Анотація
Розробка складена відповідно до навчального матеріалу викладеного в підручнику – Математика: підручник для 6-го класу, загальноосвітніх навчальних закладів, автор О.С.Істер, видавництво Генеза, 2014 рік.
Матеріал розробки відповідає програмі, містить 5 розділів із завданнями по темах розділу.
Зміст
І. Повторення навчального матеріалу…………………………………………...6
1.1. Самостійна робота……………………………………………………………6
1.2. Діагностична контрольна робота…………………………………..…….7
ІІ. Подільність натуральних чисел……………………………………………….9
2.1. Дільники і кратні натурального числа…………………………………...9
2.2. Ознаки подільності на 10, 5 та 2………………………………………….9
2.3. Ознаки подільності на 9 та 3……………………………………………..10
2.4. Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники…...11
2.5. Найбільший спільний дільник (НСД)……………………………………11
2.6. Найменше спільне кратне (НСК)………………………………………...12
2.7. Контрольна робота………………………………………………………..12
ІІІ. Звичайні дроби………………………………………………………………...15
3.1. Основна властивість дробу……………………………………………….15
3.2. Скорочення дробів………………………………………………………...15
3.3. Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного
знаменника…………………………………………………………………16
3.4. Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками……………...17
3.5. Додавання та віднімання мішаних чисел………………………………...18
3.6. Контрольна робота………………………………………………………...18
3.7. Множення звичайних дробів……………………………………………...20
3.8. Множення і ділення звичайних дробів ( контрольне тестування)...……21
IV. Відношення та пропорції……………………………………………………...23
4.1. Відношення та пропорції………………………………………………….23
4.2. Масштаб……………………………………………………………………23
4.3. Поділ числа у даному відношенні………………………………………...24
4.4. Контрольна робота №1…………………………………………………….25
4.5. Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки……………27
4.6. Коло і круг. Довжина кола. Площа круга………………………………...28
4.7. Пряма та обернена пропорційні залежності……………………………..29
4.8.Контрольна робота №2…………………………………………………….30
V. Раціональні числа та дії над ними
5.1. Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма………………………….32
5.2. Протилежні числа. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел…..33
5.3. Контрольна робота №1…………………………………………………….34
5.4. Додавання та віднімання раціональних чисел…………………………...36
5.5. Контрольна робота №2…………………………………………………….37
5.6. Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних
чисел…………………………………………………………………….….39
5.7. Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх зведення….40
5.8. Контрольна робота №3…………………………………………………….41
5.9. Ділення раціональних чисел………………………………………………43
5.10.Розв’язування рівнянь…………………………………………………….43
5.11.Розв’язування задач за допомогою рівнянь……………………………..44
5.12.Контрольна робота №4……………………………………………………45
5.13.Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі……………………………...47
5.14.Координатна площина………………………………………………...….49
5.15.Контрольна робота №5……………………………………………………50
VI. Підсумкова контрольна робота………………………………………………..54
VII. Список використаних джерел………………………………………………...56
VIII. Додаток………………………………………………………………………..57
Вступ
«Найкращий спосіб вивчити що-небудь – це відкрити самому»
Д. Пойа
Сьогодні у загальноосвітніх закладах, найпоширенішим способом визначення рівня знань учнів є проведення моніторингів, зрізів знань, контрольних та самостійних робіт, тестування тощо. Це все забезпечує досить ефективну оцінку рівня підготовки учня.
Готуючись до уроку, кожен вчитель аналізує тему уроку, підбирає цікаві форми та методи для викладення навчального матеріалу. І невід’ємною частиною уроку має бути закріплення та перевірка рівня засвоєння учнями навчального матеріалу. Для перевірки знань учнів можна обирати різні форми: усне опитування, самостійні роботи з взаємоперевіркою, тести, математичні диктанти тощо.
Тому, метою даної роботи є підбір різнорівневих завдань для перевірки знань учнів: по темі уроку, блочно (кілька тем) – тестові завдання, контрольні роботи по кожному розділу.
Матеріал, що викладений у цій роботі, поділено на 5 розділів. У кожному розділі відповідна кількість перевірочних робіт, що відповідає вимогам та програмі. Кожна перевірна робота має відповіді до завдань, що полегшить вчителю перевірку письмових робіт учнів або ж їх усних відповідей.
Самостійні роботи та контрольні роботи містять різнорівневі завдання та поділяються два варіанти – І та ІІ. Всі завдання мають відповіді та ключ для оцінювання, що полегшить вчителю перевірку учнівських робіт. Кожна робота для перевірки знань учнів має орієнтовний час, який може бути відведений, для її написання на уроці.
І. Повторення навчального матеріалу
1.1. Самостійна робота ( 20хв. уроку)
Варіант 1
Обрати правильну відповідь
А) 51 Б) 45 В) 12 Г) 66
А) 35 см Б) 40 см В) 25 см Г) 20 см
В-дь: х=6
В-дь: 600 см3
В-дь: І день – 18 грибів, ІІ день – 9 грибів, ІІІ день – 18 грибів
Варіант 2
Обрати правильну відповідь
А) 53 Б) 33 В) 59 Г) 66
А) 44 см Б) 16 см В) 25 см Г) 121 см
В-дь: х=2
В-дь: 480 см3
В-дь: І день – 60 км, ІІ день – 30 км, ІІІ день – 60 км.
1.2. Діагностична контрольна робота
Варіант 1
Кожне завдання – 2 бали
В-дь: 14,6
В-дь: хлопчиків 8, а дівчаток 12.
В-дь: 6,1 см
34 - 5(2, 5х-4)=24
В-дь: х=2,4
В-дь: 6 см, 18 см, 1 см
В-дь: 1550
Варіант 2
Кожне завдання – 2 бали
В-дь: 13,88
В-дь: 7,92 л
В-дь: 8,2 см
В-дь: х=5
В-дь: 46,2 км.
В-дь: 300
ІІ. Подільність натуральних чисел
2.1. Дільники і кратні натурального числа
Математичний диктант (15 хв). Кожне завдання – 1 бал
2.2. Ознаки подільності на 10, 5 та 2
Математичний диктант (15 хв). Кожне завдання – 1 бал
2.3. Ознаки подільності на 9 та 3
Математичний диктант (15 хв). Кожне завдання – 1 бал
2.4. Прості та складені числа. Розкладання на прості множники
Математичний диктант (20 хв). Кожне завдання – 1 бал
2.5. Найбільший спільний дільник (НСД)
Самостійна робота (15 хв, взаємоперевірка)
2.6. Найменше спільне кратне (НСК)
Тести (15 хв, взаємоперевірка)
А) 24 Б) 12 В) 48 Г) 10
А) 5 Б) 6 В) 7 Г) 2
А) 28 Б) 135 В) 45 Г) 195
А) 12 Б) 24 В) 36 Г) 48
А) 600 Б) 120 В) 100 Г) 80
А) 70 Б) 35 В) 12 Г) 140
2.7. Контрольна робота
Варіант 1
А) 56 і 7 Б) 15 і 2 В) 11 і 65 Г) 14 і 5
А) 7 і 6 Б)7, 5 і 11 В)6 і 5 Г)14 і 7( 1 бал).
А) 16 і 7 Б) 5 і 25 В) 16 і 20 Г)20 і 45
А) 108 Б)65 В) 28 Г)1214
1) 18 і 72 2) 48 і 180
В-дь: 1) 18 2) 12
1) 15 і 25 2) 120 і 160
В-дь: 1) 75 2) 480
В-дь: Ні. НСД=5
В-дь: 5
В-дь: 8 друзів
Варіант 2
А) 18 і 5 Б) 24 і 8 В) 5 і 75 Г) 3 і 63
А) 5 Б) 3 В) 4 Г) 2
А) 3 і 8 Б) 5 і 12 В) 70 і 35 Г) 35 і 9
А) 117 Б)95 В) 101 Г)1114
1) 88 і 33 2) 104 і 160
В-дь: 1) 11; 2) 8.
1) 15 і 25 2) 144 і 324
В-дь: 1) 75; 2) 1296.
В-дь: Так.
В-дь: 2
В-дь: 16 дітей
ІІІ. Звичайні дроби
3.1. Основна властивість дробу
Математичний диктант (15 хв)
Самостійна робота
Варіант 1
б). . ()
Варіант 2
б). . ()
Тестові завдання (20 хв)
Варіант 1
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) 6; Б) 4; В) 12; Г) 24.
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
1) ; 2) . ()
Варіант 2
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) 6; Б) 10; В) 30; Г) 60.
А) ; Б) ; В) ; Г) .
5. (1 бал) Вказати правильно скорочені дроби:
А) ; Б) ; В) ; Г) .
6. (1 бал) Звести подані дроби до найменшого спільного знаменника:
1) ; 2) . ()
Математичний диктант (10 хв, взаємоперевірка)
Самостійна робота (15 хв) (вибірково кільком учням)
а) …(4)
б) …()
в) …(
г) 8…()
=…()
і ()
Варіант 1
а) ; б) ?. (так; ні)
а) - у порядку спадання ()
б) - у порядку зростання ()
а) ; б) . ()
а) ; б) . (2)
Варіант 2
а) ; б) ?. (так; так)
а) - у порядку спадання ()
б) - у порядку зростання ()
а) ; б) . ()
а) ; б) . ()
Самостійна робота (10 хв)
Варіант 1
а) , б) в) , г)
В-дь: ()
В-дь:
.
В-дь:
Варіант 2
а) , б) в) , г)
В-дь: ()
В-дь: х=13
.
В-дь:
Тести (45 хв)
Кожне завдання 1 бал
А) Б) В) Г)12
А) Б) , В) Г)
А) Б) В) Г)
А) Б) В) Г)
А) Б) В) Г)
А) Б) В) Г)
А) Б) В) Г)
А)27 Б)12 В) Г)
А) Б) В) Г)
А) Б) В) Г)
А) 21 грн Б)8 грн В) 12 грн Г) інша відповідь
А)140 км Б)80 км В) 15,5 км Г) 40 км
IV. Відношення та пропорції
Тести
А) 3 Б) 6 В) 12 Г)
А) 10:15=12:18 Б) 4:2=5-3 В) 12:3=1:3 Г)4:4=5:4
А) 8 Б) 14 В) 4 Г) 28
А) 3 Б) 6 В) 7 Г) 2
А) 18 грн. Б) 40 грн. В) 36 грн Г) 46 грн.
Самостійна робота (10 хв)
Варіант 1
а) 1 : 300 000. б) 1 : 600.
В-дь. 1) в 1 см 3 км. 2) в 1 см 6 м.
а) 1 см - 400 м. б) 1 см - 2 км.
В-дь: 1) 1:40000. 2) 1:200000
В-дь: 1:2000000
Варіант 2
а) 1 : 35 000;
б) 1 : 60 000;
В-дь. 1) в 1 см 350 м. 2) в 1 см 600 м.
а)1 см - 4 м. б)1 см - 60 км
В-дь: 1) 1:400. 2) 1:6000000
В-дь: 1:2000000
Тести (10 хв)
А) 10 та 20 Б) 20 та 40 В) 30 та 30 Г) 23 та 37
А) 10, 20 та 20 Б) 10 та 40 В) 30 та 20 Г) 13 та 37
А) 24 Б) 26 В) 12 Г) 39
А) 10 Б) 20 В) 30 Г) 50
1 : 2 : 3 : 4
А) 20, 40, 60, 80 Б)10, 20,30,40 В) 100 та 100
Г) неможливо поділити
А) 10т, 20т та 20т Б) 10т та 40т В) 12 т, 24т, 30т та 20т
Г) 13т та 53т
Варіант 1.
У завданнях 1 – 6 кожна правильна відповідь – 1 бал.
А) 4 : 5; Б) В) Г) 2 : 5.
А) 1,5; Б) 2; В) 3,2; Г) 4,6.
А) 6 : 2 = 15 : 4; Б) : 4 = : 9;
В) : 2 = : 3; Г) 14 : 1,6 = 18 : 2,1.
А) 8; Б) 0,4; В) 0,1; Г) 0,2.
А) 800; Б) 240; В) 300; Г) 480.
А) 22; 33; 22; Б) 11; 25; 41; В) 11; 22; 44; Г) 15; 45; 17.
Завдання 7 – 9 – 2 бали.
В-дь: х=6
В-дь: 80 км
В-дь: 40, 60, 80, 80, 100
Варіант 2
У завданнях 1 – 6 кожна правильна відповідь – 1 бал.
А) 4 : 5; Б) В) Г) 2 : 5.
А) 0,6; Б) 2; В) 3,2; Г) 4,6.
А) 8 : 2 = 16 : 4; Б) : 4 = : 9;
В) : 2 = : 3; Г) 14 : 1,6 = 18 : 2,1.
А) 8; Б) 1,2; В) 0,1; Г) 0,2.
А) 55; Б) 60; В) 55; Г) 48.
А) 21; 33; 12; Б) 11; 15; 40; В) 11; 22; 33; Г) 5; 45; 16.
Завдання 7 - 9 – 2 бали.
В-дь: х=2
В-дь: 20 км
В-дь: 20, 40, 40, 60, 80
Математичний диктант (10 хв – перевірка на уроці).
Кожне завдання по 1 балу
В-дь: Якщо відношення двох чисел виражають у відсотках, то його називають відсотковим відношенням
В-дь: знайти відношення цих чисел і помножити його на 100 %.
В-дь: 50%
В-дь: 10%
В-дь: 6%
В-дь: 5%
В-дь: 250%
В-дь: (95%)
Самостійна робота (10 хв, взаємоперевірка)
Варіант 1
А) що лежать на одній прямій; Б) що рівновіддалені від даної точки
В) що утворюють суцільну лінію;
Г) що знаходяться на відстані, яка не перевищує дану.
А) 6,2 см; Б) 0,62 см; В) 6,02 см, Г) 25,2 см
А) 12,2 см; Б) 48,8 см; В) 12,02 см; Г) 48,08 см.
Варіант 2
А) що лежать на одній прямій; Б) що рівновіддалені від даної точки
В) що утворюють суцільну лінію;
Г) що знаходяться на відстані, яка не перевищує дану.
А) 1,46 см; Б) 7,3 см; В) 29,2 см, Г) 0,73 см
А) 12,44 см; Б) 3,11 см; В) 6,11 см; Г) 3,22 см.
Тести (15 хв)
Кожне завдання 2 бали
А) 10, 10, 80, 80 Б) 20, 40, 60, 60 В) 10, 60, 90, 20
Г) 20, 40, 30, 90
А) 600 г Б) 250 г В) 400 г Г) 450 г
А) 8км/год Б) 10 км/год В) 6,4 км/год Г) 7 км/год
Дві величини називають прямо пропорційними, якщо при збільшенні однієї з них у кілька разів інша у стільки ж разів.
А) збільшується Б) зменшується В) залишається такою ж
Дві величини називають обернено пропорційними, якщо при збільшенні однієї величи в кілька разів інша величина в ту саму кількість разів.
А) збільшується Б) зменшується В) залишається такою ж
А) пряма пропорційна залежність
Б) обернена пропорційна залежність
В) неможливо визначити
Варіант 1
А) 2 см; Б) 8 см; В) 16 см; Г) 1 см.
А) довжина кола; Б) площа круга; В) довжина дуги; Г) площа сектора.
А) 80 : 0,16; Б) 80 · 16; В) 80· 0,16; Г) 80:16
А) 14π см2 Б) 98π см2 В) 49 см2 Г) 49π см2
А) 5π см Б) 10π см В) 25π см Г) 50π см
А) 50% Б) 25% В) 5% Г)2,5%
В-дь: 40%
В-дь: 12 альбомів, 9 альбомів, 9 альбомів
В-дь: 81π см2
Варіант 2
А) 5 см; Б) 2,5 см; В) 10 см; Г) 25 см.
А) довжина кола; Б) площа круга; В) довжина дуги; Г) площа сектора.
А) 72 : 0,12; Б) 72 · 0,12; В) 72· 12; Г) 72:12
А) 64π см2 Б) 16π см2 В) 128 см2 Г) 8π см2
А) 65π см Б) 12π см В) 36π см Г) 72π см
А) 20% Б) 25% В) 40% Г)4,5%
В-дь: 25%
В-дь: 30 зошитів, 20 зошитів, 10 зошитів
В-дь: 64π см2
V. Раціональні числа та дії над ними
Тести (15 хв, взаємоперевірка, кожна правильна відповідь 1 бал)
А) -1 Б) -12,5 В) 0 Г) -0,005 Д) -4,5 Е) 1,85 Є) 121
Г) Недодатні числа
А) 5 Б) -5 В) - (-5) Г) ∣-5∣
А) -5 Б) 5 В) +5 Г) інша відповідь
А) 2 Б) –(-2) В) –(+2) г) 0
Самостійна робота (20 хв)
Варіант 1
Виписати: натуральні, цілі, додатні, недодатні, цілі від’ємні, дробові невід’ємні.
В-дь: 1) 4. 2) -2,8
В-дь: -6, -5, -4, -3, -2, -1
В-дь: 1)33,3>0 2) x<0
В-дь: 1) -5 і 5, 2) розв. немає, 3) -10 і 10 4) розв. немає
1) ; 2) ; 3) .
В-дь: 1) = 2) > 3) >
Варіант 2
В-дь: 1) 6, 2)-5
В-дь: -5, -4, -3, -2
В-дь: 1)15>0 2) а<0
В-дь: 1) -18 і 18; 2) розв. немає; 3) -11 і 11; 4) розв.немає
1) ; 2) ; 3) .
В-дь: 1) <; 2) <; 3) >
Варіант І
У завданнях 1-3 вибрати правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 1 балом.
А) –1 і –2; Б) 0 і –1; В) –1 і 1; Г) –1 і –3.
А) –2 і 0; Б) 0 і 2; В) –2 і 2; Г) -2.
А) – 5 ˂ – 2; Б) | – 1,5| = 1,5; В) |2,8| = – 2,8; Г) + ( –4,5) = 4,5.
У завданнях 4 – 6 виконати повне розв’язання. Кожне завдання оцінюється 1 балом.
В-дь: 0; -1,4; -5,6; -8,3; -11,2; -24
В-дь: К(-7), М(-1), КМ=6 од.в
У завданнях 7 – 9 виконати повне розв’язання. Кожне завдання оцінюється 2 балами.
В-дь: 381
В-дь: =; <
В-дь:-20,8 і 20,8
Варіант 2
У завданнях 1-3 вибрати правильне твердження. Кожне завдання оцінюється 1 балом.
А) –1 і –3; Б) 0 і –1; В) –1 і -2; Г) –2 і –3.
А) –5 і 5; Б) -5 і 0; В) 0 і 5; Г) 5.
А) – 7 ˂ – 1; Б) | – 2,7| = - 2,7; В) –(-1,4)| = –1,4; Г) + ( –2,2) = 2,2.
У завданнях 4 – 6 виконати повне розв’язання. Кожне завдання оцінюється 1 балом.
В-дь: -21,5; –18,25; –2,4; –1,25; –1,14; 0
В-дь: Р(-5), М(-1), РМ=4 од.в
У завданнях 7 – 9 виконати повне розв’язання. Кожне завдання оцінюється 2 балами.
В-дь: 241
В-дь: >; <
В-дь:-18,8 і 18,8
Математичний диктант (15 хв, взаємоперевірка)
Кожне завдання – 1 бал
В-дь: -2
В-дь: -12
В-дь: -3
В-дь: -12
В-дь: -2
В-дь: -3
В-дь: -20
В-дь: -8
В-дь: 4
В-дь: -15
В-дь: -8,2
В-дь: -2 і 2
Варіант 1
Завдання 1-4 - 1 бал.
А) 10 С Б) 00 С В) -10 С Г) -170 С
А) -5,10 Б) 5,10 В) – 6 Г) 6
А) 20 Б) -20 В) 70 Г) -70
А) 12 Б) -12 В) 22 Г) -22
Встановити відповідність між виразом та його значенням. Кожна правильна відповідь 0,5 бала
Д.
В-дь: 1Б, 2А, 3Д, 4Г
Завдання 6-9 по 2 бали
В-дь: -76
В-дь: х= -34,7
В-дь: (-6,7-(-4,5))+(4,3-(-5,8))=7,9
В-дь: 3,95
Варіант 2
Завдання 1-4 - 1 бал.
А) 50 С Б) – 50 С В) -30 С Г) -40 С
А) -12 Б) 5,10 В) – 6 Г) 6
А) 40 Б) -40 В) 176 Г) -176
А) 18 Б) --6 В) -18 Г) 6
Встановити відповідність між виразом та його значенням. Кожна правильна відповідь 0,5 бала
В-дь: 1Б, 2А, 3Д, 4Г Д.
Завдання 6-9 по 2 бали
В-дь: -75
В-дь: х= - 3,96
В-дь: (-4,5-(-8,5))+(6,4+(-1,7))=4,7
В-дь: -3,87
Тести (15 хв). Кожне завдання 1 бал
А) + Б) - В) Не можливо встановити Г) Інша відповідь
А) -4,5 Б) 4,5 В) 0 Г) 1
А) + Б) - В) Не можливо визначити Г) Інша відповідь
А) -24 Б) 24 В) 80 Г) -80
А) Б) В) Г)
А) -100 Б) -20 В) 20 Г) 100
А) -13,2 Б) 13,2 В) 132 Г) -132
А) (- 2)3 > -1,2 ⋅ 4 Б) (- 2)3 = -1,2 ⋅ 4 В) (- 2)3 <-1,2 ⋅ 4
Г) не можливо порівняти
Самостійна робота (15 хв)
Варіант 1
В-дь: - 7a -7b + 7c
В-дь:3a(5b – 4c)
В-дь:
В-дь: 26х-29
Варіант 2
В-дь: -10 m +10n -10k
В-дь: 8a(2b – 3c)
В-дь:
В-дь: -4 - 32у
Варіант 1
Початковий рівень (3 бали)
А) Б) В) Г)
А) 20,6 Б) -10,6 В) 12,3 Г) – 12,3
А) Б) -58 В) 58 Г) -2
Середній рівень (4 бали)
а) б) -2,8 · (-0,5);
В-дь: -2,25; 1,4
а) ; б) ·
В-дь: 3; -
В-дь: -
Достатній рівень (2 бали)
В-дь: х=3,5
Високий рівень (3 бали)
а) 5(0,1x - 2,4y) – 2,6(0,2x - y), якщо х = 1, у = -0,5;
В-дь: -0,01
б) , якщо m = -10, n = - 1.
В-дь: 6,05
Варіант2
Початковий рівень (3 бали)
А) Б) В) Г)
А) 20,6 Б) 3 В) -30 Г) 30
А) Б) -58 В) -120 Г) -2
Середній рівень (4 бали)
а) б) -3,8 · (-0,5);
В-дь: -1,44; 1,9
а) ; б) ·
В-дь: 8; -
В-дь: -
Достатній рівень (2 бали)
В-дь: х=1
Високий рівень (3 бали)
а) 5(0,1x - 2,4y) – 2,6(0,2x - y), якщо х = 2, у = -1;
В-дь: 0
б) , якщо m = -1, n = - 10.
В-дь: 11
.
Експрес-контроль (10 хв)
Самостійна робота (15 хв, взаємоперевірка)
Варіант 1
Розв’язати рівняння: (6 балів)
1. 12 + х = 8; 2. - 15 : х = 4
3. 0,6х = - 0,36 4.
5. 12(х + 5) = - 24 6. 3(6 – х) – 2(х – 5) = 63
Варіант 2
Розв’язати рівняння: (6 балів)
Самостійна робота (25 хв)
Варіант 1
В-дь: 1кг цибулі, 3 кг картоплі
В-дь: 10 років доньці, 30 років мамі
В-дь: 2 грн 40 к ручка, 1 грн 60 к олівець.
Варіант 2
В-дь: 160 дівчат, 450 хлопців.
В-дь: 4 л молока в ІІ бідоні, 12 л молока в І бідоні
В-дь: 3 грн вартість зошита, 3 грн 95 к вартість альбому
Варіант 1
У завданнях 1 - 6 правильна відповідь (1 бал),
А)-4. Б)-3. В)3. Г) 4.
А)-12. Б) 15. В)12. Г) 14.
А)х+6= -2. Б) 3-х= -5 В)2∙х=16. Г) 16:х=2.
А) 2,5. Б)0. В)5. Г) -1.
А)-26. Б)30. В)-30. Г) 6.
дша від брата на 12 років?
А)6 р. Б)3 р. В)4 р. Г) 8 р.
Завдання 7 - 9 ( 2 бали).
В-дь: -5,1
В-дь: х=-3
Після того як у рейс вийшло 58 вантажівок і 15 легкових автомобілів, в
автопарку залишилося вантажних автомобілів на 61 більше, ніж легкових.
Скільки легкових і скільки вантажних автомобілів було в автопарку
спочатку?
В-дь: 26 легкових та 130 вантажних
Варіант 2
А)-4. Б)-3. В)3. Г) 4.
А)12. Б) 9. В)-12. Г) 18.
А)х+2= 1. Б) х∙7= -21 В)х + 2= -5. Г) х:3=1.
А) -7. Б)9. В)3. Г) -9.
А)25. Б) 20. В)5. Г)-10.
А)6 в. Б)3 в. В) 4 в. Г) 8 в.
У завданнях 1 - 6 правильна відповідь (1 бал),
В-дь: -10,2
В-дь: х=-4,5
першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого — 14, то в другому за
лишилося на 78 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було
в кожному ящику спочатку?
В-дь: 17 апельсинів у одному та 119 у іншому
Експрес контроль (15 хв, взаємоперевірка)
В-дь:
В-дь:
В-дь:
В-дь:
В-дь:
В-дь:
Самостійна робота (15 хв, взаємоперевірка)
Побудувати рисунок, що складається з точок із заданими координатами
1) (5; -2) 17) (-4; 7) 33) (-3; -5,5)
2) (5,5; -4) 18) (-5; 8) 34) (-3; -3)
3) (6; -5,5) 19) (-5; 7) 35) (-2,5; -5,5)
4) (5,5; -6,5) 20) (-6; 8) 36) (-3,5; -6,5)
5) (6,5; -6,5) 21) (-6; 6) 37) (-2,5; -6,5)
6) (7; -5,5) 22) (-7; 6) 38) (-1,5; -5,5)
7) (6,5; -2,5) 23) (-7,5; 5,5) 39) (-2; -2)
8) (7; -1) 24) (-9; 5,5) 40) (-2; -1)
9) (7; -3) 25) (-8,5; 4,5) 41) (1; -1)
10) (8; -2) 26) (-7; 4) 42) (3,5; -0,5)
11) (7; 2) 27) (-5; 2) 43) (5; -2)
12) (5; 3) 28) (-5; 0) 44) (4,5; -5)
13) (2; 2) 29) (-4; -2) 45) (3,5; -6,5)
14) (-1; 3) 30) (-4; -5,5) 46) (4,5; -6,5)
15) (-3; 4) 31) (-5; -6,5) 47) (5,5; -4)
16) (-4; 6) 32) (-4; -6,5)
В-дь:
Варіант 1
Завданнях 1-6 правильну відповідь (1 бал).
А)(3;2). Б). (-2;3). В) (1;3). Г) (-3;2).
А) С Б) А. В) М. Г) N.
А) I. Б) II. В) III. Г) IV.
А) М. Б) А. B) С Г) Жодна
А) М. Б) А. B) С Г) Жодна
А) p i a. Б) b i p. В) m i p. Г) b i m.
Завдання 7-9 ( 2 бали).
(-2,37 – ( -4,65)) : (-0,6) + (-4) ∙ (-0,35)
В-дь: -2,4
Знайдіть координати точки перетину:
В-дь:
Щогодини турист проходить 3 км.
В-дь:
t, год |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
S, км |
15 |
12 |
9 |
6 |
3 |
0 |
2) Побудуй графік залежності відстані до табору s від часу t.
Варіант 2
Завданнях 1-6 правильну відповідь (1 бал),
А)(2;2). Б). (-2;3). В) (4;-3). Г) (-3;2).
А) K Б) P. В) C. Г) L.
А) I. Б) II. В) III. Г) IV.
А) К Б) L B) С Г) Жодна
А) К Б) L B) С Г) Жодна
А) p i a. Б) b i p. В) m i p. Г) b i m.
Завдання 7-9 ( 2 бали).
( -4,47 – ( -7,35)) : (-0,8) + (-6) ∙ (-0,25)
В-дь: -2,1
1) відрізків АС і ВD;
2)прямої ВD з віссю абсцис;
3) прямої AC з віссю ординат.
В-дь:
В-дь:
t, год |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
S, км |
20 |
15 |
10 |
5 |
0 |
2) Побудуй графік залежності відстані до міста s від часу t.
VI. Підсумкова контрольна робота за 6 клас
Варіант 1
Вказати правильну відповідь
А) 20; Б) 4; В)80; Г) 40
А) ; Б) ; В) ; Г)
А) ; Б) ; В) ; Г)
А) 13; Б) 5; В) 15; Г) 39
А) 250; Б) 130; В) 260; Г) 200
А) -14х+8 Б) В) Г)
Виконати повне розв’язання
В-дь: х=-2,85
В-дь: 48 сторінок
Варіант 2
Вказати правильну відповідь
А) 36; Б) 4; В) 9; Г) 12
А) ; Б) ; В) ; Г)
А) ; Б) ; В) ; Г)
А) 10; Б) 60; В) ; Г) 14,4
А) 560 кг; Б) 840 кг; В) 280 кг; Г) 700 кг
А) ; Б) В) ; Г)
Виконати повне розв’язання
В-дь: х=0,8
В-дь: 125 кущів троянд
Список використаних джерел
(4 год на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ семестр – 76 год)
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
||||
І СЕМЕСТР |
||||||
ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС |
||||||
|
|
Вступ. Підготовка до діагностичної контрольної роботи |
|
|||
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами |
|
|||
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
||
|
|
|
Знаходження відсотка від числа. Знаходження числа за його відсотком |
|
||
|
|
|
Розв'язування задач на відсотки |
|
||
|
|
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величин |
|
||
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
||
ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
|
Діагностична контрольна робота. |
||||
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа |
|
||
|
|
|
Дільники та кратні натурального числа. |
|
||
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10. |
|
||
|
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
||
|
|
|
Прості та складені числа. |
|
||
|
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
||
|
|
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
||
|
|
|
Найбільший спільний дільник (НСД). Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Найменше спільне кратне Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота |
|
||
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
||||||
|
|
|
Основна властивість дробу. |
|
||
|
|
|
Зведення дробу до нового зменника. Скорочення дробів |
|
||
|
|
|
Скорочення дробів. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Найменший спільний знаменник. |
|
||
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника |
|
||
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
||
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
||
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
||
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
||
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота |
|
||
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
||
|
|
|
Множення звичайних дробів. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
||
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
||
|
|
|
Взаємно обернені числа. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
||
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
||
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
||
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
|
||
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота |
|
||
ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ |
||||||
|
|
|
Відношення. Основна властивість відношення |
|
||
|
|
|
Відношення. Основна властивість відношення |
|
||
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
||
|
|
|
Пряма пропорційна залежність. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
||
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
||
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
||
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
||
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
||
|
|
|
Зміна величини у відсотках |
|
||
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
||
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Підсумковий урок |
|
||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
КОЛО І КРУГ |
||||||
|
|
|
Коло. Довжина кола |
|
||
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
||
|
|
|
Круг. Площа круга. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Площа круга. Круговий сектор. |
|
||
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота. |
|
||
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ |
||||||
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
||
|
|
|
Координатна пряма |
|
||
|
|
|
Координатна пряма |
|
||
|
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
||
|
|
|
Раціональні числа. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Модуль числа |
|
||
|
|
|
Модуль числа |
|
||
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
||
|
|
|
Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота |
|
||
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
||
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
||
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
||
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
||
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
||
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
||
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|||
|
|
Властивості додавання |
|
|||
|
|
Властивості додавання. |
|
|||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|||
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|||
|
|
Розкриття дужок |
|
|||
|
|
Розкриття дужок. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
|||
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу |
|
|||
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|||
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|||
|
|
Подібні доданки та їх зведення Самостійна робота |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
|||
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|||
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|||
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Перпендикулярні прямі |
|
|||
|
|
Паралельні прямі |
|
|||
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі. |
|
|||
|
|
Координатна площина |
|
|||
|
|
Координатна площина |
|
|||
|
|
Координатна площина |
|
|||
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
|||
|
|
Приклади графіків залежності між величинами. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|||
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|||
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||||
|
|
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби |
|
|||
|
|
Звичайні дроби |
|
|||
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|||
|
|
Відношення і пропорції |
|
|||
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота |
|
|||
|
|
Ймовірність випадкової події. Коло. Круг. Діаграми |
|
|||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|||
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|||
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь |
|
|||
|
|
Підсумкова контрольна робота за 6 клас |
|
|||
1