застосування визначеного інтеграла при розв*язуванні прикладних задач

Про матеріал
урок-презентація для кращого розуміння учнями даної теми . На уроці учні будуть ров*язувати прикладні задачі з застосуванням інтеграла
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Компетентний (з латинської «здатний», «відповідний») – це той, хто вміє застосовувати набуті знання та досвід.

Номер слайду 3

«Немає значення, що шукаєш. Важливо, що знаходиш». Блез Паскаль

Номер слайду 4

Математика, шановний – це складна наука! Щоб засвоїти її, не чухай за вухом, Нахиляйся – й до роботи, пізнай невідоме, Якщо хочеш вийти в світ й стати відомим Щоб чогось міг досягти, не лінись учитись. . . . тобі в житті може знадобитись.

Номер слайду 5

Формула Ньютона-Лейбніца Таблиця інтегралів Визначений інтеграл Правила обчислення інтегралів Криволінійна трапеція Первісна Інтеграл

Номер слайду 6

Таблиця інтегралів

Номер слайду 7

Правила обчислення інтегралів

Номер слайду 8

Обчислення площ

Номер слайду 9

Об’єми фігур обертання

Номер слайду 10

«Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також уміти користуватися нею» Цицерон

Номер слайду 11

«Математику не можна вивчати, спостерігаючи, як це робить сусід» (Американський математик А. Нівен )

Номер слайду 12

Застосування інтеграла Тільки той себе вважає сильним, Кому з математикою дружити стильно. Без інтегралів можна прожити, Та чи не краще все охопити? знаходження величини заряду визначення роботи визначення маси обчислення шляху знаходження об’ємів обчислення площ економічні задачі

Номер слайду 13

«Будівельники» «Столяри» «Фізики-електрики» «Дизайнери» «Служба автосервісу» «Економісти»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

«Знання збільшуються, а вміння вдосконалюються, якщо ними ділишся»

Номер слайду 16

«Будівельники» Розрахувати витрати цегли і розчину для зведення арки товщиною дві цеглини (цегла одинарна 250*120*65, товщина шва 10 мм). Якщо на 1 м3 кладки витрачається 400 штук цегли і 0,25 м3 розчину. Зовнішню частину арки задано функцією f(x)= -Ѕ х2+ 4х – 6, а внутрішню f(x) =-x2+8x-15.

Номер слайду 17

S= S1 – S2= 4м2 Висота-товщина дві цеглини Витрата цегли

Номер слайду 18

«Cтоляри» Розрахувати витрати деревини для виготовлення заготовки боковини стільця, якщо товщина дошки 2 см, а конфігурацію боковини задано лініями у1=х3 + 4, у2= -2х2 +2, у3=0, х=1,6.

Номер слайду 19

S = S1-S2 = 0,128м2-0,027м2 = 0,101м2 V1 = Sh = 0,101·0,02 = 0,00202м3 – витрати деревини на одну боковинку V= 12·0,00202м3=0,02424м3

Номер слайду 20

«Фізики електрики» «Алгебра щедра. Дуже часто вона дає більше ніж у неї просять»

Номер слайду 21

Знайти роботу, яку необхідно витратити на викачування води з резервуара, якщо він завглибшки 2м і має форму циліндра радіуса 1м (ρв=103кг/м3) Спрямуємо вісь ОХ вздовж діючої сили. Значення сили F(х), що діє на переріз циліндра визначається вагою шару води, що знаходиться вище від цього перерізу. Отже, оскільки S=πr2=π, то для х є [0;2] F(x)=πρg(2 - x), g=9,8м/с2 Так як , то Протягом 7с величина струму в провіднику змінювалась за законом I(t)=3t2+2t. Знайти кількість електрики, що пройшла через провідник за цей час. Оскільки , то q=

Номер слайду 22

яка обертається навколо осі абсцис. Обчислити об’єм тіла, утвореного в результаті обертання цієї фігури. «Дизайнери» Створити дашок над пісочницею, знайти яку кількість матеріалу потрібно, якщо математичною моделлю даного виробу є фігура обмежена параболою у=х2, та у= ,

Номер слайду 23

Знаходимо межі інтегрування: , х4=х, х(х-1)(х2+х+1)=0, х1=0, х2=1. Застосуємо формулу V= , маємо:

Номер слайду 24

«Служба автосервісу» Тіло рухається прямолінійно зі змінною швидкістю за законом v(t)=3t2+2t+10(км/год). Знайти, який шлях проходить тіло за проміжок часу t0=0, t1=1год. Оскільки s= , то s= км

Номер слайду 25

За скільки часу подолає цю відстань машина, якщо вона рухається за законом Отже, 12= Звідси

Номер слайду 26

«Економісти»

Номер слайду 27

1. Продуктивність праці робітничої бригади визначається в залежності від часу t функцією П(t)=4 t3+1. Знайти обсяг продукції, тобто як працювали робітники за другу і третю години робочого дня.

Номер слайду 28

2. Чисті інвестиції змінюються в залежності від часу t за законом I(t)=200t(3t+2). Визначити приріст капіталу за 5 років. Через скільки років приріст капіталу становитиме 220000. Для відповіді на друге питання позначимо шукану кількість років через Т, тоді матимемо рівняння для його визначення: тобто 220000=200( Т3+Т2), звідси Т3+Т2=11000, Т=10 років.

Номер слайду 29

Застосування інтеграла Тільки той себе вважає сильним, Кому з математикою дружити стильно. Без інтегралів можна прожити, Та чи не краще все охопити? знаходження величини заряду визначення роботи визначення маси обчислення шляху знаходження об’ємів обчислення площ економічні задачі

Номер слайду 30

«Покажи мені – і я запам’ятаю. Дай мені діяти самому і я навчуся.»

Номер слайду 31

1. Сила струму в провіднику з часом змінюється за законом І(t)=t2-t+1. Яка кількість електрики пройде через поперечний переріз провідника за час від третьої до шостої секунди? 2. Швидкість тіла υ з часом t змінюється за наступним законом: υ =20-3t. Знайти шлях, що пройшло тіло за четверту секунду свого руху. 3. Знайти масу неоднорідного стрижня довжиною 50см, якщо його лінійна густина змінюється за законом ρ(x)= =6x2+1( кг/м). 4. Знайдіть об’єм тіла обертання, утвореного обертанням навколо осі абсцис фігури обмеженої лініями у= 4-х2, у=0, х=1,х=-1.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

«Найкраща помилка та, яку допускаєш під час навчання» Г.С. Сковорода

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Фізика вивчає залежності між величинами та описує їх мовою математики; математика систематизує та узагальнює способи розв’язування різноманітних задач, створюючи математичні моделі та методи їх дослідження.  Сила і загальність методу диференціального й інтегрального числення такі, що не ознайомившись з ними, не можна як слід зрозуміти все значення математики для природознавства і техніки і навіть оцінити всю красу і принадність самої математичної науки. А.М.Колмогоров

Номер слайду 36

Математика цікава тоді, коли живить нашу винахідливість і здатність міркувати Д. Пойа Чи відтворили знання про інтеграл? Чи змогли удосконалити свою компетентність з даного питання? Де можна застосувати дану інформацію? Чого навчилися, готуючи даний матеріал? Що було важким і незрозумілим на уроці?

Номер слайду 37

«Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожний з них став вдвоє багатшим. Адже обидва стали тепер розумнішими»

Номер слайду 38

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
2686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку