Звіт про проведення Тижня англійської мови

Про матеріал

Цікаві сценарії та творчі конкурси для учнів 1-9 класів, конспект уроку англійської мови у 5 класі на тему "Улюблені заняття", проведені у рамках Тижня англійської мови минулого навчального року.

Перегляд файлу

Звіт про проведення тижня англійської мови

Тиждень англійської мови у Подільській загальноосвітній школі проходив з 10 по 14 листопада за планом, який було обговорено та погоджено на засіданні шкільної методичної комісії вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Вивчення іноземної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу. Для підвищення  інтересу  до  вивчення англійської  мови  однієї урочної  роботи  не  досить,  тому  тут   значну  роль  відіграють  різні позакласні  та  позаурочні  форми  роботи.  Однією  з  таких  форм  позакласної  роботи  є проведення  предметних  тижнів.

Мета  проведення Тижня англійської мови:

Практична:оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в

усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди; оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних  країн.

Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову; формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки у суспільстві; формування розуміння значення іноземної мови у суспільстві, залучення  учнів до діалогу культур.

Виховна: виховання культури спілкування,  розширення світогляду;

виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу; виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців.

 

 

 

 

 

 

План проведення Тижня англійської мови

Понеділок    

Лінійка, присвячена відкриттю Тижня англійської мови.     

Конкурс для учнів 1-6 класів «Найкращий малюнок до вірша»

Вівторок     

Виставка постерів  «Вивчай англійську з мотивацією»

Середа        

Конкурс для учнів 6-9 класів «Найкращий переклад вірша»   

Четвер      

Позакласний захід для учнів 1-4 класів «Подорож до Великої Британії»

 «КВК  для учнів 1-4 класів «Знавці англійської мови» 

П’ятниця  

Відкритий урок англійської мови у 5 класі на тему: «Улюблені заняття»

КВК для учнів 5-9 класів «Знавці англійської мови»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень розпочався із робочої лінійки, на якій вчитель англійської мови  Отрош Л.К. ознайомила учнів школи із планом проведення та завданнями тижня та розповіла про роль англійської мови у сучасному житті. Цього ж дня було проведено конкурс  для учнів 1-6 класів «Найкращий малюнок до вірша».  (Додаток 1)  Найактивнішими учасниками конкурсу стали учні 2 класу.

DSCN2990

 У вівторок було проведено виставку постерів «Вивчай англійську з мотивацією». Виконуючи завдання, учні використовували ресурси мережі Інтернет. Переможцями цього конкурсу стали учениця 9 класу Білодід Діана та учениці 7 класу Яцун Світлана та Повознюк Аня.

DSCN2989

Середа – день творчості. Свої літературні здібності учні проявили під час участі у конкурсі для учнів 6-9 класів «Найкращий переклад вірша». Надзвичайно цікаві переклади віршів з англійської на українську мову зробили учениці 9 класу Павленко Ірина та Кізім Діана, 8 класу Повознюк Юлія та 7 класу Повознюк Аня та Яцун Світлана. (Додаток 2)

У четвер учні початкової ланки здійснили захоплюючу подорож до столиці Великої Британії. А допомогли їм у цьому учні 7 класу. Вони підготували цікаву розповідь про Лондон і супроводжували її показом мультимедійної презентації  (Додаток 3). 

DSCN2973

Потім на учнів чекала захоплююча гра – КВК «Знавці англійської мови» (Додаток 4).  Команди грали у минулорічному складі, у кожній по чотири учасники. І знову впевнену перемогу здобула команда у складі Байди Ростислава, Желіби Олексія, Куліша Дениса та Кишмана Максима.

DSCN2976

D:\ Моя загрузка\ Уроки англійської\Тиждень англійської мови\фото\DSCN2977.jpg

В останній день тижня було проведено відкритий урок англійської мови у 5 класі на тему: «Улюблені заняття» (Додаток 5). У КВК «Знавці англійської мови» змагалися учні 6 - 9 класів. Учасники обох команд продемонстрували хороші знання  англійської мови, творчий підхід, креативність, витримку. Команди набрали однакову кількість балів. (Додаток 6)

DSCN2987

 

D:\ Моя загрузка\ Уроки англійської\Тиждень англійської мови\фото\DSCN2986.jpg

Підсумки Тижня англійської мови були оголошені на робочій лінійці наступного понеділка. Переможці КВК отримали грамоти, також були відзначені учні – переможці інших конкурсів. Ознайомитись із кращими роботами учнів можна у кабінеті англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Конкурс «Найкращий малюнок до вірша»

Form 3

The Toy Shop
I can see balls and bats and cars.
I can see boats and planes.
I can see carts, skipping ropes, dolls.
I can see ships and trains.
I can see games and tops and lorries.
I can see bear and bikes.
I can see swings and slides and skates.
I can see drums and kites.
Of all the toys I can see,
I want one for me!

Form 4

Green Giant

There lived a green giant whose name was Sam.
His hair was the colour of strawberry jam.
He had one brown and one blue eye,
And a beard the colour of pumpkin pie.
His coat and pants were gay and bright,
Like a peppermint stick, all red and white.
His shoes were as brown as a chocolate drop.
His stockings were yellow as lemon pop.
His hat was the colour of ginger bread
With a tall, tall feather of raspberry red.

Form 5

With A Friend

I can talk with a friend
and walk with a friend
and share my umbrella in the rain
I can play with a friend
and stay with a friend
and learn with a friend
and explain
I can eat with a friend
and compete with a friend
and even sometimes disagree
I can ride with a friend
and take pride with a friend
A friend can mean so much to me!

Form 6

The Snowman

One day we built a snowman,
We built him out of snow;
You should have seen how fine he was,
All white from top to toe.

We poured some water over him,
To freeze his legs and ears;
And when we went indoors to bed,
We thought he'd last for years.

But, in the night a warmer kind
Of wind began to blow;
And Jack Frost cried and ran away,
And with him went the snow.

When we went out next morning
To bid our friend "Good Day",

There wasn't any snowman there...
He'd melted right away!

 

Додаток 2

Конкурс для учнів 6-9 класів «Найкращий переклад вірша»

Spring, Almost

The sunshine gleams so bright and warm,
The sky is blue and clear.
I run outdoors without a coat,
And spring is almost here.

Then before I know it,
Small clouds have blown together,
Till the sun just can't get through them,
And again, it's mitten weather

Майже Весна…

Промінчики сонця яскраві і теплі,

Неба блакить чиста, ясна.

Всміхаюся сонечку я на подвірї,

Майже весна…

Вітер до купи хмаринки зганяє,

Сонце не може пробитись крізь них.

Скоро весна до нас завітає,

Радіємо ми…

Світлана Яцун

Spring, Almost

The sunshine gleams so bright and warm,
The sky is blue and clear.
I run outdoors without a coat,
And spring is almost here.

Then before I know it,
Small clouds have blown together,
Till the sun just can't get through them,
And again, it's mitten weather

Знову весна

Виблискує сонячне світло яскраво,

Небо чисте, мов крапля роси.

Біжу по стежині, мені так цікаво,

Ну хто ж з нас не любить такої краси?

Перше, ніж я про все здогадаюсь,

Легкий вітерець хмаринки зєднає.

Крізь них ніщо не зможе пройти.

Весну знов чекаємо я і ти.

Аня Повознюк

Wind Pictures

Look! There's a giant stretching in the sky,
A thousand white-maned horses flying by,
A house, a mother mountain with her hills,
A lazy lady posing in her frills,
cotton floating from a thousand bales,
And a white ship with white sails.

See the old witch fumbling with her shawl,
White towers piling on a castle wall,
the bits of soft that break and fall away,
Airborne mushrooms with undersides of gray -
Above, a white doe races with her fawn
On the white grass of a celestial lawn.
Lift up your lovely heads and look
As  wind turns clouds into a picture book.

Повітряні картинки

Дивися! На небі великі простори,

Над будинками летять білогриві коні.

Дім, підніжжя гори з її пагорбами,

Збентежена пані якась у викривленнях,

Плаваюча бавовна з безліччю вузлів

І білий корабель з білими вітрилами…

Подивись на стару чаклунку,

Вона тримає в руках хустинку,

Біля вікна стоїть на стіні замку,

Щось тріщить і падає вдалині.

Повітряні бомби із хмар,

Вище – білий собака з хвостом….

Це біла галявина небесного майданчика,

Поглянь угору і побачиш,

Як вітер грається з хмарами

І ти побачиш ілюстровану книгу…

Діана Кізім

Wind Pictures

Look! There's a giant stretching in the sky,
A thousand white-maned horses flying by,
A house, a mother mountain with her hills,
A lazy lady posing in her frills,
cotton floating from a thousand bales,
And a white ship with white sails.

See the old witch fumbling with her shawl,
White towers piling on a castle wall,
the bits of soft that break and fall away,
Airborne mushrooms with undersides of gray -
Above, a white doe races with her fawn
On the white grass of a celestial lawn.
Lift up your lovely heads and look
As  wind turns clouds into a picture book.

Кольорові хмаринки

Погляньте, величезні хмари у небі,

Тисяча коней із білою гривою літають

Понад будинками. Горами, пагорбами,

Манірна леді позує у різних образах,

Велика хмара плаває,

Наче білий корабель з білими вітрилами.

Відьма стара возиться із шаллю,

Білі вежі схилилися на стіни замку.

Ніжні шматочки ламаються і далеко палають,

У небі літають повітряні гриби, білі і сірі

На небесній галявині у білій траві…

Піднімемо голови і поглянемо

Як вітер перетворює хмари в ілюстровані книги…

Ірина Павленко

With A Friend

I can talk with a friend
and walk with a friend
and share my umbrella in the rain
I can play with a friend
and stay with a friend
and learn with a friend
and explain
I can eat with a friend
and compete with a friend
and even sometimes disagree
I can ride with a friend
and take pride with a friend
A friend can mean so much to me!

З другом

В школу з другом я іду

І навчаюсь з другом.

Разом ми відпочиваєм

І в біді не залишаєм…

Як дві крапельки води

Всюди разом я і ти.

Друг дає мені пораду

І змагаємось ми радо…

Ми і посваритись можем,

Але дружба переможе.

І хоч з другом різні ми,

Наша дружба навіки!

Юлія Повознюк

With A Friend

I can talk with a friend
and walk with a friend
and share my umbrella in the rain
I can play with a friend
and stay with a friend
and learn with a friend
and explain
I can eat with a friend
and compete with a friend
and even sometimes disagree
I can ride with a friend
and take pride with a friend
A friend can mean so much to me!

 

З другом

Розмовляю я із другом,

І гуляю разом з ним.

Під дощем парасолькою ділюся,

Можу гратися із другом.

Залишатися із ним.

Разом з другом вивчаємо науки складні.

Люблю їсти із другом

І змагатися із ним.

Не погоджуюсь інколи з другом своїм,

Та пишаюся все ж таки ним.

Валерія Саник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Подорож до Великої Британії.   «A visit to Great Britain»

Позакласний захід для учнів 1-4 класів

Мета заходу:

  • узагальнити вивчений лексико-граматичний до теми «Великобританія»;
  • розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення;
  • активізувати пізнавальний інтерес до історичного минулого та сучасності Великої Британії, її мови;
  • розширювати знання учнів про Великобританію, культуру та звичаї англійців;
  • виховувати почуття дружби та поваги до англомовного народу та доброзичливе ставлення до оточуючих.

Обладнання: карта Великобританії, зображення прапора Великої Британії, презентація «Лондон», мультимедійна дошка, запис бою курантів Біг Бена

Хід заходу

Учитель. Good afternoon, my dear friends! Сьогодні на вас чекає надзвичайна подія — ви вирушаєте в подорож! Подивіться навколо себе. Як ви вва­жаєте, до якої країни ми зараз потрапимо? Right. Звичайно, до країни, мову якої ми вивчаємо. Це — Велика Британія.

Звучить фонова музика.

Учитель. Ви дізнаєтесь багато цікавого про столицю Великої Британії, її визначні місця, людей цієї краї­ни та їхні традиції. А допоможуть нам у цьому our guides — наші гіди.

Входять гіди.

Гіди. Hello, boys and girls!

Діти.  Hello!

Гіди. We are glad to see you.

Діти.  We are glad to see you too!

Гід 1. Get ready for the journey!

Гід 2. Приготуйтеся до подорожі!

Учитель. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland consists of England, Scotland, Wales and Northern Ireland. The capital of England is London. The capital of Scotland is Edinburgh. The capital of Wales is Cardiff. The capital of Northern Ireland is Belfast. England is the heart of Britain.

Об'єднане Королівство Великобританії та Північної Ірлан­дії складається з Англії, Шотландіїї, Уельса та Північної Ірландії. Сто­лиця Англії — Лондон. Едінбург — столиця Шотландії. Кадіф — сто­лиця Уельсу та столиця Північної Ірландії — Белфаст. Англія — серце Британії.

Tell me please, what is the capital of Great Britain? Скажіть, будь ласка, яке місто є столицею Великої Британії?

Учні. Лондон!

Учитель. Right! London is the capital of Great Britain.

Гід 2. Раніше назва столиці була іншою (підходить до карти Великої Британії з указкою в руці).

  Є острів на світі великий, красивий,

  Країна казкова на острові тім.

  А в ній є столиця в тумані у сивім,

  Що назву Лондініум мала колись.

Гід 1.  Тоді не було в ній ні парків зелених,

   Ні замків казкових, ні блиску вітрин,

   Лиш дивна природа й величнії скелі,

   Дбайливо покриті туманом густим.

Учитель. Діти, хто запам'ятав, як спочатку називався Лондон?

Учні. Лондініум!

Учитель. Right!

Гід 2. У 55 році до нашої ери римський полко­водець Юлій Цезар вперше прибув до Британії. Наближуючись до берегів Англії він побачив білі скелі в густому тумані. І назвав він Англію туман­ним Альбіоном.

(Гід  показує на дошці картинку з видом білих скель у тумані.)

Учитель. Ось ми в Лондоні — уже не стародавньому, а сучасному. Welcome to London!

      (Виступ учнів 4 класу супроводжується мультимедійною презентацією)

Гід 1.  Неподалік від Тауерського мосту знаходиться Лондонський Тауер (The Tower of London). Колись це була фортеця, у інші часи — королівський палац, і навіть в'язниця. Зараз це — музей. Як ви думаєте, які птахи там живуть — голуби, ворони чи лелеки?

Діти. Ворони!

Гід 2. Yes. Ворони — ravens. За легендою, якщо ворони залишать Лондонський Тауер, англійське королівство припинить своє існування. У Тауері навіть є людина — The raven master — яка годує воронів і наглядає за ними.

There are lots of places of interest in London: the Houses of Parlament, Tower, Westminster Abbey,  St. Paul’s Cathedral, Buckingham Palace, London Eye.

Лондон - це велике та красиве місто. У Лондоні є багато визначних місць,

зокрема Будинок Парламенту, Тауер, Вестмінстерське Аббатство,  Собор Святого Павла, Букінгемський палац та бага­то інших.

Учитель.

Чи чуєте ви? Це дзвонять куранти старовинного Біг Бена.

The most famous clock in London is called Big Ben.

Гід 1. Біг Бен — це чотирикутна вежа на будівлі англійського парламенту з великим дзвоном усере­дині та великими циферблатами на кожній з чоти­рьох сторін. Англійці встають вранці та лягають спати на 2 години пізніше, ніж 

Учитель.

      А що це за дівчинка зустрічає нас? Це маленька жителька столиці. Давайте познайомимося  з нею.

Діти

What is your name?

What is your name?

Now tell me, please,

What is your name?

Учениця

My name is Mary.

My name is Mary.

My name is Mary.

That's my name.

Діти

Where do you live?

Where do you live?

Now tell me, please,

Where do you live?

Учениця

I live in London.

I live in London.

I live in London.

That's where I live.

Учитель. Давайте скажемо Мері, що ми раді її бачити.

Діти. Nice to meet you! 

Учениця. Nice to meet you!

Гід 2. В Україні головою держави є президент. Як ви гадаєте, хто є головою Британської імперії — пре­зидент чи королева?

Діти. Королева.

Гід 1. Right. A Queen — королева. Королева Єли­завета II керує державою з 1952 року. Вона живе в Лондоні, у Букінгемському паласі.

На дошці — портрет королеви.

(Виходить учениця 3-го класу в костюмі Кішки).

Гід 2. Look, children! Хто це до нас у гості завітав? Who is it? It is...

Діти. It is a cat!

Гід 1. Yes! Це — киця, англійські діти називають її Pussy cat. Спитаймо її, звідки вона йде.

Гід 2     Pussy cat, Pussy cat,

             Where have you been?

Учениця 1

I've been to London

To look at the Queen.

Гід 1.    Pussy cat, Pussy cat,

             What did you do there?

Учениця 1

I caught a little mouse

Under her chair.

(Показує іграшкову мишку, тримаючи її за хвостика)

Гід 2     Кицю, кицю, де ти була?

Учениця 1

Я у Лондоні була,

Королеву бачила.

Гід 1.    Що ти, кицю, там робила?

Учениця 1

А під троном королеви

мишку я зловила.

Учитель. Англійські діти, так само як і ви, люблять чита­ти. Ця киця — з улюбленої книжечки маленьких англійців, яка називається "Mother Goose Rhymes" — «Вірші Матусі Гуски».

Учитель. А яке найулюбленіше свято англійців?

Діти. Різдво.

Учитель. Right. Christmas. Англійці з нетерпінням чекають цього свята, прикрашають будинки, готують подарунки для близьких їм людям.

 (Звучить мелодія пісні "Jingle bells").

Учитель. В Англії Дідуся Мороза називають Сантою або Санта Клаусом. Подивіться і скажіть, чим відрізняється Санта від нашого Діда Мороза.

(Формою капелюха, довжиною шуби, їздить на оленях.)

А ось і сніжинка.

Сніжинка. Я хочу розповісти про святкування Різдва у Великобританії. Різдво на Заході святкують раніше за Новий Рік – 25 грудня. У різд­вяну ніч Санта Клаус заходить до будинку через димохід та розкладає по­дарунки і солодощі в шкар­петки чи панчохи, які вішають на бильця ліжка або на камін.

В цей день усі вітають один одного люблять співати пісню  We wish you a Merry Christmas!”

Учитель. Давайте пригадаємо, що нового ми сьогодні дізналися.

  • Яке місто є столицею Великої Британії? (Лон­дон)
  • Як спочатку називався Лондон? (Лондініум)
  • Коли Юлій Цезар прибув до берегів Англії, погода була сонячною чи стояв густий туман? (Був туман)
  • Біг Бен — це вежа з великим дзвоном усередині чи старовинний замок? (Вежа)
  • Якщо в Україні 7 година, котра година в Англії? (5 година)
  • Хто керує державою у Великій Британії? (Коро­лева)
  • Найбільша річка Англії це Северн чи Темза? (Темза)
  • Лондонський Тауер сьогодні — це в'язниця чи музей? (Музей)
  • Які птахи живуть у Лондонському Тауері? (Ворони)
  • Хто є улюбленими книжковими героями англій­ських дітей? (Віні-Пух, Робін Гуд, Гаррі Поттер, Аліса, Мері Поппінс, Пітер Пен).

На жаль, наша подорож до Великої Британії завершується. Сподіваємося, ми з вами ще не один раз потрапимо до Великої Британії.


Додаток 4

КВК  для учнів 1-5 класів «Знавці англійської мови»

Поради: Для успішного проведення цього заходу необхідно дві команди. Ведучим може бути вчитель або учень-старшокласник. Члени команди обирають капітана продумують назви команд, девізи, емблеми та ознайомлюються з домашнім завданням ( підготувати привітання та музичний номер ).

Назви конкурсів

  1. “Presentation”. Представлення команди.
  2. “Dramatization”. Конкурс юних акторів.
  3. “Proverbs”. Конкурс уболівальників.
  4. “Use a letter to make a word”.
    Скласти слова, використовуючи літери.
  5. “Guess the song”. Відгадай пісню.
  6. “Riddles”. Конкурс загадок.
  7. “Who is the fastest?”
    Конкурс читання скоромовки.
  8. “Video”. Конкурс відео запитань.
  9. “Can you sing?” Домашнє завдання.

Ведуча: Dear friends! Today we have a very interesting competition. Two teams of pupils of six forms will show us their knowledge of English. I think it will be amusing and you‘ll enjoy it. Now, teams you are welcome.

Competition 1

Team 1   “Mice”

Team 2 “Cats”

 Представлення команди, назви, девіза, капітана.

Оцінювання конкурсу.

Competition 2

Ведуча: Are you actors? Can you play? Let’s check it. Take any card you want and act out the situation.

 Кожна команда одержує картку с текстом інсценівки, драматизацію якої потрібно підготувати протягом 5 хвилин.

Додаток 1

Competition 3

Ведуча: While our teams are preparing let’s end the following proverbs

  1. All is well that…….. (ends well).
  2. A friend indeed is……. (a friend indeed).
  3. My home is…….. (my castle).
  4. There is no place….. (like home).
  5. East or West…… (home is best).

Оцінювання конкурсу

Ведуча: So, our teams are ready. Let’s listen to them.

 Оцінювання конкурсу

Competition 4

Ведуча: Make up as many words as possible out of the given word: United Kingdom.

Додаток 2

Competition 5

Ведуча: While our teams are busy with words listen to the song and guess where it is from: England, Wales, Scotland or Ireland.

 Song “My Bonny Is over the Ocean” is singing. Оцінювання конкурсу

Competition 6

Ведуча: We’ll compete in guessing riddles:

  1. I have many leaves, but I’m not a tree. I am a very nice thing, come and read me. (a book)
  2. A hundred shirts and all without buttons. ( a cabbage)
  3. The teacher writes on me with chalk, my face is black, I cannot talk. ( a blackboard)
  4. When I eat I live, but when I drink I die. (a fire)
  5. It’s white, it’s cold, and you can skate on it. What is it?
  6. A little old woman with 12 children: some short, some long, some cold, some hot. What is it? ( a year)
  7. What house has many people inside but neither windows nor doors? (a cucumber)
  8. We are half a tram and half a bus; will you come and drive in us? ( a trolley bus)

Оцінювання конкурсу

Competition 7

Ведуча: You have to compete in reading tongue-twisters.

 Учні читають скоромовку з листа.

Оцінювання конкурсу

Competition 8

Ведуча: Next task is video questions. Choose the right answer.

 На кожну відповідь команда має 20 секунд.

 Оцінювання конкурсу

Competition 9  

Ведуча: Now our last competition: home task. Our teams will compete in singing.

 Оцінювання конкурсу

Ведуча: Now, the jury will give us the results of our contest. Team …… is a winner. The contest is over.

 

 

 

 

Додаток 5

Конспект уроку англійської мови у 5 класі

на тему: «Улюблені заняття»

Практична мета уроку:: ознайомити учнів з новими та активізувати раніше вивчені лексичні одиниці з теми уроку; закріпити нові слова в усному мовленні; удосконалювати навички читання та аудіювання; формувати навички письма. 

Освітня мета: розширювати філологічний кругозір учнів шляхом ознайомлення з новою лексикою; розвивати загальний кругозір дітей, знайомити з улюбленими заняттями їхніх ровесників.

Розвиваюча мета: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; логічне мислення, уяву учнів; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати готовність до участі у спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення.

Виховна мета: виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування, прийняту в сучасному цивілізованому світі.

Засоби навчання: підручник з англійської мови для 5 класу під редакцією

Алли Несвіт; презентація, виконана за допомогою програми Microsoft PowerPoint 2010, текст для аудіювання (додаток 1), кольорові олівці.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання (Слайд 1).

Правило трьох «так».

T. Good afternoon, boys and girls. Nice to see you here.

Ps. Glad to meet you too.

T. Is everything OK?

Ps. Yes

T. Are you ready to start our lesson?

Ps. Yes

T. Do you think you’ll learn something new today?

Ps. Yes, we’ll certainly do!

2. Мовленнєва розминка (Слайд 2).

Робота з прислів’ями.

There are some English proverbs. Say the Ukrainian equivalents.

(Учні читають англійські прислів’я та пригадують відповідні українські).

1. Work done, have your fun.

2. The most wasted day is that in which we did not laugh.

3. There is no time to lose.

4. Lost time is never found again.

Lets check. (Учні перевіряють правильність виконання завдання) (Слайд 3).

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Застосування методу «Корзинка ідей»  A bag of ideas») (Слайд 4).

Завдання для учнів: написати по троє слів (іменник, прикметник, дієслово) з теми «Улюблені заняття», обмінятися між собою інформацією, усі варіанти записати на дошці.

4. Повідомлення теми та завдань уроку.

Today we are going to speak about your hobbies and your after school activities. So, today we are going to learn some new words on the topic of our lesson. We shall read and listen the texts, make dialogues, write a list of questions and play games. 

ІІ. Основна частина уроку.

1. Введення лексики.

а) Ознайомлення з новими лексичними одиницями за темою уроку (Слайди 5-10).

б) Робота в парах (Слайд 11).

And now face to face activity. Turn to each other and work in pairs Talk about your favourite hobbies and activities.

Example:

A: What do you like to do in your free time?

B: I like to listen to music and play games with my friends. And what about you?

A: I like to watch cartoons.

в) Гра «Картинка. Слово. Словосполучення. Речення. Запитання. Відповідь» (Слайд 12).

Play game «Picture – word – word-combination – sentence – question - answer».

Example:

                          1. Butterflies

                          2. Collecting butterflies

                          3. I am found of collecting butterflies.

                          4. Are you interested in collecting butterflies?

                          5. Yes, I am/ No, I am not.

2. Розвиток навичок читання.

1. Робота над текстом, впр.3,с.75 (Слайд 13).

a} Listen, read and say what the children like to do.

b} Look through the text of ex.3 again and say who:

… doesn’t listen to pop music.                                   Richard

… likes to spend time with friends.                             ----------

… likes to read books.                                                 ----------

… seldom read books.                                                 ----------

… spends some time studying.                                    ----------

… invites his / her friends to his / her place.               ----------                                                          

… has fun at the parties.                                              ----------  

3. Розвиток навичок говоріння.

Play game «Find Your Partner» (Слайд 14).

Find your partner who has the same hobby.

4. Фізкультхвилинка (Слайд 15).

Are you tired? Let's relax

1,2-1,2,3 — I like boxing. Look at me!

1,2-1,2,3 — I enjoy watching TV.

1,2-1,2,3 — I like dancing. Look at me!

1,2-1,2,3 — I like swimming in the sea.    

5. Розвиток навичок аудіювання.  

Pre-listening.

  • Well, tell me please, do you have family hobbies? What are they?

And now we are going to listen to the text about family hobbies. While listening you may pay attention to the hobbies of the members of the family.

Listening.  Family`s Hobby (додаток 1).

Post-listening. (Слайд 16).

Now, pupils, name the members of the family. (father, mother, sister, brother). 

Match the family members with the books they like to read.

6. Формування навичок письма (Слайд 17).

Напиши перелік запитань для того, щоб дізнатися про улюблені заняття своїх друзів.

Write a list of questions to ask your  friends about their free time activities.

ІІІ Заключна частина уроку.

1. Рефлексія (Слайд 18).

Учитель пропонує учням пригадати роботу на уроці та розфарбувати пелюстки квітки у той колір, який відповідає сьогоднішньому уроку. Потім складається букет і визначається основний колір уроку.

Good work, children. I’m proud of you today. You did really very well. That’s my own opinion. So I want you to remember your work during the lesson and colour the petals of our «lesson flower».

2. Домашнє завдання (Слайд 19).

Виконати вправу 6, с. 76. Написати про свої улюблені заняття.

Ex.6. Write 7-8 sentences about the activities you usually do in your free time.

3. Підсумки уроку(Слайд 20).

Підведення підсумків уроку, оцінювання учнів.

Here is the bell. Our lesson is over. Thank you for the lesson. Good bye. Good luck.  

 

Додаток 1

 

Family`s Hobby.

I enjoy reading books. I am lucky. We`ve got a big library at home. I like to read about sports and sportsmen. I am reading an interesting story about hockey now. My father likes to read about football. He`s got a lot of books about that game.My sister is fond of animals. She likes to read about them. She has got books with funny stories and fables about animals. I gave her a present yesterday, a very big interesting book about animals at the Zoo. There are a lot of funny stories in it.

My mother is interested in history. So she spends her free time with a book in history.

I can say that reading is my family`s hobby.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

КВК  для учнів 6-9 класів «Знавці англійської мови»

МЕТА: навчити учнів сприймати та розуміти іншомовне мовлення на слух, розвивати вміння усного спілкування, розвивати мовну здогадку та логічне мислення учнів, виховувати розуміння важливості володіння іноземною мовою як засобу спілкування

Вступне слово вчителя:

Good morning dear jury, our teams and guests. You’re welcome to the intellectual English contest “Brain – ring”. Our aim is to show students’ knowledge not only of English but Literature and Geography as well to widen outlook and encourage students to speak. Now I’d like to introduce our jury to you… I know they will judge our competition fairly

Привітання команд

Конкурс «Як добре ви знаєте Великобританію?»

1 What is the official name of Britain? (the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland)

2 Where the United Kingdom situated? (on the British Isles)

3 What is the capital of Britain? (London)

4 What parts does the United Kingdom consist of? (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)

5 What part of London is the symbol of wealth and culture? (the West End)

6 What river does the British capital stand on? (the Thames)

7 What is the capital of Scotland? (Edinburgh)

8 What is the capital of Wales? (Cardiff)

9 When do British people celebrate Christmas? (on the 25th of December)

10 What mountain are there in England? (the Pennies Chain)

11 What is the highest peak of Great Britain? (Ben Nevis)

12 What is the longest river in Britain? (The Severn)

13 Why do the British people often talk about weather? (it’s changeable)

14 What is there in the centre of Trafalgar Square? (Nelson’s Column)

Конкурс «Намалюй історію»

T You’ll listen to a shot story and your task is to draw what’s the story about. Teams get paper and colored pencils

There is a big house in the middle of the picture. The house is yellow with red roof. There are two windows in the house and one door. To the left of the house there is a green tree. To the right of the house there are two flowers. One flower is red, the second flower is blue. Under the tree there is a black dog, on the tree there is a fat cat. 

Конкурс «Пантоміма»

T: The task for each team is to show the story they get to another team in miming. Another team has to guess what they show.

Task 1

You have a strong toothache go to the dentist and ask for help

Task 2

You come to a shop and buy some bread

Конкурс на швидкість

T: You have to answer as many questions as you can in one minute

Questions

1 Where do kangaroos live? (In Australia)

2 Where is Chine situated? (in Asia)

3What is the national dish of the Ukrainians? (borch)

4 What is the official language of Canada? (English and French)

5 Name the fastest way of travelling? (by plane)

6 How many states are there in the USA? (50)

7Which is the largest ocean? (The Pacific Ocean)

8 Are the elephants good swimmers? (Yes)

9 Who wrote “Tom Sawyer” (M. Twain)

10 I have already cleaned my room. What’s the tense? ( Present Perfect)

11 Name the odd word: tree, flower, sun, grass(sun)

12 What’s the capital of the USA? (Washington)

13 What’s the British national drink? (tea)

14 Where is Hollywood situated? (Los Angels, USA)

15 What river does London stand on? (the Thames)

16 Who wrote “Jungle Book” (R. Kipling)

17 How many oceans are there in the world? (4)

18 Where was baseball invented? (the USA)

19 Who’s the first astronaut in the world? (Gagarin)

20 When is Christmas celebrated in Ukraine? (7th of January)

21Who discovered America? (Columbus)

22Sam is sleeping now. Name the tense (Present Continuous)

23 Which hero performs twelve heroic deeds? (Heracles)

24 Is an orange a vegetable or a fruit? (fruit)

25 What’s the symbol of Easter? ( an egg)

26 What days of the week children don’t go to school? (Saturday and Sunday) 

Конкурс «Протиставте слова»

T: The next round is called “Matching Words”

Each team takes the envelope with matching words. I’ll give you a minute to match these words and then read

Black White

Bread Butter

Soap Water

Right Wrong

Boy Girl

Big Little

Hands Feet

Weak Strong

High Low

First Last

Hat Coat

Shoes Socks 

Конкурс «Відгадай загадку»

T: Our last round is called “Guess Riddles”

1 It can not talk but it can bark (a dog)

2 It can live without water for a long time (a camel)

3 I’m coloured, I’m bright I can walk run and fly. I cannot swim but I can sing usually in the morning (a cock)

4 What animals has long hair round it’s neck (a lion)

5 It is a domestic animals and it likes fish (cat)

6 It is a wild animals and it likes bananas (a monkey)

7 This animal likes grass. It is a domestic animals, it gives milk (a cow)

8 This animal lives at home or in the street, it is a man’s great friend (a dog)

T: Our brain ring has come to the end and we’re thankful to our teams, participants and jury. Wishing you all the best we say good bye to you.

 

1

 

 

docx
Додано
1 лютого 2018
Переглядів
6064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку