Завдання для формувального оцінювання
Прізвище та ім’я учня ________________________________
БУДОВА СЛОВА
1. Нульове закінчення має слово у варіанті
А машина
Б парк
В таксі
Г дорога
2. Є незмінним і НЕ МАЄ закінчення слово у варіанті
А вовк
Б дельфін
В кінь
Г шимпанзе
3. Спільнокореневим до слова гора є всі, ОКРІМ
А горе
Б гірський
В міжгір’я
Г узгір’я
4. З-поміж слів глибина, радісно, відпочивати, день незмінними є
А перше й друге
Б друге й третє
В третє й четверте
Г усі слова
5. Запиши слова, заповнивши таблицю.
Морозний, морозом, морозів, заморозити.
Форми слова МОРОЗ |
Спільнокореневі до слова МОРОЗ |
|
|
|
|
6. Спільнокореневими є всі слова в рядку
А місток, місточок, місто
Б кімната, кімнати, кімнатою
В листок, листочок, листяний
Г будувати, будильник, збудити
7. Запиши 2 форми та 2 спільнокореневих до слова зима
Форми слова ЗИМА : ________________________________________________________
Спільнокореневі до слова ЗИМА: ______________________________________________
8. Розбери слова за будовою (познач закінчення, основу, корінь, префікс, суфікс).
записка розділити
9. Серед поданих слів обери те, яке має нульове закінчення, склади з ним речення.
Високо, журавель, похмурий.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Серед поданих слів обери те, яке НЕ МАЄ закінчення й склади з ним речення.
Айсберг, взимку, сніговик.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________