Завдання для контролю знань з дисципліни «Товарознавство»
до теми: «Види та засоби товарної інформації»
для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Знайти та виправити помилки в тексті.
1
-
Товарна інформація – це відомості про нові товари, які призначені для покупців.
-
Первинним джерелом товарної інформації та одночасно виконавцями інформаційних послуг є оптові продавці.
2
-
Якість інформаційних послуг не впливає на швидкість просування товарів на ринку, на створення споживацьких переваг.
-
Продавець є єдиним джерелом інформації, ніхто з суб’єктів ринкових відносин не може доповнювати товарну інформацію.
3
-
В залежності від призначення товарну інформацію поділяють на чотири види: основну, додаткову, комерційну, споживчу.
-
Комерційна інформація - це відомості про товар, призначені для створення споживацьких переваг, і розраховані на споживача.
4
-
Основоположна інформація - це відомості про товар, які доповнюють комерційну інформацію і використовуються виробниками, постачальниками і працівниками торгівлі, але малодоступна споживачам.
-
Для повідомлення суб'єктів ринкових відносин про товар використовують три форми інформації: словесну, символічну, штрихову.
5
-
Споживча інформація – це основні відомості про товар, призначені для всіх суб’єктів ринкових відносин, які мають вирішальне значення для ідентифікації товару.
-
Художня інформація - це знаки, призначені для автоматизованих ідентифікації та обліку інформації про товар.
6
-
Штрихова інформація (штриховий код) передається за допомогою інформаційних знаків.
-
До споживчої інформації належать вид і найменування товару, його ґатунок, маса нетто, найменування виробника, дата вироблення, термін зберігання або придатності.
7
1. Основоположна інформація це інформація про підприємства-посередники, нормативні документи щодо якості товарів, коди товарів.
2. Цифрова інформація найбільш доступна для всіх суб’єктів ринкових відносин.
8
1. Прикладом основоположної інформації є штрихове кодування.
2. Інформація за допомогою слова (словесна) використовується як доповнення до цифрової в тих випадках, коли необхідна якісна характеристика товару (наприклад, маса, довжина, числове кодування, вміст складових компонентів).
9
-
Символічна інформація передається за допомогою різноманітних зображень (художніх і графічних) забезпечує зорове та емоційне сприйняття.
-
Комерційна інформація це відомості що показують переваги конкретного товару в процесі його споживання чи експлуатації і розраховані на споживача.
10
1. Виробничу інформацію не може доповнювати продавець.
2. Недоліком цифрової інформації є її громіздкість: для її розміщення необхідна значна площа; витрати часу на читання та осмислення.