«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з виховної роботи С.І. Романів______________ |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор Сокальської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №4 Н.І. Драган________________ |
План виховної роботи
учнів 8- В класу
на 2020-2021 навчальний рік
Класний керівник: Кровіцька Лариса Ярославівна
Основні виховні справи
Ключ «Дозвілля»
Ключові тези
Діяльність класу в системі діяльності школи. Організація колективних творчих справ. Участь школярів у пошуковій роботі, проектній діяльності. Організація суспільно корисної праці в годину дозвілля. Інтереси та захоплення учнів класу. Родинне дозвілля.
Ключ «Спілкування»
Ключові тези
Спілкування як міжособистісні зв’язки школярів. Соціальні норми та соціальний контроль – необхідні умови доброзичливого спілкування. Вивчення стилю взаємостосунків дітей у колективі, у сім’ї, із дорослими. Особистість та колектив. Організація колективної творчої діяльності як умова згуртування учнівського колективу. Роль спілкування у процесі підготовки та проведення колективних творчих справ. Подолання міжособистісних конфліктів як запорука єдності колективу.
Ключ «Здоров’я»
Ключові тези
Профілактика захворювань. Попередження травматизму. Надання першої медичної допомоги. Турбота про власне здоров’я , про здоров’я інших. Дотримання правил особистої гігієни як головна умова забезпечення здорового способу життя.
Ключ «Навчання»
Ключові тези
Пізнавальні інтереси та нахили як стимул навчання. Здібності учня. Здатність самостійно працювати як одна з необхідних умов навчання. Розумовий розвиток та інтелект учнів. Попередження труднощів навчання школярів.
ВЕРЕСЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Перший урок на тему «Навчання в умовах пандемії.Україна- держава, що береже свій народ, свою націю .»
|
Виховна година на тему: «Учнівське самоврядування- зразок , приклад , гордість |
Виховна година на тему: «Життя врятує обізнаність» |
Виховна година на тему: «Попередження негативних явищ в молодіжному середовищі.
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Коронавірус: профілактика, інфікування та поширення»
|
.Бесіда : «Поведінка з незнайомими людьми». |
Бесіда «Моя лепта в розвиток Української держави» |
Квест«Україна- моя країна» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда: «Закон чотирьохНЕ» |
Бесіда «Допомога людям похилого віку в умрвах пандемії» |
Вікторина» Родина- частинка українського народу» |
Бесіда «Мій сусід скраю…» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда : «Вступний інструктаж із запобігання травматизму» |
Бесіда: «Правила поведінкившколі, громадськихмісцях і на вулиці»
|
Бесіда: «Учень, автомобіль, дорога» |
Бесіда: «Перша допомогапри травмах», «Правидла попередження травматизму»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда: «Як запобігти отруєнню грибами» |
Бесіда «Наше довкілля- наше майбутнє» |
Бесіда: «Як запобігти отруєнню грибами» |
Бесіда: «Як бути на «ти «з природою» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда: «Культура спілкування з однокласниками» |
Бесіда «Справжнє мистецтво- бути людиною» |
Бесіда: «Культура спілкування з однокласниками» |
Бесіда «Сімя- першооснова виховання дитини» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Класні учнівські збори: вибори активу класу, вибори до учнівського парламенту школи |
Організаціячергування в класу, рокладуроків на тиждень |
Бесіда «Про відношення до шкільного майна» |
Квест «Тільки в праці людина стає ЛЮДИНОЮ» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Участь в дискусії: «Чи варто надягати медичну маску та коли її використання необхідне?» |
Бесіда: «Щоденник – індивідуальний документ учня» |
Чи варто надягати медичну маску та коли її використання необхідне? |
Бечіда: «Чи можна змінити свій характер в умовах дистанційного навчання» |
9. |
Робота з батьками |
Зустріч з батьками Індивідуальніконсультації: «Поведінка і розпорядок дня у школі». |
Батьківськийлекторій: «Батьки, сім’я – першоосновавиховання» онлайн |
Спілкування з батьками на тему: «Взаємновідносиниміжвчителями, батьками та учнями в умовах пандемії» |
Класний всеобуч: «Батьківськаакадемія».Індивідуальнапедагогічнадопомога батькам |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у Дні знань |
Участь у заходах , присвячених Дню фізичної культури і спорту |
Участь у Всесвітній акції прибирання сміття |
Участь у Дні туризму |
ЖОВТЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему ««Цінність людини – в її унікальності». |
Виховна година на тему: «Покрова Пресвятої Богородиці – День українського козацтва» |
Виховна година на тему: «Вмій дружбою дорожити» |
Виховна година «Визволення України від фашистських загарбників» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Я – часточка держави; я-можу творити чудо» |
Бесіда «Батьки йдуть на вибори …» |
Бесіда «Українська мова соловїна» |
Бесіда «Галицький дух у кожному з нас» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
.Бесіда : «Поведінка з незнайомими людьми».
|
.Бесіда : «закон Бумеранга працює».
|
.Бесіда : «Правила поведінки на уроці».
|
.Бесіда : «Вмій поважати ВЧИТЕЛЯ».
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда : «Првила поведінки з вибухонебезпечнимиречовинами»
|
Бесіда: «Що повинен знати школяр про поведінку з газовими приладами» |
Бесіда: «Правила поведінки в школі, громадських місцях і на вулиці»
|
Бесіда: «Конфлікти в сучасному колективі»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда « Ми - природокористувачі» |
Бесіда «Забруднення нашого міста» |
Бесіда «До природи – з любовю» |
Бесіда «Правила під час уроків на природі» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Колективна творча справа: «Світ моїх захоплень». Засідання активу класущодов ирішення актуальни хпитань |
Колективна творча справа «Похід в Музей » |
Колективна творча справа «Малювання малюнків на асфальті» |
Відвідування виставки картин в палаці села Тартаків |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Генеральне прибирання в класі |
Робота над щоденниками |
Бесіда «Тільки в праці пізнається справжній друг» |
Робота над учнівськими щоденниками |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Дії при шокові й ударах» |
Бесіда: «Правила поведінки в школі, громадських місцях і на вулиці»
|
Бесіда: «Умій стримувати себе» |
Бесіда: «Інструктаж з техніки безпеки перед канікулами» |
9. |
Робота з батьками |
Зустріч з батьками та обговорення проблеми навчання та виховання дітей |
Зустріч з батьками невстигаючих учнів |
Спілкування з батьками на тему: «Похвала чи покарання в родині».Індивідуаьні консультації з питання охайності учнів |
Класний всеобуч: «Батьківська академія».Індивідуальна педагогічна допомога батькам. День відкритих дверей для батьків. Зустріч з вчителями, дирекціє юшколи |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у заходах присвячених Всесвітньому Дню тварин |
Участь у заходах присвячених Дню козацтва |
Участь у заходах присвячених квітковому вернімажу |
Участь у заходах присвячених Дню осені |
ЛИСТОПАД
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Мій родовід. Родинне дерево.Традиції моєї родини і сім’ї» |
Виховна година на тему: «Мово рідна, калинова» (до Дня писемності та мови – 9 листопада)» |
Виховна година на тему: «Здоровий спосіб життя. ( присвячена Дню дитини). |
Виховна година на тему: «Запалимо свічку» (до Дня пам’яті жертв голодомору) |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда : «Шкідлива звичка - паління»
|
Бесіда : «Моє моральне право»
|
Бесіда : «Шкідлива звичка - наркоманіяя»
|
Бесіда : «Ти і я - українець»
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда: «Що повинен знати школяр про пожежну безпеку» |
Бесіда: «Конфлікти в сучасному колективі»
|
Бесіда: «Правила поведінки в школі, громадських місцях і на вулиці»
|
Бесіда: «дружимо з режимом дня» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «првила поведінки з електроприладами» |
Бесіда: «Учень, автомобіль, дорога» |
Бесіда: «Дії при шокові й ударах» |
Бесіда: «Культура спілкування з однокласниками» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда « Бережімо молодших друзів» |
Бесіда « Бережімо молодших друзів» |
Бесіда « Природа в наших руках» |
Бесіда « Ми на ти з природою» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда: «Підготовка до уроків»» Твій зовнішній вигляд» |
Бесіда про відношення до шкільного майна
|
Бесіда «Один за всіх і всі за одного» |
Бесіда «Говоріння правильно- мистецтво» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда , присвячена Всесвітньому Дню доброти. |
Бесіда»Праця возвеличує людину» |
Прибирання класної кімнати |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Як запобігти отруєнню чадним газом» |
Бесіда: «Умі йстримувати себе». Рейд перевірка брежного ставлення до підручників |
Участь класу в прибиранні території школи, класу; харчування в класі |
.Тестування: «Моя думка про взаємовідносини в класі» |
9. |
Робота з батьками |
Зустріч з батьками та обговорення проблеми навчання та виховання дітей |
Зустріч з батьками невстигаючих учнів |
Спілкування з батьками на тему: «Похвала чи покарання в родині».Індивідуаь ніконсультації з питання охайностіу чнів |
Батьківські збори на тему: «Виховання моральної свідомості та культури поведінки дітей у сімї»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у заходах до Дня толерантності. |
Участь у заходах до всесвітнього Дня дитини |
Участь в акції: «Запали свічку» |
Участь у заходах до Дня гідності і свободи |
ГРУДЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Зимові свята українців. Звичаї та традиції» |
Виховна година на тему: «Ходить по землі святий Миколай» |
Виховна година на тему на тему: «Права людини» |
Виховна година на тему на тему: «Різдво зустрінемо разом» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда : «Шкідлива звичка - паління»
|
Бесіда: «Що повинен знати школяр про пожежну безпеку» |
Квест» Зимові свята українців» |
Бесіда : «Шкідлива звичка - наркотики»
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда: «Правила поведінки в церкві»
|
Бесіда: « Правила поведінки на уроках»
|
Бесіда: « Моральне обличчя школяра»
|
Бесіда: « Нація - школяр»
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «Правила поведінки на льоду»
|
Бесіда: «Обережно, слизька дорога» |
Бесіда: «Підготовка до уроків» Бесіда «Про мораль» |
Бесіда: «Правила поведінкипід час зимових канікул»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Похід в зимовий ліс |
Правила поведінки на льоду |
Бесіда: « Обережно ! Ожеледиця»
|
Бесіда: «Обережно ! Ожеледиця»
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Удоскон Алення себе» |
Бесіда «Зимові дороги» |
Бесіда «Допомога людям похилого віку взимку» |
Бесіда «навчання- праця» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда «Чи можуть бути права без обовязків» |
. Бесіда: «Обережно, слизька дорога» |
Бесіда: «Правила поведінки на льоду»
|
Бесіда: «Умій стримувати себе». |
9. |
Робота з батьками
|
Зустріч з батьками та обговорення проблеми навчання та виховання дітей |
Зустріч з батьківським комітетом |
Зустріч з батьками на тему виховання підростаючого опокоління |
Зустріч з батьками та обговорення проблеми навчання та виховання дітей |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Заходи до Дня волонтерів |
Участь у заходах до Дня збройних сил України |
Конкурс: «Різдвяних колядок» |
Заходи до Нового року |
СІЧЕНЬ
№ |
Заходи |
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
|
|
|
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|||
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|||
ЛЮТИЙ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
|
|
|
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
|
|
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
КВІТЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
|
|
|
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
№ |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
|
|
|
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
|
|
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|