Заняття за системою Монтессорі

Про матеріал
Тема: «Чарівні ниточки» Мета: розвивати дрібну моторику, координацію; поліпшувати рухи пальців рук; сконцентровувати увагу; готувати руку до письма, згадати геометричні фігури, розвивати увагу, пам’ять. Обладнання: голка з великим вушком, товста шерстяна нитка (бажано кольорова), аркуші картону з намальованими на них лініями, предметні картинки, клей Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі Хід заняття: Вступне слово: Посміхнись до всіх навколо Добрий ранок люба школа І веселий той дзвінок Кличе всіх нас на урок Повідомлення завдання заняття: Сьогодні ми з вами будемо будимо вчитись працювати з голкою, та згадаємо геометричні фігури. Опрацювання завдань: Вправа-гра : «Вишивання на картоні» На картоні проведені лінії, на яких крапками відмічені місця, де проходитиме голка з ниткою. Гру можна урізноманітнити. Вирізати й наклеїти на картон цікаві картинки (машини, фрукти, тварини). Зробити шилом дірочки вздовж сторін картинки з інтервалом 1–1,5 см. Хід гри Учень вибирає картинку з малюнком, бере голку. Вставляє нитку у вушко голки. Кінці нитки можна з’єднати й зав’язати у вузлик. Потім дитина робить стібки на картонному малюнку по дірочках, які зроблені на лінії.
Перегляд файлу

Тема: «Чарівні ниточки»

Мета: розвивати дрібну моторику, координацію; поліпшувати рухи пальців рук; сконцентровувати увагу; готувати руку до письма, згадати геометричні фігури, розвивати увагу, пам’ять.

Обладнання: голка з великим вушком, товста шерстяна нитка (бажано кольорова), аркуші картону з намальованими на них лініями, предметні картинки, клей

Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі

Хід заняття:

Вступне слово:

Посміхнись до всіх навколо

Добрий ранок люба школа

І веселий той дзвінок

Кличе всіх нас на урок

Повідомлення завдання заняття:

Сьогодні ми з вами будемо будимо вчитись працювати з голкою, та згадаємо геометричні фігури.

Опрацювання завдань:

Вправа-гра : «Вишивання на картоні»

На картоні проведені лінії, на яких крапками відмічені місця, де проходитиме голка з ниткою. Гру можна урізноманітнити. Вирізати й наклеїти на картон цікаві картинки (машини, фрукти, тварини). Зробити шилом дірочки вздовж сторін картинки з інтервалом 1–1,5 см.

Хід гри

Учень вибирає картинку з малюнком, бере голку. Вставляє нитку у вушко голки. Кінці нитки можна з’єднати й зав’язати у вузлик. Потім дитина робить стібки на картонному малюнку по дірочках, які зроблені на лінії.

Вправа-гра : «Геометрія»

На прошитому картоні (з першої гри) потрібно порахувати кількість геометричних фігур, та назвати їх.

Висновки:

Які геометричні фігури ви згадали?

Чи важко було втягнути нитку в голку?

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку