Заняття на тему "В єдності наша сила"

Про матеріал
Матеріал підібраний для дітей 2-4 кл. Тема заходу - національно-патріотичне виховання: використовувати до заходів, повязаних з знанням про Україну.
Перегляд файлу

Тема: В єдності наша сила

  Мета:  поглибити знання учнів про поняття єдності та незалежності нашої    держави; показати значимість вивчення історії рідного краю, традицій та культури українського народу; розвивати розумові здібності, пізнавальний інтерес, прищеплювати повагу до історичних надбань; виховувати  патріотичні почуття, любов до рідного краю та української мови.

Тип заняття: комбіноване

Обладнання:  ноутбук, дидактичний матеріал, картки, вінок.

 

                             

                                План заняття

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Основна частина

ІV. Ігрова перерва

V. Підсумок заняття

 

                                        Хід заняття

 

І. Організаційний момент

1.1. Привітання, перевірка присутності вихованців.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

( Виразне читання вірша)

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня.

Аніж земний в чужині рай.

їм красить все їх рідний край

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини

-        Про яку святиню говориться у вірші?

-           Що для нас Україна? Яка вона? Охарактеризуйте, як ви уявляєте її.

   ІІІ. Основна частина

   Розповідь керівника гуртка

   Щороку 16 лютого в нашій країні відзначають нове державне свято – День єднання . Взяти участь у цьому святі може кожен українець.

     Кожна людина завжди  згадує  те місце, де пройшло  дитинство у затишній батьківській оселі. Саме  це і є для кожного українця маленька батьківщина,  де живуть і мама, тато, бабуся, дідусь, братики і сестрички.  Коли скласти маленькі батьківщини  кожного з нас, то вийде велика держава – Україна.

    Ми українці маємо різний рівень професій, доходів і віросповідань, але всі ми дуже любимо свій дім, свою країну і хочемо жити в мирі.  

    Отже, сьогодні ми з вами поговоримо про нашу державу -  Україну,  її значимість, традиції та культуру  українського народу. Дізнаємося багато цікавого, корисного та нового про нашу Батьківщину. Та  ми завжди повинні пам’ятати, що нам українцям, потрібно бути  дружніми, справедливими та згуртованими, адже саме в єдності наша сила.

 

Вправа 1. «Розминка»

(Завдання: дібрати синоніми до слова Батьківщина)

(Наприклад : Батьківщина – рідний край, моя земля тощо…)

-  Молодці, ви гарно попрацювали.

 

Вправа 2.  «Незакінчені речення»

( Керівник гуртка читає початок речень, а діти закінчують їх

1. Столицею нашої Батьківщини є…( Київ)

2. Місто Київ назване на честь…( Кия)

3. Найбільші міста України – це…( Харків, Дніпро…)

4. Всього областей в Україні,,, ( 24)

5.Чий портрет зображено на купюрі 200грн… ( Леся Українка)

6. Найбільший в світі літак…( Ан – 225  «Мрія»)

 

- Я думаю , що для всіх край, в якому ми народилися,  є найріднішим, наймилішим,  найпрекраснішим, і оспіваним у народних легендах , піснях, казках, приказках та прислів’ях. То ж спробуємо поповнити свою скарбничку знань про найдорожчу серцю кожної людини, про нашу Батьківщину.

Вправа 3.  « Легенди України»

-        Прослухайте легенду, яку підготувала я, а потім заслухаємо всіх бажаючих.                                                     

                                                               

                                               Київ

    У давні часи жило плем'я полян, а правили ними три князі-брати: Кий, Щек і Хорив, а сестра їхня звалася Либідь. І збудували поляни город й нарекли його на честь свого князя старшого брата Щека і Хорива — Києвом. А навколо города був ліс і пуща велика, і поляни ходили на лови і полювали там звірів, рубали ліс, розбудовували город.

   Кий довго княжив у роді своєму, ходив походами в інші землі, і навіть до самого Царгорода. Великі почесті віддав йому правитель Царгорода.Коли ж Кий повертався з далекої мандрівки, то, пливучи Дунаєм, уподобав місце і збудував невеликий город, і хотів осісти в ньому з родом своїм, та не дали йому навколишні мешканці. Отож і донині називають придунайці те городище Києвець.

    Кий же повернувся у свій город Київ і правив ще багато років зі своїми братами Щеком та Хоривом.

 

-        Чи сподобалися вам легенди?

-        Які найбільше запам’яталися ?

-        Що нового ви дізналися?

 

Вправа 3.  « Казкова»

-А зараз я буду зачитувати уривки з відомих українських казок, а ви повинні уважно прослухати  і сказати їх назву. Будьте уважні, розпочинаємо.

«От Лисичка до глечика – голова не влазить!» (Лисичка та Журавель)

«І давно ми не бачилися, голубчику. Давай на радощах поцілуємося.» 

(Лисичка та Їжак)

«А хто молотитиме?» – спитав Півник. ( Колосок )

«Чуємо, чуємо, – та не материн це голосок.» (Вовк і семеро козенят)

« Мишка – шкряботушка, Жабка – скрекотушка. А ти хто?» (Рукавичка)

 

-        Молодці, ви гарно справилися із завданням.

 

Вправа 4.   «Чи знаєте ви?» [ 5 ]

(Керівник гуртка читає запитання, а вихованці говорять відповіді)

1) Як називається основний закон України? (Конституція)

2)  Герб України (Тризуб)

3)  Що означає слово «козак»? (Вершник, вільна людина.)

4)  Обрядовий хліб, який печуть на Великдень. (Пасха)

  5)  Найвища гора України. (Говерла)

6)  Колір прапора України. (Блакитно – жовтий)

  7)  Розписані великодні яйця. (Писанки)

   8)  Найбільше озеро  України. (Синевир)

   9)  Пам’ятник якій українській страві встановлений у Полтаві?( Галушкам)

   10) Швидкий український танок. (Гопак)

ІV. Ігрова перерва

5. Гра « Я і Україна»

-        А зараз ми з вами трішки відпочинемо, проведемо рухливу гру, під час якої ви по черзі повинні називати слова, які пов’язані з Україною. Наприклад : прапор, калина, козак, гімн тощо.

( Діти утворюють коло і називають відповідні слова)

V. Підсумок заняття

 -   Ось і закінчується наше заняття. Про те що ми сьогодні говорили, запам’ятайте назавжди.  Любіть, вивчайте, бережіть свій рідний край, свою Україну. Не забувайте, що ви – діти землі, що зветься Україна.  Україна…вона в усьому, що нас оточує: в річках, в  морях, в  горах, в містах, в селах, в деревці, в  зеленій травичці  тощо. Усе це – наша Батьківщина, наша земля, наш рідний край. Вона у нас – єдина!

-        Візьміться за руки, посміхніться одне одному. Кожен із вас - це часточка світу

Ми любимо одне одного і все, що нас оточує.

-        Щиро вдячні ЗСУ за змогу проживати такі моменти!!!

 

Вправа 5.   « Коло єднання»

( Діти створюють коло, керівник гуртка фотографує їх)

- Ми з вами плідно попрацювали. Тож заслуговуємо на сюрприз.

Пропоную переглянути  мультфільм  «Ой у лузі червона калина» . [  7  ]

Посилання:  https://www.youtube.com/watch?v=jUSgZyVrjvI

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку