав м’яч і не розповів щось про своє життя.

  1. Мішечок з скарбами «дивіться, чуйте та торкайтеся»

Мета: відгадати предмет просто, використовуючи свої почуття.

Хід: О! Діти подивіться, що ми знайшли у цьому морському дні. Що це?

Це мішечок! А давайте спробуємо відгадати, що в ньому?

Діти навпомацьки відгадують предмети у мішечку.

Це гра, що відгадує криголам для будь-якого віку.

5.     Гра «Виїзд на пікнік»

Мета: тренування пам`яті, знайомство з новими дітьми.

Хід: Ну, що ви вже нагуляли апетит? То, саме час нам Вирушити на пікнік!

Дитина вимовляючи своє ім’я та називає предмет, який потрібно взяти на пікнік. Наступний гравець повторює ім’я та предмет, про які згадана дитина, а потім вимовляє своє ім’я та предмет.

У грі "криголам" "Вирушаючи на пікнік" ви не тільки знайомитеся з новими людьми, але й тренуєте свою пам’ять. Дитина починає раунд, вимовляючи своє ім’я та вибираючи предмет, який потрібно взяти на пікнік.

Гра «Ти хто?»

Мета: розвивати вміння переключати й втримувати увагу, знімати м’язове та емоційне напруження.

Хід: Після того як ми побули на пікніку, що ми ще не зробити? Правильно зазвичай люди грають на пікніках та танцюють.

Практичний психолог заздалегідь готує набір із зображенням тварин, звуки яких легко розрізнити: пес, кішка, утя, кінь. Зображення кожної тварини має повторюватися у наборі мінімум тричі. Педагог роздає дітям по картці – її не можна нікому показувати. Діти мають зобразити тварину на своїй картці лише звуками, без слів. Відтак – знайти тих, кому дісталося зображення тієї самої тварини, й створити групи. Насамкінець, учасники груп, що утворилися обіймаються.

Вправа «Дощ»

Хід: учасники стають кружка. Тренер пропонує послухати, як звучить дощ. Для цього учасники мають уважно стежити за тренером й передавати ланцюжком по колу рухи, які він показуватиме.

В Австралії піднявся вітер (тре долоні).

Починає крапати дощ (клацає пальцями).

Дощ посилюється (почергово стукає долонями по грудях).

Починається справжня злива (плескає долонями по стегнах).

А ось град і справжня буря (тупає ногами).

Але що це? Буря стихає (плескає по стегнах).

Дощ стихає (почергово стукає долонями по грудях).

Краплі падають на землю (клацає пальцями).

Тихий шелест вітру (потирає долоні).

Засяяло сонце (потягнутися руками вгору).

Вправа «Сонячні промінці»

Мета: розвивати позитивне ставлення до інших, сприяти врівноваженню емоційного стану, розвивати здатність до емпатії.

Хід: Діти стоять у колі. Психолог запитує, «Вам подобається коли у вас гарний настрій?» Пропонує поділитися один з одним гарним настроєм. Спочатку треба потерти долоні одна об одну, поки вони не стануть теплими. Із цього тепла «ліпимо» уявне сонечко і обережно складаємо в центр загальне велике сонце. Діти стоячи у колі, простягають руки в центр кола, підходять вперед і з’єднують в долонях сонце у центрі кола. Тихо стоять у такій позі 2хв., намагаючись відчути себе теплим сонячним промінцем.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку