Любарський професійний ліцей
ЗОШИТ
для лабораторно - практичних робіт
з предмета «Основи бухгалтерського обліку»
Професія: «Продавець продовольчих товарів»
Кваліфікація : ІІІ розряд
учня (учениці) групи № ______
(прізвище, ім’я , по батькові)
Розробила :
Локайчук Леся Петрівна
викладач предметів професійно – теоретичної підготовки
Передмова
Робота з зошитом допоможе учням сформувати практичні уміння і навички з предмета «Основи бухгалтерського обліку» .
Матеріал , що міститься в зошиті , тренує, закріплює, дозволяє контролювати рівень знань , допомагає в підготовці до тематичної атестації.
Зошит дозволяє організувати спільну роботу вчителя й учнів на уроці і самостійну роботу учнів вдома. Він є доповненням навчально – методичного забезпечення предмета, уроку, дає можливість більш широко досягти вищого рівня знань, вмінь і навичок учнів
«Розглянуто та схвалено»
на засіданні методичної комісії
протокол від ________ № ____
ЗМІСТ
Лабораторно – практична робота № 1
Тема : Документальне оформлення приймання і переоцінки товарів.
Завдання 1. Запишіть основні елементи процесу приймання товарів.
1._________________________________________________________________
2._________________________________________________________________
3._________________________________________________________________
4._________________________________________________________________
5._________________________________________________________________
6._________________________________________________________________
7._________________________________________________________________
Завдання 2. Вставте пропущені слова.
Приймання товарів — це комплекс робіт з перевірки ____________________________________________отриманих товарів, оформлення їх приймання відповідними документами та оприбуткування товарів на складі. Основними завданнями роботи з приймання товарів на складах торговельних підприємств є:
• контроль за______________________________________________________;
• перевірка виконання постачальниками _______________________________ за кількістю, асортиментом, якістю і комплектністю товарів;
• недопущення в торговельну мережу _________________________________ і реалізації товарів, котрі не відповідають за якістю вимогам стандартів, технічним умовам та ін.;
• пред'явлення до постачальників (виробників) __________________________ за неналежне виконання ними умов договорів.
Приймання товарів може проводитися:
_____________________________________________________________
Завдання 3. Поставте знак «+» , якщо ви згідні з твердженням, знак «-» якщо ні та знак «?» , якщо сумніваєтесь у твердженні.
Уцінка на продовольчі товари проводиться внаслідок часткової втрати первинних якостей товару. |
|
Дооцінка на товари проводиться за умови зміни цін постачальників та транспортних організацій . |
|
Уцінку проводять до морально застарілих моделей перед появою більш нових . |
|
Дооцінку проводять при зростанні цін конкурентів |
|
Уцінка проводиться на товари в яких вийшов термін придатності |
|
Дооцінку проводять в тих випадках коли товар не користується попитом. |
|
Завдання 4. Оформіть заявку на замовлення товару згідно вихідних даних. Продавець магазину «Технополіс» подав оптовому підприємству «Техніка Плюс» заявку на завезення в період з 1 по 5 вересня ц.р. таких товарів :
ЗАЯВКА
Директорові _________________________________________________бази
У магазин _______________________________________________________
У період з «__» до «__» 20__ р. прошу завезти мені такі товари :
№ п/п |
Назва товару |
Од. виміру |
Кількість |
Ціна |
Сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зав. магазину _______________ / ______________ /
Завдання 5. Знайдіть помилки в документі (в реквізитах, одиниці виміру та сумі) і правильно заповніть новий документі.
НАКЛАДНА № |
1 |
Від «___19____» _січень ____2019р.
Кому відпущено__магазин «Орфей»______________________________________________
Від кого прийнято_____Любарський молочний завод________________________________
Через кого_____експедитора Іванова Івана Петровича______________________________
За довіреністю серія_МП_№_975048_ від «_18___»___грудня__2018 р.
Основа__________Договір № 15 від від 3 січня 2019 р._______________________________
№ п\п |
Назва і сорт товару |
Од. вим |
К-сть |
Ціна |
Сума |
1 |
Морозиво «Пустунчик» |
Шт. |
100 |
3,20 |
320,00 |
2 |
Морозиво «Ласунка» |
Шт. |
150 |
2,50 |
370,00 |
3 |
Морозиво «Імперія» |
Шт. |
70 |
6,50 |
450,00 |
4 |
Морозиво «Каштан» |
Шт. |
67 |
5,40 |
365,00 |
5 |
Морозиво «Вишня» |
Шт. |
50 |
3,50 |
175,00 |
6 |
Морозиво «Сливки» |
Шт. |
59 |
4,40 |
259,60 |
7 |
Морозиво «Чорнослив» |
Шт. |
40 |
6,70 |
268,00 |
8 |
Морозиво «Поцілунок» |
Шт. |
55 |
4,55 |
250,25 |
9 |
Морозиво «Карамель в шоколаді» |
Шт. |
40 |
7,00 |
280,00 |
10 |
Морозиво «П’яна вишня» |
Шт. |
30 |
8,90 |
267,00 |
11 |
Сир «Російський» |
Кг |
30 |
55,00 |
1650,00 |
12 |
Сир «Чедер» |
Кг |
25 |
65,00 |
1625,00 |
13 |
Сир «Фета» |
Кг |
20 |
86,00 |
1720,00 |
14 |
Сир «Голандський» |
Кг |
50 |
35,00 |
1750,00 |
15 |
Сир «Королівський» |
Кг |
50 |
65,00 |
3250,00 |
16 |
Масло «Українське» |
Шт. |
25 |
14,00 |
350,00 |
17 |
Масло |
метри |
30 |
54,00 |
1620,00 |
18 |
Йогурт «Полуниця» |
літри |
40 |
9,20 |
368,00 |
19 |
Сметанка |
літри |
23 |
15,00 |
345,00 |
20 |
Ряжанка |
літри |
25 |
12,00 |
300,00 |
Сума прописом п'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дві грн.. 85 коп |
Підсумок |
15 982,85 |
|||
|
ПДВ 20 % |
3 196,57 |
|||
|
Разом |
15 982 ,85 |
Директор___Прокопенко І.П. Гол. бухгалтер_____Гоменюк М.І.____
Здав Сидоров І.В. Прийняв Степанов В.А.
НАКЛАДНА № |
|
Від «_______» _________________________200_______р.
Кому відпущено_______________________________________________________________
Від кого прийнято______________________________________________________________
Через кого____________________________________________________________________
За довіреністю серія_______№_________від «____»_______________________200______р.
Основа_______________________________________________________________________
№ п\п |
Назва і сорт товару |
Од. вим |
К-сть |
Ціна |
Сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сума прописом |
Підсумок |
|
|||
|
ПДВ 20 % |
|
|||
|
Разом |
|
Директор_________________________ Гол. Бухгалтер______________________________
Здав_______________________ Прийняв______________________
Завдання 6. Магазин «Людмила» отримав від кондитерської фабрики «Житомирські ласощі» згідно накладної № 2 від 16 січня ц.р. слідуючі кондитерські вироби:
№ п/п |
Найменування товару |
Од. виміру |
К-ть |
ціна |
Сума |
1 |
Цукерки «Мішка косолапий» |
Кг |
30 |
30,00 |
|
2 |
Цукерки «Леді» |
Кг |
20 |
28,00 |
|
3 |
Цукерки «Чорнослив в шоколаді» |
Кг |
50 |
35,50 |
|
4 |
Цукерки «Джек» |
Кг |
70 |
42,00 |
|
5 |
Цукерки «Ромашка» |
Кг |
40 |
37,10 |
|
6 |
Цукерки «Білочка» |
Кг |
35 |
31,80 |
|
7 |
Цукерки «Бабусині казки» |
Кг |
78 |
42,00 |
|
8 |
Цукерки «Арахіс в шоколаді» |
Кг |
90 |
24,60 |
|
9 |
Цукерки «Польова миша» |
Кг |
45 |
65,00 |
|
10 |
Цукерки «Шоколадні історії» |
Кг |
50 |
60,00 |
|
11 |
Цукерки «Веселий ведмедик» |
Кг |
45 |
43,00 |
|
12 |
Цукерки «Умка – конті» |
Кг |
50 |
30,00 |
|
13 |
Цукерки «Беліссімо» |
Кг |
50 |
45,00 |
|
14 |
Цукерки «Мелодіка» |
Кг |
45 |
32,00 |
|
15 |
Цукерки «Коровушка – Бурьонушка» |
Кг |
35 |
38,00 |
|
16 |
Цукерки «Мілколад» |
Кг |
30 |
49,00 |
|
17 |
Цукерки «Моне» |
Кг |
55 |
50,00 |
|
18 |
Цукерки «Конті» |
Кг |
60 |
39,00 |
|
19 |
Цукерки «Холлі Доллі» |
Кг |
40 |
46,50 |
|
20 |
Цукерки «Суфле Люкс» |
Кг |
50 |
56,00 |
|
21 |
Цукерки «Конті Тофіта» |
Кг |
50 |
47,00 |
|
22 |
Цукерки «Бурьонкіно» |
Кг |
50 |
47,80 |
|
23 |
Цукерки «Лімбо» |
Кг |
30 |
39,70 |
|
24 |
Цукерки «Конті Мус» |
Кг |
25 |
47,00 |
|
25 |
Цукерки «Амур» |
Кг |
30 |
56,00 |
|
26 |
Цукерки «Ажур» |
Кг |
30 |
67,00 |
|
27 |
Цукерки «Паріжель» |
Кг |
25 |
69,00 |
|
|
Підсумок |
|
|
|
|
Завдання. Визначіть суму по кожному товару .Зробіть розноску в «Журнал обліку товарів» .
КНИГА ОБЛІКУ ТОВАРІВ
Дата |
Найменування та № документа |
Найменування постачальника |
Найменування товару |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна |
На суму |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 7. Ціна на товари до переоцінки була 75 грн 50 коп., а після переоцінки стала 75 грн 80 коп. Кількість товарів дорівнює 1000 штук. Розрахуйте суму переоцінки і можливий прибуток.__________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 8. Підприємство вирішило провести дооцінку товарів на 7 %. Розрахуйте ціну товару після переоцінки, і можливий прибуток. Дані занесіть до таблиці.
Найменув. товару |
Кількість |
Ціна до переоцінки |
Розмір переоцінки, % |
Ціна після переоцінки |
Прибуток |
Цукерки «Рафаело» |
25 пачок |
132 грн. 00 коп |
7 |
|
|
Цукерки «Рошен» |
20 пачок |
140 грн. 00 коп |
7 |
|
|
Цукерки «Есферо» |
32 пачки |
145 грн. 00 коп |
7 |
|
|
Печиво «Насолода» |
100 пачок |
34 грн. 50 коп |
7 |
|
|
Печиво «Фантазія» |
300 пачок |
27 грн. 40 коп |
7 |
|
|
Печиво «Хрумка» |
105 пачок |
25 грн. 70 коп |
7 |
|
|
Завдання 9. Підприємство вирішило провести уцінку товарів на 20 % . Розрахуйте ціну товару після переоцінки . Дані занесіть до таблиці.
Найменування товару |
Кількість |
Ціна до переоцінки |
Розмір переоцінки, % |
Ціна після переоцінки |
Телевізор «Panasonic» |
5 шт. |
5350 грн. 00 коп. |
20 |
|
Тостер «Soni» |
2 шт. |
710 грн. 00 коп. |
20 |
|
Мікрохвильова піч «Samara» |
3 шт. |
1199 грн. 00 коп. |
20 |
|
Телефон «Sony» |
7 шт. |
820 грн. 00 коп. |
20 |
|
Завдання 10. Згідно вихідних даних заповніть акт переоцінки товарів.
18 листопада ц.р. на ПП «Рубін» була проведена уцінка таких товарів :
Найменування підприємства__________________
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ______________ Код за ДКУД __________
АКТ ПЕРЕОЦІНКИ № ____
від «_____»_______________20 __р.
Склад комісії ______________________________________________________
(прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)
__________________________________________________________________
(прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)
__________________________________________________________________
(прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)
№ |
Назва товару |
К-ть од. |
Характеристика дефектів |
Ціна реалізації за одиницю |
Знижка |
Ціна за одиницю після переоцінки |
Загальна вартість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Члени комісії _____________________
(підпис)
_____________________
(підпис)
_____________________
(підпис)
Лабораторно практична робота № 2
Тема : Облік товарів у відділі (секції) МВО.
Завдання 1. Запишіть обов’язки матеріально – відповідальних осіб і адміністрації.
Працівник зобов’язаний :
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Адміністрація зобов’язана :
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Вставте пропущені слова.
Товари надходять до магазину разом із ________________________________.
До них належать ___________________________________________________
__________________________________________________________________.
Переміщення товарів з відділу в відділ, з секції в секцію оформлюють __________________________________________________________________.
Підставою для приймання, оприбуткування, а також розрахунків з постачальниками є _________________________________________________.
При повернені товарів і тари постачальникам, при внутрішньому переміщені товарів оформлюється ______________________________________________.
______________________________________видається при отримані товарів , завезених за загальною товарно - транспортною накладною. ______________
________________________необхідна при відпуску товарів працівникам, які не складають товарних або товарно – касових звітів. У документі вказують кількість і сума товарів, які одержали МВО, скільки повернули і скільки продали (сума виручки).
Завдання 3. Згідно вихідних даних заповніть видаткову накладну. Завідуючий складом Кучерук Сергій Юрійович відпустив у відділ електротехніки магазину «Технополіс» у січні ц.р. через продавця Осіпчук Ірину Йосипівну слідуючі товари :
№ п/п |
Найменування товару |
Од. виміру |
кількість |
ціна |
сума |
1 |
Пилосос «Roventa» |
Шт. |
5 |
2780,00 |
? |
2 |
Телевізор «Samsung» |
Шт. |
3 |
4500,00 |
? |
3 |
Праска «Scarlet» |
Шт. |
10 |
750,00 |
? |
4 |
Кондиціонер «Selen» |
Шт. |
7 |
8600,00 |
? |
5 |
Фен «Gloria» |
Шт. |
9 |
480,00 |
? |
|
Всього |
|
|
|
? |
Постачальник
Одержувач
Платник
Умова поставки
Видаткова накладна № ____
від «____»____________________________20___ р.
№ п/п |
Товар |
Од. вим. |
Кількість |
Ціна без ПДВ,в грн.. |
Сума без ПДВ, в грн.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом без ПДВ : ПДВ: Всього з ПДВ : |
|
||||
|
|||||
|
Всього на суму :
В т.ч. ПДВ :
Відвантажив (ла)______________ Отримав (ла)_______________________
________________________________
за дог. № від 20 ___ р.
Завдання 4. Згідно вихідних даних заповніть рахунок - фактуру.
4 січня ц.р. АТ «Промпостач» (м. Ірпінь, вул.. Петровська ,5 рах. № 26003501033437 в АКБ «Приорітет» МФО 410620 в м. Ірпінь) поставило в магазин «Будматеріали» (смт. Любар, вул. Добровольського, 31 рах. № 26003404705507 в АКБ «Приватбанк» МФО 340560 в смт. Любар ) такі будівельні матеріали :
Найменування товару |
Од.вим. |
К-ть |
Ціна |
1. Склоблоки |
шт. |
100 |
68,00 |
2. Арматура |
м. |
50 |
70,80 |
3. Блоки бетонні |
Шт.. |
20 |
150,00 |
РАХУНОК ФАКТУРА №_______”__”_______________ 200__p.
Постачальник________________________________________________________________
Рах.№_______________________________________________________________________
__________________________________________________________
Платник______________________________________________________________________
Рах №________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Додаток _______________________________________________________________________
NN з/п
|
Найменування |
Один. виміру |
К-ть |
Ціна |
Сума |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом з ПДВ (прописом) _________________ |
Разом |
|
|||
_______________________________________ |
ПДВ 20% |
|
|||
_______________________________________ |
Разом з ПДВ |
|
Директор
М.П.
Головний бухгалтер
Завдання 5. Перед комплексною ревізією продавець вирішила зробити облік товарів у хлібобулочному відділі де вона являється матеріально відповідальною особою. Заповніть дану таблицю товарами які знаходяться у відділі та визначіть загальну суму по відділу.
№ п/п |
Найменування товару |
Од. виміру |
Кількість |
Ціна |
Сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лабораторно практична робота № 3
Тема : Документальне оформлення здачі готівки в головну касу, видачі готівки з головної каси.
Завдання 1. Вставте пропущені слова.
Матеріально відповідальні особи, які виконують касові операції , зобов’язані здавати виручку до головної каси згідно ______________________________
Перед здачею грошей необхідно згрупувати гроші за _____________________
__________________________________________________________________
Скласти гроші _____________________________________________________
Підрахувати _____________________________________, суму записати до
__________________________________________________________________
Скласти ________________________________________, які необхідно здати до головної каси і перев’язати гроші ___________________________________
і передати старшому касиру.
На суму переданих до головної каси грошей виписують __________________
________________________________, а особі яка здала гроші до головної каси видається _____________________________________.
Завдання 2. Згідно вихідних даних заповніть прибутковий касовий ордер.
10 листопада ц.р. продавець магазину «Орфей» Іванова Ольга Романівна здала до головної каси 9300 грн. – торговельну виручку .
Завдання 3. Згідно вихідних даних заповніть видатковий касовий ордер.
1 грудня ц.р. Цигановій Вірі Павлівні (паспорт серії ВМ № 342690 виданий Любарський РВ УМВС в Житомирській області від 10 серпня 1995 р.) видано з головної каси гроші на господарські потреби на загальну суму 300 грн.
Завдання 4. Згідно вихідних даних заповніть прибутковий касовий ордер.
2 грудня Циганова Віра Павлівна повернула до головної каси невикористані кошти в розмірі 50 грн. виданих у підзвіт 1 грудня ц.р. на господарські потреби.
Завдання 5. Заповніть Об’яву на внесення готівки на розрахунковий рахунок в банку згідно вихідних даних : 11 листопада ц.р. продавець магазину «Людмила» Попова Віра Генадіївна здала на розрахунковий рахунок № 260031456705506 в установу «Приватбанк» торговельну виручку в сумі 10 500 грн.
________________________________ Типова форма № КО – 1
(підприємство, організація) Затверджена наказом _________________________________
Мінстату України (підприємство, організація)
від 15. 02. 96 р. № 51
Код за УКУД
|
Ідентифікаційний __________________
Код за ЄДРПОУ КВИТАНЦІЯ
до прибуткового касового
ПРИБУТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР ордера №
Номер документа
|
Дата складання
|
Кореспондуючий рахунок, субрахунок
|
Код аналітичного обліку
|
Сума |
Код цільового призначе- ння
|
|
|
|
|
|
|
Прийнято від
__________________
Підстава :
____________________
_____________________________________
(літерами)
Прийнято від ___________________________________________________________
Підстава
_______________________________________________________ ___________________ 2006
_______________________________________________________________________ М.П.
(літерами) Головний
бухгалтер _____________________
Касир __________________________
Додаток ____________________________
Головний бухгалтер ____________________
Одержав касир __________________________
________________________________ Типова форма № КО – 2
(підприємство, організація ) Затверджено наказом Мінстату України
від 15. 02. 96 р. № 51
|
Ідентифікаційний код _________________ Код за УКУД
за ЄДРПОУ
ВИДАТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР
Номер документа
|
Дата складання
|
Кореспондуючий рахунок, субрахунок
|
Код аналітичного обліку
|
Сума
|
Код цільового призначення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
Видати _________________________________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я , по батькові )
Підстава ________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________грн._________________________
(прописом)
Додаток
Керівник ________________________________
Головний бухгалтер __________________________
________________________________ Типова форма № КО – 1
(підприємство, організація) Затверджена наказом _________________________________
Мінстату України (підприємство, організація)
від 15. 02. 96 р. № 51
Код за УКУД
|
Ідентифікаційний __________________
Код за ЄДРПОУ КВИТАНЦІЯ
до прибуткового касового
ПРИБУТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР ордера №
Номер документа
|
Дата складання
|
Кореспондуючий рахунок, субрахунок
|
Код аналітичного обліку
|
Сума |
Код цільового призначе- ння
|
|
|
|
|
|
|
Прийнято від
__________________
Підстава :
____________________
_____________________________________
(літерами)
Прийнято від ___________________________________________________________
Підстава
_______________________________________________________ ___________________ 2006
_______________________________________________________________________ М.П.
(літерами) Головний
бухгалтер _____________________
Касир __________________________
Додаток ____________________________
Головний бухгалтер ____________________
Одержав касир __________________________
__________________ ОБЯВА № ________
( дата)
про внесення готівки Для зарахування
|
|
|
|
|
|
|
|
Номери рахунків |
Сума цифрами |
Від кого _____________________________
___________________
Банк одержувача _________________________
Одержувач _____________________________________
________________________________________________
Загальна сума літерами грн.. коп
Призначення платежу ______________________________________________________
Пред’явлений _____________________________серія ___________________№________________
(назва документа, паспорт або документ, що його замінює )
Виданий ____________________________________________________________________________
Ким виданий
Дата народження ____________________________________________________________________
(адреса особи)
Підпис клієнта____________________ Бухгалтер ____________________
Готівку прийняв касир _______________________
__________________ КВИТАНЦІЯ № ________
( дата)
Для зарахування
|
|
|
|
|
|
|
|
Номери рахунків |
Сума цифрами |
Від кого _____________________________
___________________
Банк одержувача _________________________
Одержувач _____________________________________
________________________________________________
Загальна сума літерами грн.. коп
Призначення платежу ______________________________________________________
М.П. Бухгалтер____________________ Готівку прийняв касир _______________________
__________________ ОРДЕР № ________
( дата)
Рахунок |
Загальна сума цифрами |
|
|
|
|
|
|
|
|
Номери рахунків |
Сума цифрами |
Від кого _____________________________
___________________
Банк одержувача _________________________
Одержувач ___________________________________
________________________________________________
Призначення платежу ________________________________
Бухгалтер ___________________ Касир _______________
(підписи) (підписи)