17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Заняття з англійської мови на тему «Roo invites to the safari park. » (Ру запрошує до сафарі парку.)

Про матеріал
Конспект заняття має на меті в ігровій формі активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Wild animals» (Дикі тварини) та попередньо вивченими темами.
Перегляд файлу

Заняття з англійської мови на тему

«Roo invites to the safari park. » (Ру запрошує до сафарі парку.)

 

Мета:

  •             Активізувати використання лексичного матеріалу за темами «Wild animals» (Дикі тварини),   «Numbers» (Числівники), множина та однина іменників, структури «How many» (Скільки), закріпити вивчені вірші використовуючи асоциативні рухи, формувати правильну вимову англійських звуків.
  •             Розвиток навиків робот в колективі, комунікативні здібності дітей, розвиток уміння самостійно оцінювати свою діяльність і діяльність друзів, творчі можливості, пам`ять і швидку реакцію та здогадку дітей.
  •        виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, любов до тварин, природи, почуття відповідальності, зацікавленість у розширенні своїх знань, формувати активність, наполегливість.

Матеріали: іграшка кенгуру, демонстраційні картки,  роздатковий матеріал, картинки по темі «Wild animals» (Дикі тварини), телевізор з відеозаписом «Let`s go on a safari».

                                  Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

      1. Greeting. Привітання.

T. – Good morning to the day

        Kids are here today

        It`s time to learn

        Now it`s your turn!

Let`s say good morning to each other.

(діти ланцюжком вітають один одного, називаючи ім`я сусіда)

Good morning to the day

        Misha (Polina…) is here today

        It`s time to learn

        Now it`s your turn!

T. – How are you today? (5-6 children)
       Ch.1-Ch.6 – I am … (fine, Ok, so-so)
        T. – All children are in a good mood.

 2. Сюрпризний момент.

T. – Сьогодні до нас завітав гість, відгадавши загадку ви зрозумієте хто це.

Сильні ноги звір той має,

Швидко й високо стрибає,

Сумка з переду висить,

Він не лазить в конуру,

Звіра звати….

 (відповіді дітей)

Так. Це кенгуру на ім`я Ру. Він нас запрошує до сафарі парку і там познайомить з його жителями.

Today we will speak about Roo`s friends- wild animals.

3.Фонетична розминка.

T: Щоб англійською гарно розмовляти, треба язички нам розім`яти.

Ру нас запрошує до автобуса, заводимо двигун /r/- / r /- /r/.

Гарна дорога скінчилась, почались ямки  /o:/-/o:/-/o:/.

Приїхали, а за вікном листочки шуршать  /ʃ /-/ʃ/-/ʃ/. 

OK. That`s enough. Well done!

ІІ. Основна частина

 

   4.Знайомство з гостем.

T. -Зараз наш друг Ру познайомиться з вами.

(Розігруємо діалог)

Roo-What is your name?

Ch. -My name is…

Roo-Where are you from?

Ch. -I from…

Roo -How old are you?

Ch.-I am

 T. -  Ру нас познайомить з його друзями, жителями сафарі парку.

T. -  Щоб дорога була веселою давайте заспіваємо пісню «Let`s go on a safari».

(виконання пісні)

 

The Safari park.

Roo: Let’s go to the safari park

And see the animals before it’s dark.

The lion’s big and very strong,

And the kangaroo is jumping along!


The elephant is strong and grey,

The little panda is sleeping all day!

The big and hungry crocodile

Is watching me with a big toothy smile.


A monkey high up in the tree.

Is looking down and smiling at me!

Now have a look at the big brown bear;

And the tiger too, but please don’t stare!

( робота з тематичними картинками)

 

Roo: This is Safari Park.

Ch.1: How many tigers are there?

Roo: There are four. Do you like tigers?

Ch.1: Yes.

Roo: How many monkeys are there?

Ch2: Three.

 Roo: Do you like monkeys?

Ch.2: Yes.

 (діалог між дітьми і Ру)

5.Physical training. Фізкультхвилинка.

(розповідь римівки супроводжується рухами)

T. - Let’s move a little bit. Please, stand up. Let`s play!

Jump like a monkey!

Jump like a frog!

Jump like a donkey!

Jump like a dog!

We like to play every day, every day!

Let`s play and jump together every day!

(And one more, please)

6. Game «True or false ». Гра « Правда чи неправда».

(діти висловлюють свої думки)

1.The tigers eat grass.

2.The lions live in India.

3.The crocodiles eat bananas.

4.Monkey can jump, has got 4 legs and long tail.

5.Bear is a big animal and eat apples.

6.Zebras eat meat.

7.Giraffe is a small animal.

8.Elephants live in Ukraine.

T: Excellent. 

7. Game «How many animals? »

Roo: Look around! How many monkeys?

Ch.1: There are three monkeys.

Roo.: Let`s count all together.

Ch.: One, two, three, four, five.

Roo: How many giraffes?

Сh.2: There are two giraffes.

Roo: Let`s count all together

Roo: How many lions…

(діти індивідуально відповідають на питання Ру, рахують тварин всі разом)

T: Ось наша подорож підходить до кінця. За таку чудову подорож наші дітки розкажуть вірші Ру про тварин яких ми сьогодні зустріли.
Ch.1: Lions, tigers, elephants,

  Hippos, rhinos, crocodiles-

  All these animals are nice.

Сh.2: What a crazy crocodile!

          It is green and long.

          What a nice lion!

          It is big and strong!

Ch.3: Zebras are nice,

          Foxes are small,

          Hippos are big,

          Giraffes are tall!


ІІІ.  Підбиття підсумків заняття

T. - Children today we have talked about Roo`s friend-wild animals. You are active and friendly.

      -Boys and girls, do you like play with Roo?

      - What is your favourite wild animal?

(відповіді дітей)

Let`s say Goodbye to each other.

(діти прощаються)

Raise you head.

Jump up high!

Wave your hand

And say Goodbye!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку