Завдання ,які запропоновані є з логічним навантаженням для учнів ,які надають перевагу точним наукам.Ці завдання розвивають математичні здібності , усні обчислення ,мислення ,пам'ять та логіку.
Олімпіада з математики для 4 класів
а) запиши їх у порядку зростання;
б) напиши попереднє і наступне числа до найменшого з отриманих чисел.
2. Поставте дужки так ,щоб рівність була правильною:
1968:6-28*195-37*5=3000
3.Встав пропущені цифри:
7 . 8 9 . .
+ . 5 6
. 5 .
_____________
1197
4. Бабуся за літні канікули пришила на штанці й сорочки онуків 30 гудзиків. Мишкові , Сашкові і Сергійкові вона пришила порівну ,а Миколці – на 2 гудзики більше. Скільки гудзиків вона пришила кожному?
5. -Скільки кінців у двох з половиною палиць?
- Літак летить від Москви до Києва 1 годину ,а назад цілих 60 хв. Чому така різниця?
- Груша дорожча від яблука в 2 рази .Що дорожче : 8 яблук чи 4 груші?
6. Через два роки Марина буде у 4 рази старша за свого трирічного брата Сергія . Який зараз вік Марини?
7. У слові «артист» перестав букви так ,щоб отримав назву числа.
8. Поміркуй і запиши відповідь.
За квадратний стіл можуть сісти четверо людей (з кожного боку по одному). Школярі для гри зсунули разом сім однакових квадратних столів так, що вони утворили один довгий прямокутний стіл. Скільки людей може сісти за цей стіл.