Тема: «Чарівні ниточки»
Мета: розвивати дрібну моторику, координацію; поліпшувати рухи пальців рук; сконцентровувати увагу; готувати руку до письма, згадати геометричні фігури, розвивати увагу, пам’ять.
Обладнання: голка з великим вушком, товста шерстяна нитка (бажано кольорова), аркуші картону з намальованими на них лініями, предметні картинки, клей
Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі
Хід заняття:
Вступне слово:
Посміхнись до всіх навколо
Добрий ранок люба школа
І веселий той дзвінок
Кличе всіх нас на урок
Повідомлення завдання заняття:
Сьогодні ми з вами будемо будимо вчитись працювати з голкою, та згадаємо геометричні фігури.
Опрацювання завдань:
Вправа-гра : «Вишивання на картоні»
На картоні проведені лінії, на яких крапками відмічені місця, де проходитиме голка з ниткою. Гру можна урізноманітнити. Вирізати й наклеїти на картон цікаві картинки (машини, фрукти, тварини). Зробити шилом дірочки вздовж сторін картинки з інтервалом 1–1,5 см.
Хід гри
Учень вибирає картинку з малюнком, бере голку. Вставляє нитку у вушко голки. Кінці нитки можна з’єднати й зав’язати у вузлик. Потім дитина робить стібки на картонному малюнку по дірочках, які зроблені на лінії.
Вправа-гра : «Геометрія»
На прошитому картоні (з першої гри) потрібно порахувати кількість геометричних фігур, та назвати їх.
Висновки:
Які геометричні фігури ви згадали?
Чи важко було втягнути нитку в голку?