Заняття гуртка " У Країні Драконів".

Про матеріал
Інтегроване заняття гуртка для вихованців 5-7 років з розвитку мислення, комунікації, мовлення, уміння працювати в команді, спостережливості.
Перегляд файлу

КИЇВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БУДИНОК ХУДОЖНЬОЇ  ТА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ

«У Країні Драконів»

ІНКЛЮЗИВНОГО ГУРТКА «Я І СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ»

 

 

 

 

 

Підготувала:

Кудрявцева М.І., керівник гуртка

 

 

 

 

 

 

 

Київ - 2024

Тема: У Країні Драконів.

Мета:

Навчальна:

  • узагальнити знання вихованців щодо назв геометричних фігур,
  • закріпити вміння аналізувати інформацію.

Розвивальна:

  • розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву, мовлення, увагу, дрібну моторику, вміння порівнювати,  зорове сприйняття, просторове уявлення.

Виховна:

  • виховувати мотивацію до пізнання нового, взаємоповаги,
  • практикувати взаємодію при виконанні спільного завдання;
  • розвивати активність, взаємодію з однолітками, інтерес до ігор інтелектуального характеру, бажання долати труднощі ,
  • навчати доводити розпочату справу до кінця.

Тип:  інтегроване заняття.

Форма: групова робота.

Обладнання: дидактичні посібники «Цікаві знахідки», «Знайди відмінності» («Дракони»), дидактична гра «MEMORY. Яйця драконів», дидактична гра з пінцетами і помпонами  для розвитку дрібної моторики «Прикраса для дракончика», вправа «Доріжки для дракончиків» (графічні навички), дидактична гра «Фрагменти» (знайти для кожної геометричної фігури необхідне місце на основі), картки для гри «Один, два, три - рух повтори!»

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Вступна частина.

1.1.Організаційний момент. Вітання, нагадування  про правила поведінки у разі отримання сигналу «Повітряна тривога».

1.2.Повідомлення теми та мети заняття.

     Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до чарівної країни драконів. Ви знаєте, що за китайським календарем нещодавно розпочався рік Дракона. Багато легенд і казок  про цих дивних тварин існує у світі. Хтось каже, що вони страшні і дуже злі, хтось розповідає, що вони наймиліші і найдобріші створіння. Але всі визнають, що вони розумні і уважні. Давайте познайомимося з ними? Може, ми з ними ще й потоваришуємо.

 1.3.Мотивація активної діяльності.

        Ми з вами маємо вирішити всі задачки і виконати всі завдання. Якщо ми це зробимо успішно, тоді ми зможемо потрапити і зрозуміти, яка ж вона, ця Країна Драконів? І, звичайно, нас очікуватиме сюрприз! Давайте розпочнемо нашу мандрівку!

 

ІІ. Основна частина .  

2.1.Знайти всі сховані предмети. (Завдання для розвитку уваги, зорового сприйняття, пам’яті, вибіркового сприйняття (дидактичний посібник «Цікаві знахідки»).

 

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Цікаві знахідки 2.jpg

 

2.2. Гра «Оглядове колесо». Завдання: розмістити на каруселі дракончиків за зразком.

D:\ОЧЕНЬ ВАЖНО!\РАБОТА\Матеріали для занять\Оглядове колесо (монстрики)\0-02-05-83aa6199fe98175494d7711fc582a3f606693b5a498626349de2fa868ce78b3b_6f30b6b068a70ddd.jpgD:\ОЧЕНЬ ВАЖНО!\РАБОТА\Матеріали для занять\Оглядове колесо (монстрики)\0-02-05-5901f7faeb9437734c5b7ffb86e141957d7a2145149f6989b2bbaf14ab9a7027_1cda1e90be69734f.jpgD:\ОЧЕНЬ ВАЖНО!\РАБОТА\Матеріали для занять\Оглядове колесо (монстрики)\0-02-05-970f88e6b930fedeb96781176f1a4788dcc46be040f0405fd4a426a838fa1635_87d247f1682a9df9.jpgD:\ОЧЕНЬ ВАЖНО!\РАБОТА\Матеріали для занять\Оглядове колесо (монстрики)\1-2.jpg

 

2.3.Завдання для розвитку зорового сприйняття «Фрагменти». Знайти для кожної геометричної фігури своє місце на основі (варіанти гри: вирізати ножицями і приклеїти, провести лінію від фігури до її місця на основі).

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\ФРАГМЕНТИ.jpg

2.4. Завдання «Знайди відмінності». Діти уважно роздивляються і порівнюють два малюнки, які дуже схожі, але мають певні відмінності. Завдання:  знайти і назвати всі відмінності.

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Знайди відмінності.jpg

2.5. Дидактична гра «MEMORY. Яйця драконів». Завдання : знайти два однакових яйця (Кожна яйце роздруковано у двох екземплярах. Картки перемішуються і викладаються «сорочками» догори. Гравець може відкрити тільки 2 картки. Якщо вони однакові – залишаються відкритими, якщо ні  – знову перегортають.

Варіанти гри:

1. Командна: всі вихованці працюють в команді, допомагають згадати, де вже була така картинка, картки лишаються відкритими на столі.

 2.Індивідуальна: кожний гравець сам за себе. Якщо згадав і знайшов пару–забирає собі. У цьому випадку в кінці гри є переможець. Це той, хто знайшов більше пар.

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Яйце дракона (меморі+нможна надписи)\Яйце дракона (2).jpgC:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Яйце дракона (меморі+нможна надписи)\Яйце дракона (1).jpgC:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Яйце дракона (меморі+нможна надписи)\Яйце дракона (6).jpgC:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Яйце дракона (меморі+нможна надписи)\Яйце дракона (5).jpgC:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Яйце дракона (меморі+нможна надписи)\Яйце дракона (4).jpg

 

2.6. Рухлива гра «Один, два, три – рух повтори». Діти якомога швидше відтворюють рухи, які їм показують на картках (Можна виконувати під музику).

 

C:\Users\Admin\Desktop\гра.jpg

2.7. Завдання для розвитку графічних навичок «Стежинка для дракончика»: проведи олівцем лінії- стежинки для кожного з дракончиків.

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\Доріжки для дракончиків.jpg

 

2.8. Гра для розвитку дрібної моторики з пінцетами і кольоровими помпонами «Прикрась дракончика»: діти пінцетом беруть помпон і розміщують його на  малюнку, де позначені кружечки. (Після цього можна зробити із пластиліну кружечки і приліпити їх на місця, що позначені на основі малюнка білими кружечками).

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\Плямки.jpg

 

 

ІІІ. Заключна частина.

3.1. Підсумкове опитування (розвиток зв’язного мовлення).

  • Якими були сьогодні наші дракончиків?
  • Що вони робили у наших завданнях?
  • Хто із них вам найбільше сподобався?
  • Чого ви від них навчилися?
  • Чи можемо ми з потоваришувати?

 3.2. Висновок керівника: Всі молодці! Виконали всі завдання, які були у вас. Працювали разом і були справжньою командою, а також виконали всі завдання, які були індивідуальні для кожного з вас. Ви звернули увагу на те, що наші дракончики  так само, як і ми з вами, люблять гратися, веселитися і виконувати різні завдання. Впевнена, що ми з ними потоваришували, і вони ще не раз запросять нас із вами до себе в Країну Драконів! А зараз на згадку про наше цікаве заняття я хочу подарувати вам дракончика Успіху. Нехай він нагадує вам про нашу подорож і дійсно подарує успіх. І також пропоную вам розмальовки із дракончиками, аби кожен з вас розмалював його так, як саме йому (їй) подобається, як кожен з вас його бачить. Успіхів вам і до нових зустрічей!

C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\7.png   C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\6.jpg   C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\5.jpg    C:\Users\Admin\Desktop\Відкритий урок_ В КРАЇНІ ДРАКОНІВ\Всеосвіта-для дітей з ооп_дракон\4.png        E:\Відкритий урок 2024\Дракони успіху.jpg

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку