Заняття у лісовій школі. Кошик здоров*я

Про матеріал
Розробка заняття з художнього конструювання для вихованців школи раннього розвитку дитини 4-5 років у рамках всесвітнього Дня здоров*я
Перегляд файлу

МЕТА : закріплювати знання дітей про способи оздоровлення організму, про значення вітамінів для розвитку й укріплення дитячого організму; стимулювати бажання піклуватися про своє здоров’я; розвивати пам’ять, увагу; виховувати співчуття й бажання допомагати хворому. Аплікаційна робота «Кошик здоров'я».

МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯ: картинки з зображенням овочів та фруктів, папір, клей, ножиці, шаблони.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

І. Оргмомент ( привітання, облік, перевірка готовності до заняття)

Добрий день! В добрий час!Рада, діти, бачить вас.

Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався – на перерві постарався.

Зараз сядуть всі дівчата, а за ними і хлоп’ята.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Яка пора року?
  • Характерні ознаки зими.

ІІІ. Повідомлення теми.

Ігрова ситуація.

Діти, сьогодні в нас незвичайне заняття. Ми – у лісовій школі і поруч з вами сидять звірятка. Сідайте зручненько  на пенечки, розпочнемо наш урок. Всі зібралися на наш урок? А де наш ведмедик Бембик? Захворів.Мама Бембика зателефонувала і звернулась до нас з проханням скласти рецепт здоров'я. Самий кращий я передам ведмедику для скорішого одужання.

 Бесіда з дітьми

— Що означає бути здоровим?

— Що для цього потрібно робити?

C:\Users\Andrey\Desktop\i.jpgВідповіді дітей. Показ сюжетних картинок.

 

— А чого потрібно більше їсти?

— А де ж їх найбільше?

— В овочах і фруктах? А якими їх слід вживати? Так, мити необхідно.

Тож, давайте складем для Бембика кошик з овочами та фруктами. А що ми туди будемо класти, ви повинні відгадати з загадок.

 

ІУ. Перехід до виконання аплікації.

Спочатку вирізаємо за шаблоном кошика.

Наклеюємо кошика .

«Складаємо» у кошик овочі та фрукти з загадок.

 

C:\Users\Andrey\Desktop\IMG_6818.JPG    C:\Users\Andrey\Desktop\IMG_6819.JPG    C:\Users\Andrey\Desktop\IMG_6820.JPG

 

УІІ. Загадки.


З мене листя обдирають, 
Мене квасять, в борщ кидають, 
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть! 
(Капуста)

 

Фрукт цей з дитинства дають дітворі, 
Корисне, доступне та дкже смачне, 
Багате залізом та поживне. 
(Яблуко) 

 

В діжці ми їх засолили, 
А тоді всю зиму їли. 
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях _ _ _ _ _ _.
(Огірки) 

 

як миша хвостик довгий маю, 
Та я з города не тікаю. 
З мене зробити кожен рад
Корисний та смачний салат. 
(Редиска)

 

Сонечко маленьке, 
Кисло –солоденьке. 
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу. 
Здогадалися, що це? 
Корисне, з вітаміном ”С”?
(Апельсин)

 

Борщ із нього варить ненька, 
В нього шкурочка тоненька, 
Солодкуватий він на смак, 
Фіолетовий _ _ _ _ _.
(Буряк) 

 

Помаранчева і гарна, 
У землі сиджу не марно: 
Соковита, солоденька, 
Вже я стала чималенька. 
Собою пригощу дитину. 
Хай корисну з’їсть _ _ _
(Морквину) 

 

У землі вона зростає
І брунатний колір має. 
Її смажуть і печуть, 
Її варять і товчуть. 
Овоч цей всі люблять дуже, 
Як же він зоветься, друже? 
(Картопля) 

 

Цього фрукту по шматку
В чай добавлю для смаку. 
Запашистий та кисленький, 
Наче сонечко жовтенький. 
(Лимон) 

 

Зелений чуб, червоний бік, 
Смачний із нього чавлять сік. 
Ґадзині варять з ним борщі, 
Росте в городі на кущі. 
(Помідор) 

 

На смак чудова, жовта, медова, 
Їсть її малий Павлуша. 
Здогадались, що це? _ _ _ _ _.
(Груша)

 

Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває. 
Овоч цей корисний дуже, 
Та від нього сльоз калюжа. 
(Цибуля) 

 

Є солодкий, є гіркий.

Різні форми має.

Є худий, а є товстий.

Кожний його знає. (Перець)


 

 

УІІІ. Індивідуальна допомога керівника.

C:\Users\Andrey\Desktop\depositphotos_4408393-Energy-fruit-tree-for-your-design.jpgC:\Users\Andrey\Desktop\yEijjOWa7ew.jpgПід час виконання завдання слідкую за ходом роботи, надаю індивідуальну допомогу, заохочую найактивніших вихованців, демонструю хід їхньої роботи, вказую на типові помилки.

ІХ. Фізкультхвилинка.

Всі ми звикли до порядку,

Дружно робимо зарядку.

Ми на радість цьому дому

Проганяєм сон і втому.

 І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

Один і два, три і чотири —

Набираємося сили.

Нахилились, повернулись,

До товариша всміхнулись.       

 

ХІ.  Дидактична гра «Збери потрібне»

Отже, давайте складемо рецепт здоров'я.

  •                  Загартовування. Зарядка вранці. Прогулянки на свіжому повітрі.
  •                  Вживання овочів та фруктів, багатих на вітаміни.
  •                  При хворобі використовувати чаї з лікувальних трав.

 

 

C:\Users\Andrey\Desktop\295066-svetik.jpg-Який чай потрібно пити? (Калиновий, напій із горобини, малиновий, шипшиновий, липовий.)

— Зберемо для Бембика ті рослини, з яких можна заварити чай, бо вони мають цілющі властивості.

На столі перед дітьми лежать пучечки трав. Дітям потрібно обрати тільки лікарські рослини.

 

 

 

 

ХІІ. Підсумок заняття.

Коли людина здорова, у неї гарний настрій. А це теж важливо для здоров’я: така людина завжди посміхається. Поверніться одне до одного, посміхніться.

 

 

D:\Ира\БТДЮ фото\Саганець\IMG_3449.JPG

docx
Додав(-ла)
Саганец Ирина
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку