КИЇВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БУДИНОК ХУДОЖНЬОЇ ТА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ
«У Країні Драконів»
ІНКЛЮЗИВНОГО ГУРТКА «Я І СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ»
Підготувала:
Кудрявцева М.І., керівник гуртка
Київ - 2024
Тема: У Країні Драконів.
Мета:
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Тип: інтегроване заняття.
Форма: групова робота.
Обладнання: дидактичні посібники «Цікаві знахідки», «Знайди відмінності» («Дракони»), дидактична гра «MEMORY. Яйця драконів», дидактична гра з пінцетами і помпонами для розвитку дрібної моторики «Прикраса для дракончика», вправа «Доріжки для дракончиків» (графічні навички), дидактична гра «Фрагменти» (знайти для кожної геометричної фігури необхідне місце на основі), картки для гри «Один, два, три - рух повтори!»
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Вступна частина.
1.1.Організаційний момент. Вітання, нагадування про правила поведінки у разі отримання сигналу «Повітряна тривога».
1.2.Повідомлення теми та мети заняття.
Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до чарівної країни драконів. Ви знаєте, що за китайським календарем нещодавно розпочався рік Дракона. Багато легенд і казок про цих дивних тварин існує у світі. Хтось каже, що вони страшні і дуже злі, хтось розповідає, що вони наймиліші і найдобріші створіння. Але всі визнають, що вони розумні і уважні. Давайте познайомимося з ними? Може, ми з ними ще й потоваришуємо.
1.3.Мотивація активної діяльності.
Ми з вами маємо вирішити всі задачки і виконати всі завдання. Якщо ми це зробимо успішно, тоді ми зможемо потрапити і зрозуміти, яка ж вона, ця Країна Драконів? І, звичайно, нас очікуватиме сюрприз! Давайте розпочнемо нашу мандрівку!
ІІ. Основна частина .
2.1.Знайти всі сховані предмети. (Завдання для розвитку уваги, зорового сприйняття, пам’яті, вибіркового сприйняття (дидактичний посібник «Цікаві знахідки»).
2.2. Гра «Оглядове колесо». Завдання: розмістити на каруселі дракончиків за зразком.
2.3.Завдання для розвитку зорового сприйняття «Фрагменти». Знайти для кожної геометричної фігури своє місце на основі (варіанти гри: вирізати ножицями і приклеїти, провести лінію від фігури до її місця на основі).
2.4. Завдання «Знайди відмінності». Діти уважно роздивляються і порівнюють два малюнки, які дуже схожі, але мають певні відмінності. Завдання: знайти і назвати всі відмінності.
2.5. Дидактична гра «MEMORY. Яйця драконів». Завдання : знайти два однакових яйця (Кожна яйце роздруковано у двох екземплярах. Картки перемішуються і викладаються «сорочками» догори. Гравець може відкрити тільки 2 картки. Якщо вони однакові – залишаються відкритими, якщо ні – знову перегортають.
Варіанти гри:
1. Командна: всі вихованці працюють в команді, допомагають згадати, де вже була така картинка, картки лишаються відкритими на столі.
2.Індивідуальна: кожний гравець сам за себе. Якщо згадав і знайшов пару–забирає собі. У цьому випадку в кінці гри є переможець. Це той, хто знайшов більше пар.
2.6. Рухлива гра «Один, два, три – рух повтори». Діти якомога швидше відтворюють рухи, які їм показують на картках (Можна виконувати під музику).
2.7. Завдання для розвитку графічних навичок «Стежинка для дракончика»: проведи олівцем лінії- стежинки для кожного з дракончиків.
2.8. Гра для розвитку дрібної моторики з пінцетами і кольоровими помпонами «Прикрась дракончика»: діти пінцетом беруть помпон і розміщують його на малюнку, де позначені кружечки. (Після цього можна зробити із пластиліну кружечки і приліпити їх на місця, що позначені на основі малюнка білими кружечками).
ІІІ. Заключна частина.
3.1. Підсумкове опитування (розвиток зв’язного мовлення).
3.2. Висновок керівника: Всі молодці! Виконали всі завдання, які були у вас. Працювали разом і були справжньою командою, а також виконали всі завдання, які були індивідуальні для кожного з вас. Ви звернули увагу на те, що наші дракончики так само, як і ми з вами, люблять гратися, веселитися і виконувати різні завдання. Впевнена, що ми з ними потоваришували, і вони ще не раз запросять нас із вами до себе в Країну Драконів! А зараз на згадку про наше цікаве заняття я хочу подарувати вам дракончика Успіху. Нехай він нагадує вам про нашу подорож і дійсно подарує успіх. І також пропоную вам розмальовки із дракончиками, аби кожен з вас розмалював його так, як саме йому (їй) подобається, як кожен з вас його бачить. Успіхів вам і до нових зустрічей!