29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Зразок аналізу моніторингу з англійської мови

Про матеріал

До Вашої уваги пропонується орієнтовний зразок аналізу моніторингу з англійської мови. який був проведений серед учнів 5-х класів загальноосвітніх шкіл у жовтні місяці.

Перегляд файлу

 Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-А класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 92 %, відсоток успішності - 100%.  34%  учнів  продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.

Завдання контролю складалося з трьох частин.

Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що  78 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 22% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому  не розуміють змісту тексту.

Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 80% учнів добре справилися із завданням, а 20% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.

Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме    вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 46%  учнів впорались із завданням. 25%  виконали 90% завдання, 25% -  виконали лише 20% завдань даного рівня. Один учень не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.

Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 34% учнів. 54% учнів  продемонстрували достатній рівень знань, а 12% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-А класі (вч.  …) є не значним (8%). Цей факт свідчить про достатній рівень підготовки учнів.

 

 

 

Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-Є класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 26 %, відсотків успішності - 100%.  Жоден з учнів не продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.

Завдання контролю складалося з трьох частин.

Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що  58 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 42% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому  не розуміють змісту тексту.

Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 60% учнів добре справилися із завданням, а 40% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.

Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме    вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 30%  учнів впорались із завданням. 15%  виконали 90% завдання, 35% -  виконали лише 20% завдань даного рівня. 20% учнів не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.

Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 0% учнів. 26% учнів  продемонстрували достатній рівень знань, а 74% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-Є класі (вч. …) є не значним (3%). Слід зазначити, що   більша   половина  учнів  має  результати  достатнього  і  середнього  рівня, в знаннях учнів з англійської мають місце суттєві недоліки. 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 червня 2018
Переглядів
11900
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку