Картка 4-2
-
Подати у вигляді дробу:
Тема 5. Тотожні перетворення раціональних виразів.
Картка 5-1
-
Виконайте дії:
-
-
-
-
-
-
.
Картка 5-2
-
Виконайте дії:
-
-
-
-
-
-
.
Тема 6. Дробово-раціональні рівняння
Картка 6-1
-
Розв’язати рівняння:
-
Розв’язати задачу за допомогою рівняння.
-
Знайти дріб, що дорівнює , у якого знаменник на 6 більший від чисельника
-
Знаменник дробу на 4 більший від його чисельника. Якщо до чисельника дробу додати 11, а від знаменника відняти 1, то отримаємо дріб, обернений даному. Знайти цей дріб.
Картка 6-2
-
Розв’язати рівняння:
-
Розв’язати задачу за допомогою рівняння.
-
Знайти дріб, що дорівнює , у якого знаменник на 10 менший від чисельника
-
Знаменник дробу на 5 більший від його чисельника. Якщо до чисельника дробу додати 11, а від знаменника відняти 1, то отримаємо дріб, обернений даному. Знайти цей дріб.
Тема 7. Степінь з цілим показником.
Картка 7-1
-
Обчислити:
-
2) 3) ;
-
Подати у вигляді степеня:
-
Подати у вигляді степеня з основою 2:
-
Обчисліть значення виразів:
-
Подати у вигляді степеня з основою 3:
-
Обчисліть значення виразів:
Картка 7-3
-
Обчислити:
-
2) 3) ;
-
Подати у вигляді степеня:
-
Подати у вигляді степеня з основою 3:
-
Обчисліть значення виразів:
Тема 8. Дійсні числа.
Картка 8-1
-
Порівняти числа:
-
0,(7) і 0,77;
-
0,445… і .
-
Зобразити на координатній прямій проміжок (-∞;3].
-
Подати число у вигляді десяткового дробу й округлити його до сотих.
-
Записати числа у порядку зростання числа: 0,22; 0,(2); 0,022; .
Картка 8-2
-
Порівняти числа:
-
0,(3) і 0,333;
-
0,77… і .
-
Зобразити на координатній прямій проміжок [5; +∞).
-
Подати число у вигляді десяткового дробу й округлити його до сотих.
-
Записати числа у порядку зростання числа: 0,888; 0,(8); 0,188; .
Картка 8-3
-
Порівняти числа:
-
0,(4) і 0,444;
-
0,3333… і .
-
Зобразити на координатній прямій проміжок [-3; +∞).
-
Подати число у вигляді десяткового дробу й округлити його до сотих.
-
Записати числа у порядку зростання числа: 0,444; 0,(4); 0,044; .
Тема 9. Арифметичний квадратний корінь.
Картка 9-1
-
Обчислити:
-
-
.
-
Спростити вираз:
Картка 9-2
-
Обчислити:
-
-
.
-
Спростити вираз:
Тема 10. Перетворення виразів, що містять квадратні корені.
Картка 10-1
-
Спростіть вираз:
-
Винести множник з-під знака кореня:
-
Внести множник під знак кореня:
-
Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу:
-
Виконати дії: .
-
Скоротити дріб:
Картка 10-2
-
Спростіть вираз:
-
Винести множник з-під знака кореня:
-
Внести множник під знак кореня:
-
Звільнитися від ірраціональності у знаменнику дробу:
-
Виконати дії: .
-
Скоротити дріб:
Тема 11. Функція та її графік
Картка 11-1
-
Чому дорівнює значення функції , якщо значення аргументу дорівнює: 0,16; 64?
-
Через яку з даних точок проходить графік функції : А(36;6), В(4;-2).
-
Порівняйте числа:
-
Запишіть в порядку спадання числа:
7;
Картка 11-2
-
Чому дорівнює значення функції , якщо значення аргументу дорівнює: 0,25; 81?
-
Через яку з даних точок проходить графік функції : А(3,6;0,6), В(4;2).
-
Порівняйте числа:
-
Запишіть в порядку спадання числа:
5;
Тема 12. Квадратні рівняння. Теорема Вієта.
Картка 12-1
-
Розв’яжіть рівняння:
-
-
-
-
-
Складіть квадратне рівняння, у якому старший коефіцієнт -2, другий коефіцієнт дорівнює -5, а вільний член дорівнює 8.
-
Перетворіть дані квадратні рівняння у зведені:
-
-
-
-
Розв’яжіть рівняння:
Картка 12-2
-
Розв’яжіть рівняння:
-
-
-
-
-
Складіть квадратне рівняння, у якому старший коефіцієнт -7, другий коефіцієнт дорівнює -3, а вільний член дорівнює 9.
-
Перетворіть дані квадратні рівняння у зведені:
-
-
-
-
Розв’яжіть рівняння:
Тема 13. Квадратичний тричлен.
Картка 13-1
-
Розкладіть на лінійні множники квадратний тричлен:
-
-
-
-
-
Скоротіть дріб:
-
;
-
-
Картка 13-2
-
Розкладіть на лінійні множники квадратний тричлен:
-
-
-
-
-
Скоротіть дріб:
-
;
-
-
Тема 14. Квадратні рівняння, що зводяться до квадратних
Картка 14-1
-
Розв’яжіть рівняння:
-
-
-
.
-
Різниця двох чисел дорівнює 10, а їх добуток 119. Знайдіть ці числа.
-
Катер пройшов 40км за течією і 6 км проти течії, витративши на весь шлях 3 години. Яка власна швидкість катера, якщо швидкість течії річки 2км/год?
Картка 14-2
-
Розв’яжіть рівняння:
-
-
-
.
-
Різниця двох чисел дорівнює 2, а їх добуток 399. Знайдіть ці числа.
-
Моторний човен проплив 6км за течією і 4 км проти течії, витративши на весь шлях 1 годину. Яка власна швидкість човна, якщо швидкість течії річки 2км/год?
Картка 14-3
-
Розв’яжіть рівняння:
-
-
-
.
-
Сума двох чисел дорівнює 37, а їх добуток 330. Знайдіть ці числа.
-
Пароплав пройшов 50км за течією і 8 км проти течії, витративши на весь шлях 3 години. Власна швидкість пароплава 18км/год. Яка швидкість течії річки?
Використана література
-
Алгебра: 8 : підруч. для загальноосвіт. навч. закл./ О.Я.Біляніна, Н.Л.Кінащук, І.М.Черевко.- К.:Генеза, 2008.- 304с.: іл.
-
Капіносов Анатолій. Дидактичні матеріали. Алгебра, 8 клас. Частина І (І семестр). – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005._ 240с.