Календарно-тематичне планування
«Українська мова. 2 клас»
(автор Мар’яна Захарійчук)
Усього — 140 год (4 год. на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
I семестр |
||
Українська абетка. Звуки та букви |
||
1-2 |
Українська абетка. Звуки та букви. Розташування слів за абеткою |
|
3 |
Голосні звуки. Букви, що їх позначають |
|
4 |
Звукове значення букви я |
|
5 |
Звукове значення букви ю |
|
6 |
Звукове значення букви є |
|
7 |
Звукове значення букви ї |
|
8 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою |
|
9 |
Зміна значення слова із зміною звука (букви) |
|
10 |
Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні звуки та склади |
|
11 |
Зміна значення слова із зміною наголосу |
|
12 |
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
|
13 |
Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквами |
|
14 |
Мої навчальні досягнення . Диктант |
|
15 |
Звукове значення букви щ |
|
16 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся |
|
17-18 |
Порівняння вимови звуків [ґ], [г] і [к] |
|
19 |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки |
|
20 |
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими. |
|
21 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь) |
|
22-23 |
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є |
|
24 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання розповіді про осінь |
|
25–26 |
Подовжені м’які приголосні звуки |
|
27-28 |
Апостроф |
|
29 |
Повторюю вивчене про звуки та букви |
|
30 |
Мої навчальні досягнення. Списування |
|
Склад. Поділ слів на склади |
||
31 |
Склад. Перенос слів з рядка в рядок по складах |
|
32 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка» |
|
33 |
Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою |
|
34-35 |
Перенос слів з літерами ь, й |
|
36-37 |
Перенос слів з буквосполученням йо, ьо |
|
38-39 |
Перенос слів з буквосполученнями дж, дз |
|
40 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається |
|
41-42 |
Перенос слів з апострофом |
|
43-44 |
Перенос слів з подовженими приголосними звуками |
|
45 |
Повторюю вивчене про склад |
|
46 |
Мої навчальні досягнення .Диктант |
|
Слово |
||
47 |
Лексичне значення слова |
|
48 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки |
|
49 |
Слова, протилежні за значенням |
|
50 |
Слова, близькі за значенням |
|
51 |
Пряме й переносне значення слів |
|
52 |
Однозначні й багатозначні слова |
|
53 |
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями |
|
54 |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань |
|
Іменник |
||
55 |
Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
|
56 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання листа Святому Миколаю |
|
57 |
Зміна іменників за числами (один — багато) |
|
58 |
Іменники, протилежні за значенням |
|
59-60 |
Іменники, близькі за значенням |
|
61 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах |
|
62 |
Підсумковий урок за семестр |
|
|
ІІ семестр |
|
63 |
Велика буква в кличках тварин |
|
64 |
Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року |
|
65-66 |
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір |
|
67 |
Повторюю вивчене про іменник |
|
Прикметник |
||
68-69 |
Слова, які називають ознаки предметів |
|
70-71 |
Прикметники, протилежні за значенням |
|
72 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя новорічнамрія» |
|
73-74 |
Прикметники, близькі за значенням |
|
75-76 |
Сполучення іменників з прикметниками |
|
77 |
Мої навчальні досягнення . Диктант |
|
Дієслово |
||
78-79 |
Слова–назви дій |
|
80 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису«Оленятко» |
|
81 |
Добір питань до дієслів |
|
82-83 |
Дієслова, протилежні за значенням |
|
84-85 |
Дієслова, близькі за значенням |
|
86-87 |
Добір дієслів для висловлювання власних думок |
|
88 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко» |
|
89 |
Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань |
|
Числівник |
||
90-91 |
Слова, які називають числа |
|
92-93 |
Питання до слів, які називають числа |
|
94-95 |
Сполучення числівників з іменниками |
|
96 |
Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця» |
|
Службові слова |
||
97 |
Службові слова в реченні |
|
98 |
Службові слова в реченні |
|
99-100 |
Правопис службових слів |
|
101 |
Мої навчальні досягнення Списування |
|
Речення |
||
102 |
Речення. Ознаки речення |
|
103 |
Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. |
|
104 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками |
|
105 |
Окличні речення. Інтонація окличних речень |
|
106-107 |
Питальні речення. Інтонація питальних речень |
|
108 |
Спонукальні речення. Інтонація |
|
109-110 |
Спонукальні окличні та неокличні речення |
|
111 |
Розділові знаки в кінці речень |
|
112 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою |
|
113-114 |
Поширення речень за питаннями та поданими словами |
|
115-116 |
Деформовані речення |
|
115 |
Складання речень за малюнками |
|
116 |
Повторюю вивчене про речення |
|
117 |
Мої навчальні досягнення. Діалог |
|
118 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками |
|
Текст |
||
119 |
Текст. Ознаки тексту |
|
120-121 |
Деформований текст |
|
122-123 |
Будова тексту |
|
124 |
Заголовок тексту |
|
125 |
Текст–розповідь |
|
126 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій |
|
127 |
Текст–опис |
|
128 |
Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів |
|
129 |
Виражальні засоби мови |
|
130-131 |
Складання тексту за ілюстрацією |
|
132-133 |
Складання тексту за серією малюнків |
|
134 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері |
|
135 |
Складання тексту про події з власного життя |
|
136 |
Повторюю вивчене про текст. |
|
137 |
Мої навчальні досягнення Перевірка мовних знань |
|
138 |
Повторюємо вивчене |
|
139 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|