Завдання для контролю знань з дисципліни «Товарознавство» до теми: «Види та засоби товарної інформації»

Про матеріал
Завдання для контролю знань з дисципліни «Товарознавство» до теми: «Види та засоби товарної інформації» для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Перегляд файлу

Завдання для контролю знань з дисципліни «Товарознавство»

до теми: «Види та засоби товарної інформації»

для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

 

Знайти та виправити помилки в тексті.

1

  1.     Товарна інформація – це відомості про нові товари, які призначені для покупців.
  2.     Первинним джерелом товарної інформації та одночасно виконавцями  інформаційних послуг є оптові продавці.

2

  1.     Якість інформаційних послуг не впливає на швидкість просування товарів на ринку, на створення споживацьких переваг.
  2.     Продавець є єдиним джерелом інформації, ніхто з суб’єктів ринкових відносин не може доповнювати товарну інформацію.

3

  1.     В залежності від призначення товарну інформацію поділяють на чотири види: основну, додаткову, комерційну, споживчу.
  2.     Комерційна інформація - це відомості про товар, призначені для створення споживацьких переваг, і розраховані на споживача.

4

  1.     Основоположна інформація - це відомості про товар, які доповнюють комерційну інформацію і використовуються виробниками, постачальниками і працівниками торгівлі, але малодоступна споживачам.
  2.     Для повідомлення суб'єктів ринкових відносин про товар використовують три форми інформації: словесну, символічну, штрихову.

5

  1.     Споживча інформація – це основні відомості про товар, призначені для всіх суб’єктів ринкових відносин, які мають вирішальне значення для ідентифікації товару.
  2.     Художня інформація -  це знаки, призначені для автоматизованих ідентифікації та обліку інформації про товар.

6

  1.     Штрихова інформація (штриховий код) передається за допомогою інформаційних знаків.
  2.     До споживчої інформації належать вид і найменування товару, його ґатунок, маса нетто, найменування виробника, дата вироблення, термін зберігання або придатності.

7

1. Основоположна  інформація це інформація про підприємства-посередники, нормативні документи щодо якості товарів, коди товарів.

2. Цифрова інформація найбільш доступна для всіх суб’єктів ринкових відносин.

8

1. Прикладом основоположної інформації є штрихове кодування.

2. Інформація за допомогою слова (словесна) використовується як доповнення до цифрової в тих випадках, коли необхідна якісна характеристика товару (наприклад, маса, довжина, числове кодування, вміст складових компонентів).

9

  1.     Символічна інформація передається за допомогою різноманітних зображень (художніх і графічних) забезпечує зорове та емоційне сприйняття.
  2.     Комерційна інформація це відомості що показують переваги конкретного товару в процесі його споживання чи експлуатації і розраховані на споживача.

10

1. Виробничу інформацію не може доповнювати продавець.

2. Недоліком цифрової інформації є її громіздкість: для її розміщення необхідна значна площа; витрати часу на читання та осмислення.

docx
Додано
11 квітня 2019
Переглядів
1957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку