До Вашої уваги пропонується орієнтовний зразок аналізу моніторингу з англійської мови. який був проведений серед учнів 5-х класів загальноосвітніх шкіл у жовтні місяці.
Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-А класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 92 %, відсоток успішності - 100%. 34% учнів продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.
Завдання контролю складалося з трьох частин.
Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що 78 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 22% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому не розуміють змісту тексту.
Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 80% учнів добре справилися із завданням, а 20% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.
Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 46% учнів впорались із завданням. 25% виконали 90% завдання, 25% - виконали лише 20% завдань даного рівня. Один учень не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.
Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 34% учнів. 54% учнів продемонстрували достатній рівень знань, а 12% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-А класі (вч. …) є не значним (8%). Цей факт свідчить про достатній рівень підготовки учнів.
Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-Є класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 26 %, відсотків успішності - 100%. Жоден з учнів не продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.
Завдання контролю складалося з трьох частин.
Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що 58 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 42% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому не розуміють змісту тексту.
Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 60% учнів добре справилися із завданням, а 40% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.
Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 30% учнів впорались із завданням. 15% виконали 90% завдання, 35% - виконали лише 20% завдань даного рівня. 20% учнів не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.
Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 0% учнів. 26% учнів продемонстрували достатній рівень знань, а 74% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-Є класі (вч. …) є не значним (3%). Слід зазначити, що більша половина учнів має результати достатнього і середнього рівня, в знаннях учнів з англійської мають місце суттєві недоліки.