Заняття гуртка " Ссавці - частина кутка живої природи "

Про матеріал
Заняття еколого - натуралістичного гуртка " Ссавці - частина кутка живої природи ". Заняття гуртка у режимі дистанційного навчання з використанням інформаційних сервісів для навчання.
Перегляд файлу

Івано – Франківський обласний еколого – натуралістичний

центр учнівської молоді

 

 

 

 

 

« Ссавці – частина

кутка живої природи »

 

Заняття гуртка у режимі дистанційного навчання з використанням інформаційних сервісів для навчання

 

 

 

 

Підготувала

керівник гуртка « Куток живої природи »

Данилюк Ірина Іванівна

 

 

 

 

 

 

                                                        2021 р

 

Тема : Ссавці – частина кутка живої природи

Мета:

 Навчальна: формувати уявлення учнів про мешканців живого куточка, за допомогою власного досвіду, вміння творчо засвоювати нові способи діяльності.  Розширювати знання про ссавців, як частину живого куточку, їх значення для життя людини; формувати в учнів уміння класифікувати ссавців живого куточку за різними групами та розуміння їх різноманіття; ознайомити гуртківців з умовами утримання звірів, які частіше всього знаходяться в живому куточку;

Розвиваюча: розвивати уміння проявляти творчу самостійність, організувати особисту діяльність, дотримуватися правил етики, співробітництва.

Виховна: виховувати любов до тварин, відповідальності за них та бережного ставлення;

Обладняння: відео про ссавців, ноутбук. 

Хід роботи

І. Актуалізація опорних знань

1. Гра  - пазл « Склади картинку » у Google класі

Завдання гри: скласти пазл.

2. Вікторина : « Хто це ? »

-  Яку витривалу тварину з давнини використовували, запрягаючи її у віз? (Кінь.)

-  У якої тварини товстий тулуб, короткі ноги, маленькі копитця ? (У свині.)

-  Яка домашня тварина - вірний друг людини? (Собака.)

-  Яка корисна  тварина дає м'ясо, молоко, сметану, сир, масло? (Корова.)

-  Яка одна з перших одомашнених тварин найближчий родич коней, тільки менший на зріс? (Осел.)

-  Яка домашня тварина дає цілюще молоко, м'ясо і шерсть? (Коза.)

-  Яка тварина для жителів Півночі і транспорт, і їжа, одяг? (Олень.)

-  Яка тварина дає нам м'ясо, сало, шкіру, з якої роблять взуття, рукавички і сумки? (Свиня.)

-   Які свійські тварина живуть у будиночках-кліткаах з сітчастою підлогою? (Кролики.)

-   Яку тварину вважають найулюбленішою в будинку? (Кішку.)

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Наше з вами сьогоднішнє заняття дуже цікаве і пізнавальне, бо ви багато дізнаєтесь про свої вірних друзів. Про яких друзів? Здогадались? Так, про кішок, собак та не тільки. А щоб нам краще дізнатись про звірів, пропоную переглянути відео.

 

 

ІІІ. Основна частина

  1. Що ми знаємо про ссавців?

Перегляд відео:

https://youtu.be/NYNe2wtPMFI

 

 

  1. Умови утримання ссавців у кутку живої природи

 

  • На попередніх заняттях ми ознайомились з мешканцями живого кутка, такими, як плазуни, гризуни. І давайте пригадаємо, які основні умови потрібні для їх благополучного перебування у кутку живої природи.
  • Користуючись інтерактивною дошкою запишіть основні умови утримання тварин у кутку живої природи.

 

Робота на інтерактивній дошці Jamboard

 

  • От, же можемо зробити висновок. Основними умовами утримання усіх живих істот є : місце проживання, харчовий , температурний, водний режим, турботливе ставлення до тих звірів, які потребують ласки та любові.

 

 

  1. Куток живої природи у кожній домівці

От ми і підійшли до найцікавішої частини нашого заняття. У кожного з вас вдома є чудовий друг, вірний і довірливий, пустунчик чи соня, гурман чи любитель  смачненько поїсти. І ці друзі наші домашні звірі. І, як би я вас не здивувала – це усі тварини, які живуть поруч з нами. Ми проживаємо в сільській місцевості, тож ніхто з нас  не здивується корові, коневі чи овечці. Отже, у кожного є свій куток живої природи.

 

  1. Гра « П’ять слів »

Завдання гри : п’ятьма словами розказати про свого домашнього улюбленця.

 

 

  1. Вправа « Цікавинка про тваринку »

Завдання вправи : розказати якусь особливість свого улюбленця, яку ви помітили доглядаючи за ним щодня.

 

 

ІV. Підсумок заняття

  1. Рефлексія у Google  Класі
  • Що цікавого дізналися на занятті?
  • Що сподобалось найбільше?

 

 

docx
Додав(-ла)
Данилюк Ірина
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку