Тема уроку: Звичайні дроби.
Мета:
Навчальна:систематизувати і узагальнити знання, вміння, навички із теми «Звичайні дроби».
Розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності; виробити самооцінку у виборі шляху; формувати позитивні мотиви навчання.
Виховна: виховувати прагнення досягати поставленої мети; почуття відповідальності, впевненості в собі, вміння працювати в колективі.
Тип уроку: урок-подорож.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація уроку.
Діти, ми завершуємо вивчати тему «Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками» і сьогодні ми вирушаємо у подорож по океану Дробів на швидкісному вітрильнику. Запишіть число, класна робота та тему нашого уроку: «Подорож по океану Дробів».
Ми побуваємо у цікавих портах, бухтах, навчальних гаванях та найяскравіших мисах систематизації та узагальнення знань. А найголовніше – ми навчимося працювати в колективі, ви станете впевненіші у собі.
Нам зустрінуться, як і має бути під час подорожей, різні перешкоди. Вам доведеться показати всі свої знання, щоб щасливо повернутися до Рідної домівки.
Готові?! Тоді вирушаємо. Погляньте на карту, маршрут нашої подорожі такий.
Тривалість подорожі – 45 хвилин.
Час перебування в кожному місці ви бачите на екрані:
Кожен екіпаж за правильну відповідь отримує 1 рибку. Екіпаж, який отримає найбільшу кількість рибок, буде визнаний найактивнішим.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
Для того, щоб ви покинули порт «Рідна домівка», перевіримо д/з:
Взаємоперевірка за готовим зразком.
Всі екіпажі, за виконане домашнє завдання отримують рибку.
IV Актуалізація опорних знань.
Ми зупинились у бухті «Усний Рахунок».
Усний рахунок.
Прямуємо далі!
V. Узагальнення та систематизація знань учнів
Щоб зайти у порт «Законів» маємо дати відповіді на запитання.
Фронтальне опитування
Робота в парах
Матроси відповідають на 1,3,5 запитання, юнги – 2,4,6. Перевірте правильність запитань один у одного.
Екіпажі отримують по 3 рибки за правильні відповіді.
VІ. Розв’язування вправ
Правила знаємо. Давайте перевіримо, чи вміємо їх застосовувати. Отож, ми потрапили в порт «Обчислювальний». Екіпажі отримують завдання і виконують ланцюжком.
А) Виконайте дії:
Екіпаж, який розв’язав І, отримує 3 рибки, ІІ – 2, ІІІ – 1 (правильно).
Б)
Розв’яжіть рівняння:
І екіпаж – ст. 62, №7 2) (В.3),
ІІ екіпаж - ст. 62, №7 2) (В.4)
Екіпаж, який розв’язав І, отримує 3 рибки, ІІ – 2, ІІІ – 1 (правильно).
Фізкультхвилинка
Ми лісочком йшли,
(ходьба на місці)
Грибочок знайшли,
Нагнулись, підняли,
(нахиляння тулуба вперед)
У кошик поклали
І далі пішли (ходьба на місці)
Ми лісочком йшли,
Малинку знайшли.
Задачі (індивідуальні)
1)
Три екіпажі судна разом виловили 64 рибини. Перший екіпаж зловив усіх рибин, ІІ - решти. Скільки рибин зловив ІІІ екіпаж судна.
Відповідь: 22 рибини.
2)
На безлюдному острові росте 180 дерев, з них становлять бананові пальми, а решту – кокосові. Скільки кокосових пальм росте на цьому острові?
Відповідь: 40 дерев.
Розв’язування біля дошки.
Задачі (зошит с.62 №8 а, 9)
VІІ. Підсумок уроку
Наш корабель вирівняв свій маршрут і підійшли до мису «Вражень».
Кожний екіпаж наловив багато риби – це і будуть ваші оцінки за сьогоднішній урок-подорож..
Мікрофон, продовжити речення
Сьогодні на уроці…
Тому що…
VІІІ. Домашнє завдання.