План-конспект
уроку англійської мови
у 8 класі
на тему «Засоби масової інформації.
Мій улюблений журнал.»
Учитель: Волошина Л.Є.
Тема: Засоби масової інформації.
Підтема: Мій улюблений журнал.
Розвиток навичок читання і усного мовлення.
Мета: Тренувати усне мовлення на базі прочитаного.
Удосконалювати техніку читання незнайомого тексту з повним його розумінням.
Формування навичок монологічного мовлення на рівні речення з опорою на підстановчу таблицю, текст.
Розвивати уміння працювати в парі, групі, розвивати пам'ять, увагу.
Розширити та поглибити знання учнів про журнали, популярні серед українських підлітків.
Виховувати інтерес до читання періодичних видань.
Обладнання: Підручник, текст, журнали, завдання для індивідуальної, парної, та групової роботи, проектор, ноутбук.
Хід уроку
3. Тренування у мовленні за темою.
Вправи на розвиток усного монологічного мовлення.
a) Робота в парах.
Read the text again and say what children think about teen magazines.
Use the scheme below.
“Vulyk” is a great…
In this magazine one can find…
It helps to know more about…
“Sonyashnyk” is…
There are many crosswords and…
Everyone is encouraged to…
You can send your…
“Piznayko” is for modern schoolchildren, who want …
There you can read about famous people…
b) Work in groups.
Speak on the kid’s opinions about the teens magazines they prefer.
Explain your choice.
Serhiy thinks that “Vulyk” is a great magazine because…
Nastya’s favorite magazine is “Sonyashnyk” because…
The magazine Pavlo likes the best is “Piznayko” because…
c) Name the magazine which you read regularly.
Say:
If it is a daily, weekly or a monthly I read…
publication It is a… publication
How large it is and how many It consists of… pages
pages it consists of.
What it looks like It looks…
What kind of readers it may be It may be interesting for…
interesting
d) Situation: You study at an English language summer school in London.
Tell your classmates about your favorite magazine.
IV. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
Написати електронного листа другу про свій улюблений журнал.
2. Підведення підсумків уроку.
Оцінювання роботи учнів.