Зошит для лабораторно - практичних робіт з предмета "Основи бухгалтерського обліку"

Про матеріал
Робота з зошитом допоможе учням сформувати практичні уміння і навички з предмета «Основи бухгалтерського обліку» . Матеріал , що міститься в зошиті , тренує, закріплює, дозволяє контролювати рівень знань , допомагає в підготовці до тематичної атестації. Зошит дозволяє організувати спільну роботу вчителя й учнів на уроці і самостійну роботу учнів вдома. Він є доповненням навчально – методичного забезпечення предмета, уроку, дає можливість більш широко досягти вищого рівня знань, вмінь і навичок учнів
Перегляд файлу

Любарський професійний ліцей

 

 

 

 

 

 

 

ЗОШИТ

для лабораторно - практичних робіт

з предмета «Основи бухгалтерського обліку»

 

Професія: «Продавець продовольчих товарів»

 

Кваліфікація :  ІІІ розряд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

учня (учениці) групи № ______

 

 

 

(прізвище, ім’я , по батькові)

 

 

 

 

 

Розробила :

Локайчук Леся Петрівна

викладач предметів професійно – теоретичної підготовки

 

 

 

 

 

 

 

Передмова

Робота з зошитом допоможе учням сформувати практичні уміння і навички з предмета «Основи бухгалтерського обліку» .

Матеріал , що міститься в зошиті , тренує, закріплює, дозволяє контролювати рівень знань , допомагає в підготовці до тематичної атестації.

Зошит дозволяє організувати спільну роботу вчителя й учнів на уроці і самостійну роботу учнів вдома.  Він є доповненням навчально – методичного забезпечення предмета, уроку, дає можливість більш широко досягти вищого рівня знань, вмінь і навичок учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Розглянуто та схвалено»

на засіданні методичної комісії

протокол від ________ № ____

 

 

ЗМІСТ

 

 

  1. Лабораторно практична робота № 1 «Документальне оформлення приймання і переоцінки товарів»………………………………………4

 

  1. Лабораторно практична робота № 2 «Облік товарів у відділі» ……..12

 

 

  1. Лабораторно практична робота № 3 «Документальне оформлення здачі і видачі готівки з каси »…………………………………………16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лабораторно – практична робота № 1

 Тема : Документальне оформлення приймання і переоцінки товарів.

Завдання 1. Запишіть основні елементи процесу приймання товарів.

1._________________________________________________________________

2._________________________________________________________________

3._________________________________________________________________

4._________________________________________________________________

5._________________________________________________________________

6._________________________________________________________________

7._________________________________________________________________

Завдання 2. Вставте пропущені слова.

Приймання товарів — це комплекс робіт з перевірки ____________________________________________отриманих товарів, оформлення їх приймання відповідними документами та оприбуткування товарів на складі. Основними завданнями роботи з приймання товарів на складах торговельних підприємств є:

• контроль за______________________________________________________;

• перевірка виконання постачальниками _______________________________ за кількістю, асортиментом, якістю і комплектністю товарів;

• недопущення в торговельну мережу _________________________________ і реалізації товарів, котрі не відповідають за якістю вимогам стандартів, технічним умовам та ін.;

• пред'явлення до постачальників (виробників) __________________________ за неналежне виконання ними умов договорів.

Приймання товарів може проводитися:

  • _____________________________________________________________
  • _____________________________________________________________
  • _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

Завдання 3. Поставте знак «+» , якщо ви згідні з твердженням, знак «-» якщо ні та знак «?» , якщо сумніваєтесь у твердженні.

Уцінка на продовольчі товари проводиться внаслідок часткової втрати первинних якостей товару.

 

Дооцінка на товари проводиться за умови зміни цін постачальників та транспортних організацій .

 

Уцінку проводять до морально застарілих моделей перед появою більш нових .

 

Дооцінку проводять при зростанні цін конкурентів

 

Уцінка проводиться на товари в яких вийшов термін придатності

 

Дооцінку проводять в тих випадках коли товар не користується попитом.

 

 

Завдання 4. Оформіть заявку на замовлення товару згідно вихідних даних. Продавець магазину «Технополіс» подав  оптовому підприємству «Техніка Плюс» заявку на  завезення в період з 1 по 5 вересня ц.р.  таких  товарів :

  1. Телевізор «SAMSUNG»  10 шт. по ціні 4 599 грн.
  2. Ноутбук «ASUS» 12 шт. по ціні 5 200 грн.
  3. Холодильник «NORD» 5 шт. по ціні 3 400 грн.
  4. Мікрохвильова піч «ACER» 6 шт. по ціні 670 грн.

 

 

 

ЗАЯВКА

Директорові _________________________________________________бази

У магазин _______________________________________________________

У період з «__» до «__» 20__ р. прошу завезти мені такі товари :

 

п/п

Назва товару

Од. виміру

Кількість

Ціна

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав. магазину _______________ / ______________ /

 

 

Завдання 5. Знайдіть помилки в документі (в реквізитах, одиниці виміру та сумі) і правильно заповніть новий документі.

 

 

НАКЛАДНА №

1

Від «___19____» _січень ____2019р.

Кому відпущено__магазин  «Орфей»______________________________________________ 

Від кого прийнято_____Любарський молочний завод________________________________

Через кого_____експедитора Іванова Івана Петровича______________________________

За довіреністю серія_МП__975048_ від «_18___»___грудня__2018 р.

Основа__________Договір № 15 від від 3 січня 2019 р._______________________________

 

№ п\п

Назва і сорт товару

Од. вим

К-сть

Ціна

Сума

1

Морозиво «Пустунчик»

Шт.

100

3,20

320,00

2

Морозиво «Ласунка»

Шт.

150

2,50

370,00

3

Морозиво «Імперія»

Шт.

70

6,50

450,00

4

Морозиво «Каштан»

Шт.

67

5,40

365,00

5

Морозиво «Вишня»

Шт.

50

3,50

175,00

6

Морозиво «Сливки»

Шт.

59

4,40

259,60

7

Морозиво «Чорнослив»

Шт.

40

6,70

268,00

8

Морозиво «Поцілунок»

Шт.

55

4,55

250,25

9

Морозиво «Карамель в шоколаді»

Шт.

40

7,00

280,00

10

Морозиво «П’яна вишня»

Шт.

30

8,90

267,00

11

Сир «Російський»

Кг

30

55,00

1650,00

12

Сир «Чедер»

Кг

25

65,00

1625,00

13

Сир «Фета»

Кг

20

86,00

1720,00

14

Сир «Голандський»

Кг

50

35,00

1750,00

15

Сир «Королівський»

Кг

50

65,00

3250,00

16

Масло «Українське»

Шт.

25

14,00

350,00

17

Масло

метри

30

54,00

1620,00

18

Йогурт «Полуниця»

літри

40

9,20

368,00

19

Сметанка

літри

23

15,00

345,00

20

Ряжанка

літри

25

12,00

300,00

Сума прописом  п'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дві грн.. 85 коп

Підсумок

15 982,85

 

ПДВ 20 %

3 196,57

 

Разом

15 982 ,85

 

 

Директор___Прокопенко І.П.           Гол. бухгалтер_____Гоменюк М.І.____

 

 

 

Здав  Сидоров І.В.                        Прийняв Степанов В.А.

 

НАКЛАДНА №

 

 

Від «_______» _________________________200_______р.

Кому відпущено_______________________________________________________________ 

Від кого прийнято______________________________________________________________

Через кого____________________________________________________________________

За довіреністю серія_______№_________від «____»_______________________200______р.

Основа_______________________________________________________________________

№ п\п

Назва і сорт товару

Од. вим

К-сть

Ціна

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сума прописом

Підсумок

 

 

ПДВ 20 %

 

 

Разом

 

 

Директор_________________________  Гол. Бухгалтер______________________________

 

Здав_______________________                          Прийняв______________________

 

Завдання 6. Магазин «Людмила» отримав  від кондитерської фабрики «Житомирські ласощі»  згідно накладної № 2 від 16 січня ц.р. слідуючі кондитерські вироби:

 

№ п/п

Найменування товару

Од. виміру

К-ть

ціна

Сума

1

Цукерки «Мішка косолапий»

Кг

30

30,00

 

2

Цукерки «Леді»

Кг

20

28,00

 

3

Цукерки «Чорнослив в шоколаді»

Кг

50

35,50

 

4

Цукерки «Джек»

Кг

70

42,00

 

5

Цукерки «Ромашка»

Кг

40

37,10

 

6

Цукерки «Білочка»

Кг

35

31,80

 

7

Цукерки «Бабусині казки»

Кг

78

42,00

 

8

Цукерки «Арахіс в шоколаді»

Кг

90

24,60

 

9

Цукерки «Польова миша»

Кг

45

65,00

 

10

Цукерки «Шоколадні історії»

Кг

50

60,00

 

11

Цукерки «Веселий ведмедик»

Кг

45

43,00

 

12

Цукерки «Умка – конті»

Кг

50

30,00

 

13

Цукерки «Беліссімо»

Кг

50

45,00

 

14

Цукерки «Мелодіка»

Кг

45

32,00

 

15

Цукерки «Коровушка – Бурьонушка»

Кг

35

38,00

 

16

Цукерки «Мілколад»

Кг

30

49,00

 

17

Цукерки «Моне»

Кг

55

50,00

 

18

Цукерки «Конті»

Кг

60

39,00

 

19

Цукерки «Холлі Доллі»

Кг

40

46,50

 

20

Цукерки «Суфле Люкс»

Кг

50

56,00

 

21

Цукерки «Конті Тофіта»

Кг

50

47,00

 

22

Цукерки «Бурьонкіно»

Кг

50

47,80

 

23

Цукерки «Лімбо»

Кг

30

39,70

 

24

Цукерки «Конті Мус»

Кг

25

47,00

 

25

Цукерки «Амур»

Кг

30

56,00

 

26

Цукерки «Ажур»

Кг

30

67,00

 

27

Цукерки «Паріжель»

Кг

25

69,00

 

 

Підсумок

 

 

 

 

 

Завдання. Визначіть суму по кожному товару .Зробіть розноску в «Журнал обліку товарів» .

 

 


КНИГА ОБЛІКУ ТОВАРІВ

 

Дата

Найменування

та № документа

Найменування постачальника

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна

На суму

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Завдання 7. Ціна на товари до переоцінки була 75 грн 50 коп., а після переоцінки стала 75 грн 80 коп.  Кількість товарів дорівнює 1000 штук. Розрахуйте суму переоцінки і можливий прибуток.__________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 8. Підприємство вирішило провести дооцінку товарів на 7 %. Розрахуйте ціну товару після переоцінки, і можливий прибуток. Дані занесіть до таблиці.

 

Найменув. товару

Кількість

Ціна до переоцінки

Розмір переоцінки,

%

Ціна після переоцінки

Прибуток

Цукерки «Рафаело»

25 пачок

132 грн. 00 коп

7

 

 

Цукерки «Рошен»

20 пачок

140 грн. 00 коп

7

 

 

Цукерки «Есферо»

32 пачки

145 грн. 00 коп

7

 

 

Печиво «Насолода»

100 пачок

34 грн. 50 коп

7

 

 

Печиво «Фантазія»

300 пачок

27 грн. 40 коп

7

 

 

Печиво «Хрумка»

105 пачок

25 грн. 70 коп

7

 

 

 

Завдання 9. Підприємство вирішило провести уцінку товарів на 20 % . Розрахуйте ціну товару після переоцінки . Дані занесіть до таблиці.

 

Найменування товару

Кількість

Ціна до переоцінки

Розмір переоцінки,

 %

Ціна після переоцінки

Телевізор «Panasonic»

5 шт.

5350 грн. 00 коп.

20

 

Тостер «Soni»

2 шт.

710 грн. 00 коп.

20

 

Мікрохвильова піч «Samara»

3 шт.

1199 грн. 00 коп.

20

 

Телефон «Sony»

7 шт.

820 грн. 00 коп.

20

 

 

Завдання 10. Згідно вихідних даних заповніть акт переоцінки товарів.

 

 18 листопада ц.р. на ПП «Рубін» була проведена уцінка таких товарів :

  • відеокамера «Canon» ,у зв’язку з тим, що не працює перемотування плівки , загальною вартістю 7200 грн., уцінена на 30 %
  • телевізор «Рубін», у зв’язку з тим , що не працює регулятор контрастності, загальною вартістю 6420 грн., уцінений  на 10 %

 

 

 

Найменування підприємства__________________

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ______________      Код за ДКУД __________

 

 

АКТ ПЕРЕОЦІНКИ № ____

від «_____»_______________20 __р.

Склад комісії ______________________________________________________

                                            (прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)

__________________________________________________________________

(прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)

__________________________________________________________________

(прізвище ,ім’я, по батькові ,посада)

 

Назва товару

К-ть од.

Характеристика дефектів

Ціна реалізації за одиницю

Знижка

Ціна за одиницю після переоцінки

Загальна вартість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени комісії _____________________

                                                      (підпис)

                        _____________________

                                                       (підпис)

                        _____________________

                                       (підпис)

Лабораторно практична робота № 2

Тема : Облік товарів у відділі (секції) МВО.

Завдання 1. Запишіть обов’язки матеріально – відповідальних осіб і адміністрації.

Працівник зобов’язаний :

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Адміністрація зобов’язана :

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. Вставте пропущені слова.

Товари надходять до магазину разом із ________________________________.

До них належать ___________________________________________________

__________________________________________________________________.

Переміщення товарів з відділу в відділ, з секції в секцію оформлюють __________________________________________________________________.

Підставою для приймання, оприбуткування, а також розрахунків з постачальниками є _________________________________________________.

При повернені товарів і тари постачальникам, при внутрішньому переміщені товарів оформлюється ______________________________________________.

______________________________________видається при отримані  товарів , завезених за загальною товарно - транспортною накладною. ______________

________________________необхідна при відпуску товарів працівникам, які не складають товарних або товарно – касових звітів. У документі вказують кількість і сума товарів, які одержали МВО, скільки повернули і скільки продали (сума виручки).

 

Завдання 3. Згідно вихідних даних заповніть видаткову накладну. Завідуючий складом  Кучерук Сергій Юрійович відпустив  у відділ електротехніки магазину «Технополіс» у січні ц.р. через продавця Осіпчук Ірину Йосипівну слідуючі товари :

№ п/п

Найменування товару

Од. виміру

кількість

ціна

сума

1

Пилосос «Roventa»

Шт.

5

2780,00

?

2

Телевізор «Samsung»

Шт.

3

4500,00

?

3

Праска «Scarlet»

Шт.

10

750,00

?

4

Кондиціонер  «Selen»

Шт.

7

8600,00

?

5

Фен «Gloria»

Шт.

9

480,00

?

 

Всього

 

 

 

?

 

Постачальник

 

 

 

Одержувач

 

Платник

 

Умова поставки

 

Видаткова накладна № ____

від «____»____________________________20___ р.

 

№ п/п

Товар

Од. вим.

Кількість

Ціна без ПДВ,в грн..

Сума без ПДВ, в грн..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом без ПДВ :

ПДВ:

Всього з ПДВ :

 

 

 

 

             Всього на суму :

                                   В т.ч.  ПДВ :

 

Відвантажив (ла)______________                             Отримав (ла)_______________________

 

                                                                                           ________________________________

                                                                                                      за дог. №      від 20 ___ р.

 

Завдання 4. Згідно вихідних даних заповніть рахунок  - фактуру.

4 січня ц.р. АТ «Промпостач» (м. Ірпінь, вул.. Петровська ,5 рах. № 26003501033437 в АКБ «Приорітет» МФО 410620 в м. Ірпінь)  поставило в магазин «Будматеріали» (смт. Любар, вул. Добровольського, 31 рах. № 26003404705507 в АКБ «Приватбанк» МФО 340560 в смт. Любар ) такі будівельні матеріали :

 

Найменування товару

Од.вим.

К-ть

Ціна

1. Склоблоки

шт.

100

68,00

2. Арматура

м.

50

70,80

3. Блоки бетонні

Шт..

20

150,00

 

 

РАХУНОК ФАКТУРА _______”__”_______________ 200__p.

Постачальник________________________________________________________________

Рах.№_______________________________________________________________________  

__________________________________________________________

Платник______________________________________________________________________

Рах №________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Додаток _______________________________________________________________________

 

NN

з/п

 

Найменування

Один.

виміру

К-ть

Ціна

Сума

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Разом з ПДВ (прописом) _________________

   Разом

 

_______________________________________

  ПДВ 20%

 

_______________________________________

Разом з ПДВ

 

 

                                                             Директор                  

                     М.П.

                                                             Головний бухгалтер

Завдання 5. Перед комплексною ревізією продавець вирішила зробити облік товарів у хлібобулочному відділі де вона являється матеріально відповідальною особою. Заповніть дану таблицю товарами які знаходяться у відділі та визначіть загальну суму по відділу.

 

№ п/п

Найменування товару

Од. виміру

Кількість

Ціна

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лабораторно практична робота № 3

Тема : Документальне оформлення здачі готівки в головну касу, видачі готівки з головної каси.

 

Завдання 1. Вставте пропущені слова.

Матеріально відповідальні особи, які виконують касові операції , зобов’язані здавати виручку до головної каси згідно ______________________________

Перед здачею грошей необхідно згрупувати гроші за _____________________

__________________________________________________________________

Скласти гроші _____________________________________________________

Підрахувати _____________________________________, суму записати до

__________________________________________________________________

Скласти ________________________________________, які необхідно здати до головної каси і перев’язати гроші ___________________________________

і передати старшому касиру.

На суму переданих до головної каси грошей виписують __________________

________________________________, а особі яка здала гроші до головної каси видається _____________________________________.

 

 Завдання 2. Згідно вихідних даних заповніть прибутковий касовий ордер.

10 листопада ц.р. продавець магазину «Орфей» Іванова Ольга Романівна  здала до головної каси  9300 грн. –   торговельну виручку  .

 

Завдання 3. Згідно вихідних даних заповніть видатковий касовий ордер.

1 грудня ц.р. Цигановій Вірі Павлівні (паспорт серії ВМ № 342690 виданий Любарський РВ УМВС в Житомирській області від 10 серпня 1995 р.)  видано з головної каси гроші на господарські потреби на загальну суму 300 грн.

 

Завдання 4. Згідно вихідних даних заповніть прибутковий касовий ордер.

2 грудня Циганова Віра Павлівна повернула до головної каси невикористані кошти в розмірі 50 грн. виданих у підзвіт 1 грудня ц.р. на господарські потреби.

 

Завдання 5.  Заповніть Об’яву на внесення готівки на розрахунковий рахунок в банку  згідно вихідних даних : 11 листопада ц.р. продавець магазину «Людмила»  Попова Віра Генадіївна здала на розрахунковий рахунок  № 260031456705506 в установу «Приватбанк»  торговельну виручку в сумі 10 500 грн.

 

 

 


 

________________________________                                       Типова форма № КО – 1                               

      (підприємство, організація)                                                  Затверджена наказом                                    _________________________________

                                                                                                       Мінстату України                                                (підприємство, організація)     

                                                                                                       від 15. 02. 96 р. № 51

                                                                                                       Код за УКУД

 

     

Ідентифікаційний __________________                                                               

Код за ЄДРПОУ                                                                                                                                                                      КВИТАНЦІЯ

                                

                                                                                                                                                        до прибуткового касового                   

                            ПРИБУТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР                                                                ордера №

 

 

Номер

документа

 

 

 

 

  Дата складання

 

 

 

Кореспондуючий рахунок, субрахунок

 

 

 

 

Код аналітичного обліку

 

 

 

 

 

Сума

 

Код

цільового

призначе-

ння

 

 

 

                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

                                                                                                                                               

                                                                                                                                                

 

                Прийнято від 

                                         __________________

                 Підстава :

                                     ____________________

 

                                                                

                                                                                                                                                                        _____________________________________

                                                                                                                                                                             (літерами)

Прийнято від   ___________________________________________________________         

Підстава

                       _______________________________________________________                                      ___________________ 2006

 

_______________________________________________________________________                           М.П.

                           (літерами)                                                                                                                           Головний         

                                                                                                                                                                        бухгалтер   _____________________                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                      Касир  __________________________

Додаток ____________________________    

    

Головний бухгалтер ____________________    

Одержав касир __________________________                                                                                     

 

________________________________                                                                                                                        Типова форма № КО – 2

(підприємство, організація )                                                                                                                              Затверджено наказом Мінстату України

                                                                                                                                                                                         від 15. 02. 96 р. № 51

 

 

Ідентифікаційний код _________________                                                                           Код за УКУД 

за ЄДРПОУ

 

ВИДАТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР

 

 

Номер

документа

 

 

Дата складання

 

 

 

Кореспондуючий рахунок, субрахунок

 

 

 

Код аналітичного обліку

 

 

 

Сума

 

 

 

Код цільового призначення

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

Видати _________________________________________________________________________________________________

                                                                                                 (прізвище, ім’я , по батькові )

 

Підстава ________________________________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________грн._________________________  

                                                     (прописом)

Додаток

Керівник  ________________________________

Головний бухгалтер  __________________________


 

________________________________                                       Типова форма № КО – 1                               

      (підприємство, організація)                                                  Затверджена наказом                                    _________________________________

                                                                                                       Мінстату України                                                (підприємство, організація)     

                                                                                                       від 15. 02. 96 р. № 51

                                                                                                       Код за УКУД

 

     

Ідентифікаційний __________________                                                               

Код за ЄДРПОУ                                                                                                                                                                      КВИТАНЦІЯ

                                

                                                                                                                                                        до прибуткового касового                   

                            ПРИБУТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР                                                                ордера №

 

 

Номер

документа

 

 

 

 

  Дата складання

 

 

 

Кореспондуючий рахунок, субрахунок

 

 

 

 

Код аналітичного обліку

 

 

 

 

 

Сума

 

Код

цільового

призначе-

ння

 

 

 

                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

                                                                                                                                               

                                                                                                                                                

 

                Прийнято від 

                                         __________________

                 Підстава :

                                     ____________________

 

                                                                

                                                                                                                                                                        _____________________________________

                                                                                                                                                                             (літерами)

Прийнято від   ___________________________________________________________         

Підстава

                       _______________________________________________________                                      ___________________ 2006

 

_______________________________________________________________________                           М.П.

                           (літерами)                                                                                                                           Головний         

                                                                                                                                                                        бухгалтер   _____________________                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                        Касир  __________________________

Додаток ____________________________    

    

Головний бухгалтер ____________________                                                                                                

Одержав касир __________________________                                                                                     


 

__________________        ОБЯВА № ________

                    ( дата)

                                   про внесення готівки                     Для зарахування

 

 

 

 

 

 

 

 

Номери рахунків

Сума цифрами

     Від кого _____________________________

                         ___________________

     Банк одержувача _________________________

 

 

     Одержувач _____________________________________

________________________________________________

 

      Загальна сума літерами                                                                   грн..                      коп

     Призначення платежу ______________________________________________________

       Пред’явлений _____________________________серія ___________________№________________

                                                                             (назва документа, паспорт або документ, що його замінює )

 

      Виданий ____________________________________________________________________________

                                                                                       Ким виданий

      Дата народження ____________________________________________________________________

                                                                                                                         (адреса особи)

       Підпис клієнта____________________                             Бухгалтер ____________________

Готівку прийняв касир _______________________

 

__________________        КВИТАНЦІЯ № ________

                    ( дата)

                                                                                              Для зарахування

 

 

 

 

 

 

 

 

Номери рахунків

Сума цифрами

      Від кого _____________________________

                         ___________________

     Банк одержувача _________________________

 

 

      Одержувач _____________________________________

________________________________________________

 

       Загальна сума літерами                                                                   грн..                      коп

       Призначення платежу ______________________________________________________

      М.П.    Бухгалтер____________________         Готівку прийняв касир _______________________

 

__________________        ОРДЕР № ________

                    ( дата)

                                                                                            

Рахунок

Загальна сума цифрами

 

 

 

 

 

 

 

Номери рахунків

Сума цифрами

      Від кого _____________________________

                         ___________________

     Банк одержувача _________________________

 

 

      Одержувач ___________________________________

________________________________________________

      Призначення платежу ________________________________

 

      Бухгалтер ___________________                                             Касир _______________

                                               (підписи)                                                                                                                 (підписи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 грудня 2019
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку