Заняття з художнього конструювання "Птахи нам на крилах весну принесли"

Про матеріал
Розробка заняття для вихованців школи раннього розвитку дитини з художнього конструювання об’ємної іграшки, використовуя раніше набуті вміння гофрувати папір
Перегляд файлу

 

C:\Users\Andrey\Desktop\main_588343_original.jpgМЕТА: навчити вихованців виготовляти об’ємні     іграшки, використовуя раніше набуті вміння гофрувати папір  розвивати естетичне сприймання дійсності, формувати уявлення   про світ птахів; виховувати кращі людські  якості, інтерес до пізнання тваринного світу.

 

МАТЕРІАЛИ:  зразки поробок, папір, клей, ножиці, шаблони, ілюстрація лісу, картинки з зображенням птахів

 

ХІД ЗАНЯТТЯ.

 

І.  Організаційна частина ( привітання, облік відвідування, готовність робочих місць)

Усміхнімось всім навколо: сонцю, квітці, друзям.

C:\Users\Andrey\Desktop\Lastochka-2.jpgІ тоді обов’язково день щасливим буде!

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

  1. Загадка                   

 Курликанням журавля я пробуджую поля,

Небеса і ручаї та заквітчую гаї.

І усякий мене зна, відгадали? Я -…        (весна)    

  1. Робота з ілюстрацією.

Що з весною настає?   ( відповіді дітей)

Чого не вистачає на картині з перелічених ознак весни?  (птахів)

А що ж то за весна без птахів? Адже вони – перші вісники весни. Давайте доповнимо картину і поселимо птахів. Щоб вона стала веселіше. Ось тепер природа на картині ожила, заспівали пташки, повеселішало. Птахи – вірні наші помічники, захисники лісів, полів, садів. Їх можна побачити і почути скрізь, бо вони частина природи, без них краса була б неповторною. Тому їх треба берегти й охороняти, про них треба піклуватись, допомагати в скрутні часи.

Та ось пригріло сонечко. До нас вже починають прилітати птахи із вирію.

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

3.1  Повідомлення теми та мети заняття.

3.2  Мовна розминка

Скоромовки про птахів

Жайворонки              \

 Жатка в полі жито жне,

 Жатку жайвір дожене.

 

                                       Шпаки.   Сів шпак на шпаківню,

                                                       Заспівав шпак півню:

                                                       Ти не вмієш так, як я,

                                                       Так, як ти, не вмію я.

Лелеки.   Лелеки, лелеки, куди ви літали

 За море, далеко,- лелеки сказали.

                                Ластівки.  Літом ластівка літає,

                                                  Ластів’ят своїх навчає:

                                                  Не лінуйтесь, ластів’ята,

                                                  Вчіться літечком літати.   

C:\Users\Andrey\Desktop\x_e5246116.jpg3.3  Цікаво про птахів

Найбільш морозостійкі серед птахів – качки і гусі.         

Найбільший птах у нашій країні – лебідь.

Деякі птахи стали у людей символами:

Лебідь – символ вірності і любові;

Ворона і сова – символ мудрості;

Голуб – символ миру.

3.4  Творчо-емоційні вправи.

Заплющіть очі і уявіть себе пташками. Про що ви би попросили людей, щоб зберегти природу?

-Не вирубуйте ліси – без лісу ми загинемо.

-Не розоряйте гнізда – нехай виростає наше потомство.

-Не ловіть метеликів, не знищуйте красу навколо себе.

-Бережіть природу! Охороняйте і захищайте тварин!

3.5  Перехід до теми заняття.

C:\Users\Andrey\Desktop\82427647.jpg3.6  Аналіз зразка

3.7  Показ послідовності роботи

- за шаблоном вирізати 2 деталі тулуба птаха, дзьоб

- з кольорового паперу розміром 8х10 та 4х5 зробити хвоста та крила способом гофрування ( керівник нагадує виконані раніше роботи у цій техніці)

- на одну деталь тулуба приклеїти дзьоб та хвіст ( за зразком)

- наклеїти другу деталь тулуба

- за допомогою керівника зробити отвір ножицями

- просунути в отвір крила

- оформити очі

ІV. Техніка безпеки при роботі з ножицями.

  • Не можна тримати ножиці кінцями догори;
  • Передавати ножиці товаришу можна тільки в закритому вигляді і тримати їх за робочу частину.
  • При роботі слідкуйте за лінією розрізання і за пальцями лівої руки
  • Не кладіть ножиці на край стола

V. Самостійна робота вихованців.

Перед початком роботи нагадую про:

  • Санітарно-гігієнічні вимоги ( у кожного парта застелена клейонкою, є серветка для клею);
  • Культуру праці ( економне використання паперу, охайність)

VI. Індивідуальна допомога керівника.

C:\Users\Andrey\Desktop\ptichki_bumaga2.jpgПід час виконання завдання слідкую за ходом роботи, надаю індивідуальну допомогу, заохочую найактивніших вихованців, демонструю хід їхньої роботи, вказую на типові помилки.

VII. Фізкультхвилинка.

 Раз, два. Три, чотири –

ось шпаки вже прилетіли.

Треба їм допомагати

і хатинки збудувати.

Стука, стука молоток,

забиває він гвіздок.

Догори я потягнусь, пташечкам я посміхнусь.

VIII. Підсумок заняття.

C:\Users\Andrey\Desktop\9-jpg-jpg-thumb-100.jpgБерезень багатий на народні свята. 14 березня-свято Явдохи Плющихи.За старим стилем це перший день весни. 22 березня-свято Сорок святих. Вважають, що з цього дня має розпочатися справжня весна. А щоб весна була дружньою, родючою, багатою на пташиний спів, матері за народною традицією випікали з тіста «жайворонків» і давали дітям, щоб вони ходили вулицями, закликали птахів із вирію. Ось і ми не будемо відступати від традицій.

Закличка.

Ой весно-весняночко! Іди до нас, наша паняночко!

Принеси нам квіточки запашні, і тепло, і сонечко, і пісні,

І пташок з пташатами у садки, будемо їх слухати залюбки.

Ой ти, пташко-пташечко, озовись, любій нашій веснонці уклонись!

Заспівай їй пісеньку чарівну, звесели дібровоньку у гайку.

Летіть, соловейки, на нашу земельку,

Летіть, ластівоньки. Пасти корівоньки.

Жайворонки. Прилітайте, студену зиму проганяйте!

img_1823Шпаки. Мерщій прилетіть, з собою весну принесіть!


 

docx
Додав(-ла)
Саганец Ирина
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
6980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку