Івано – Франківський обласний еколого – натуралістичний
центр учнівської молоді
« Ссавці – частина
кутка живої природи »
Заняття гуртка у режимі дистанційного навчання з використанням інформаційних сервісів для навчання
Підготувала
керівник гуртка « Куток живої природи »
Данилюк Ірина Іванівна
2021 р
Тема : Ссавці – частина кутка живої природи
Мета:
Навчальна: формувати уявлення учнів про мешканців живого куточка, за допомогою власного досвіду, вміння творчо засвоювати нові способи діяльності. Розширювати знання про ссавців, як частину живого куточку, їх значення для життя людини; формувати в учнів уміння класифікувати ссавців живого куточку за різними групами та розуміння їх різноманіття; ознайомити гуртківців з умовами утримання звірів, які частіше всього знаходяться в живому куточку;
Розвиваюча: розвивати уміння проявляти творчу самостійність, організувати особисту діяльність, дотримуватися правил етики, співробітництва.
Виховна: виховувати любов до тварин, відповідальності за них та бережного ставлення;
Обладняння: відео про ссавців, ноутбук.
Хід роботи
І. Актуалізація опорних знань
1. Гра - пазл « Склади картинку » у Google класі
Завдання гри: скласти пазл.
2. Вікторина : « Хто це ? »
- Яку витривалу тварину з давнини використовували, запрягаючи її у віз? (Кінь.)
- У якої тварини товстий тулуб, короткі ноги, маленькі копитця ? (У свині.)
- Яка домашня тварина - вірний друг людини? (Собака.)
- Яка корисна тварина дає м'ясо, молоко, сметану, сир, масло? (Корова.)
- Яка одна з перших одомашнених тварин найближчий родич коней, тільки менший на зріс? (Осел.)
- Яка домашня тварина дає цілюще молоко, м'ясо і шерсть? (Коза.)
- Яка тварина для жителів Півночі і транспорт, і їжа, одяг? (Олень.)
- Яка тварина дає нам м'ясо, сало, шкіру, з якої роблять взуття, рукавички і сумки? (Свиня.)
- Які свійські тварина живуть у будиночках-кліткаах з сітчастою підлогою? (Кролики.)
- Яку тварину вважають найулюбленішою в будинку? (Кішку.)
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Основна частина
Перегляд відео:
Робота на інтерактивній дошці Jamboard
От ми і підійшли до найцікавішої частини нашого заняття. У кожного з вас вдома є чудовий друг, вірний і довірливий, пустунчик чи соня, гурман чи любитель смачненько поїсти. І ці друзі наші домашні звірі. І, як би я вас не здивувала – це усі тварини, які живуть поруч з нами. Ми проживаємо в сільській місцевості, тож ніхто з нас не здивується корові, коневі чи овечці. Отже, у кожного є свій куток живої природи.
Завдання гри : п’ятьма словами розказати про свого домашнього улюбленця.
Завдання вправи : розказати якусь особливість свого улюбленця, яку ви помітили доглядаючи за ним щодня.
ІV. Підсумок заняття