29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Зразок аналізу моніторингу з англійської мови

Про матеріал

До Вашої уваги пропонується орієнтовний зразок аналізу моніторингу з англійської мови. який був проведений серед учнів 5-х класів загальноосвітніх шкіл у жовтні місяці.

Перегляд файлу

 Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-А класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 92 %, відсоток успішності - 100%.  34%  учнів  продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.

Завдання контролю складалося з трьох частин.

Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що  78 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 22% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому  не розуміють змісту тексту.

Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 80% учнів добре справилися із завданням, а 20% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.

Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме    вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 46%  учнів впорались із завданням. 25%  виконали 90% завдання, 25% -  виконали лише 20% завдань даного рівня. Один учень не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.

Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 34% учнів. 54% учнів  продемонстрували достатній рівень знань, а 12% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-А класі (вч.  …) є не значним (8%). Цей факт свідчить про достатній рівень підготовки учнів.

 

 

 

Контрольну роботу виконувало 28 учнів 5-Є класу. Результати моніторингу свідчать, що більшість школярів виконали завдання на середньому та достатньому рівнях. Відсоток якості складає 26 %, відсотків успішності - 100%.  Жоден з учнів не продемонстрували найвищий рівень навчальних досягнень.

Завдання контролю складалося з трьох частин.

Перша частина: 1 завдання – прослухати текст і вибрати правильний варіант відповіді, 2 завдання – написати чи є твердження правильним, або неправильним. У ході проведення контрольної роботи з аудіювання виявлено, що більша частина учнів добре сприймають на слух і розуміють зміст автентичних текстів, створених на основі засвоєного матеріалу. Учні вміють виокремлювати всю необхідну інформацію, використовуючи мовну здогадку. У ході контрольної роботи було виявлено, що  58 % учнів в цілому впоралися із завданнями, але 42% учнів мають бідний лексичний запас, не вміють сприймати мовлення іншої особи на слух, а тому  не розуміють змісту тексту.

Друга частина передбачала перевірку комунікативних навичок учнів. Були запропоновані запитання, до яких необхідно було обрати правильну відповідь. У ході перевірки було виявлено, що 60% учнів добре справилися із завданням, а 40% учнів зробили такі помилки, як: неправильне вживання дієслова «бути», особових займенників.

Завдання третьої частин мали на меті перевірити граматичні навички учнів, а саме    вживання дієслів у граматичних часах (теперішній простий та тривалий часи), дієслова «бути» та ступенів порівняння прикметників. 30%  учнів впорались із завданням. 15%  виконали 90% завдання, 35% -  виконали лише 20% завдань даного рівня. 20% учнів не справився із завданням. Найбільше помилок було допущено при вживанні форми do /does та визначенні ступеня порівняння прикметників.

Аналіз результатів семестрових контрольних робіт з англійської мови у порівнянні з результатами річного оцінювання за 4 клас свідчить, що під час перевірки вищий відсоток якості знань показали 0% учнів. 26% учнів  продемонстрували достатній рівень знань, а 74% - мають середній рівень навчальних досягнень. Слід зазначити, що різниця між рівнем навчальних досягнень за рік та результатами контрольних робіт у 5-Є класі (вч. …) є не значним (3%). Слід зазначити, що   більша   половина  учнів  має  результати  достатнього  і  середнього  рівня, в знаннях учнів з англійської мають місце суттєві недоліки. 

 

 

doc
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку