Змінене календарно-тематичне планування уроків української мови НУШ за підручником М.Д.Захарійчук (розраховано на 4 год. на тиждень)

Про матеріал
Змінене (розраховане на 4 год. в тиждень) календарно-тематичне планування для 2 класу 2019-2020 навчального року до підручника М.Д. Захарійчук розроблено згідно вимог програми з внесеними уроками розвитку зв'язного мовлення та всіма видами перевірних робіт.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 «Українська мова. 2 клас»

(автор Мар’яна Захарійчук)

Усього — 140 год (4 год. на тиждень)

№ п/п

Тема уроку

Дата

I семестр

Українська абетка. Звуки та букви

1-2

Українська абетка. Звуки та букви. Розташування слів за абеткою

 

3

Голосні звуки. Букви, що їх позначають

 

4

Звукове значення букви я

 

5

Звукове значення букви ю

 

6

Звукове значення букви є

 

7

Звукове значення букви ї

 

8

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою

 

9

Зміна значення слова із зміною звука (букви)

 

10

Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні звуки та склади

 

11

Зміна значення слова із зміною наголосу

 

12

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

13

Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквами

 

14

Мої навчальні досягнення . Диктант

 

15

Звукове значення букви щ

 

16

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся

 

17-18

Порівняння вимови звуків [ґ], [г] і [к]

 

19

Дзвінкі й глухі приголосні звуки

 

20

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими.

 

21

Тверді й мякі приголосні звуки. Позначення мякості приголосних знаком мякшення (ь)

 

22-23

Позначення мякості приголосних буквами і, я, ю, є

 

24

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання розповіді про осінь

 

25–26

Подовжені м’які приголосні звуки

 

27-28

Апостроф

 

29

Повторюю вивчене про звуки та букви

 

30

Мої навчальні досягнення. Списування

 

Склад. Поділ слів на склади

31

Склад. Перенос слів з рядка в рядок по складах

 

32

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Опис істоти за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Білочка»

 

33

Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою

 

34-35

Перенос слів з літерами ь, й

 

36-37

Перенос слів з буквосполученням йо, ьо

 

38-39

Перенос слів з буквосполученнями дж, дз

 

40

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається

 

41-42

Перенос слів з апострофом

 

43-44

Перенос слів з подовженими приголосними звуками

 

45

Повторюю вивчене про склад

 

46

Мої навчальні досягнення .Диктант

 

Слово

47

Лексичне значення слова

 

48

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки

 

49

Слова, протилежні за значенням

 

50

Слова, близькі за значенням

 

51

Пряме й переносне значення слів

 

52

Однозначні й багатозначні слова

 

53

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

 

54

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань

 

Іменник

55

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

56

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання листа Святому Миколаю

 

57

Зміна іменників за числами (один — багато)

 

58

Іменники, протилежні за значенням

 

59-60

Іменники, близькі за значенням

 

61

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах

 

62

Підсумковий урок за семестр

 

 

                                      ІІ семестр

 

63

Велика буква в кличках тварин

 

64

Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року

 

65-66

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

 

67

Повторюю вивчене про іменник

 

Прикметник

68-69

Слова, які називають ознаки предметів

 

70-71

Прикметники, протилежні за значенням

 

72

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя новорічнамрія»

 

73-74

Прикметники, близькі за значенням

 

75-76

Сполучення іменників з прикметниками

 

77

Мої навчальні досягнення . Диктант

 

Дієслово

78-79

Слова–назви дій

 

80

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Марсюка «Моє оленятко». Тема опису«Оленятко»

 

81

Добір питань до дієслів

 

82-83

Дієслова, протилежні за значенням

 

84-85

Дієслова, близькі за значенням

 

86-87

Добір дієслів для висловлювання власних думок

 

88

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

 

89

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань

 

Числівник

90-91

Слова, які називають числа

 

92-93

Питання до слів, які називають числа

 

94-95

Сполучення числівників з іменниками

 

96

Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця»

 

Службові слова

97

Службові слова в реченні

 

98

Службові слова в реченні

 

99-100

Правопис службових слів

 

101

Мої навчальні досягнення Списування

 

Речення

102

Речення. Ознаки речення

 

103

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

 

104

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками

 

105

Окличні речення. Інтонація окличних речень

 

106-107

Питальні речення. Інтонація питальних речень

 

108

Спонукальні речення. Інтонація

 

109-110

Спонукальні окличні та неокличні речення

 

111

Розділові знаки в кінці речень

 

112

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою

 

113-114

Поширення речень за питаннями та поданими словами

 

115-116

Деформовані речення

 

115

Складання речень за малюнками

 

116

Повторюю вивчене про речення

 

117

Мої навчальні досягнення. Діалог

 

118

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

 

Текст

119

Текст. Ознаки тексту

 

120-121

Деформований текст

 

122-123

Будова тексту

 

124

Заголовок тексту

 

125

Текст–розповідь

 

126

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій

 

127

Текст–опис

 

128

Порівняння текстів–розповідей і текстів–описів

 

129

Виражальні засоби мови

 

130-131

Складання тексту за ілюстрацією

 

132-133

Складання тексту за серією малюнків

 

134

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері

 

135

Складання тексту про події з власного життя

 

136

Повторюю вивчене про текст.

 

137

Мої навчальні досягнення Перевірка мовних знань

 

138

Повторюємо вивчене

 

139

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

 

 

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Несмашна Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Несмашна Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бартош Ольга
    Дякую за допомогу, дуже вчасно))) Успіхів у всьому
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
8338
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку