10 клас. Контрольна робота №4 (рівень стандарту). Орфографічна норма. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту теми "Орфографічна норма", розвивати память, логічне мислення, учити їх застосовувати на практиці вивчені орфограми та вживати в усному та писемному мовленні. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською літературою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

10 клас. Контрольна робота №4 (рівень стандарту). Орфографічна  норма. Тест

І варіант

1.Орфограма – це А уміння правильно, грамотно писати згідно з нормами правопису 

Б написання, що відповідає певному орфографічному правилу

В чітка рекомендація для написання

2.Принципи української орфографії А фонетичний, морфологічний, історичний, значеннєвий

Б фонетичний, морфологічний, історичний, традиційний

В фонетичний, морфологічний, історичний, сучасний

3.На місці пропуску треба писати Е в усіх словах

А в..ликий, н..су, з..л..ний, ш..рочінь                В ж..ве, п..ньок, в..сельце, вел..чина

Б кл..котіти, дер..в’яний, тр..мтіти, с..ло          Г вар..во, кр..шити, перен..су, р..зикувати

4. На місці пропуску треба писати И в усіх словах рядка

А круж..чка, л..мон, вел..тень, чуж..на, кол..ска    В кр..слатий, мороз..во, інст..тут, міл..на

Б вузл..чок, пр..вабливо, пш..ничка, кр..ло             Г універс..тет, мат..матика, сп..тати, д..мар

5.При словотворенні не відбувається чергування голосних у  словах рядка

А перехід, бджоляр, четверо, слово, поклон          В  землемір, закон, смерть, чебрець, жевріти

Б домівка, прірва, лебідь, вітряний, чільний          Г маківка, хитрість, злість, матір’ю, вікно

6.Не дотримано правил чергування у-в у рядку

А жила в селі, десь в катакомбах, позичив у мене     В прочитала в оголошенні, робота в цеху

Б пірнав у хвилях, читала у творі, була у Фастові     Г записала в гурток, зайшла в учительську

7.Правильно написано всі слова рядка

А свідотство, чиновництво, жмикруцтво         В сиріцтво, убогство, депутацтво, квітникарство

Б паруботство, жіноцтво, батьківство              Г козацтво, емігрантство, жебрацтво, рекрутство

8.У всіх словах рядка треба писати НН

А несказан..о, широчен..ий, непрчитан..ий     В пташин..ий, шален..ий, буквен..ий, веснян..ий

Б натхнен..ий, суверен..ий, височен..ий           Г надзакон..ий, воєн..ий, літн..ій, книжн..ий

9.Із префіксом при- пишуться всі слова рядка

А пр..морозок, пр..хитрий, пр..мурівок            В пр..горілий, пр..хильник, пр..голубити, пр..бій

Б пр..гнічений, пр..святий, пр..мудрість           Г пр..землитися, пр..мудрий, пр..красний, пр..хід

10. Помилку допущено в рядку

А мільярд, галька, шістдесятники, радість     В Одещина, п’ятьома, реміньчик, Добровольський

Б сьогодні, мальований, Гуцульщина, олія    Г пам’яттю, різьблення, дев’ятисотий, дзенькіт

11.З апострофом пишуться всі слова рядка

А м..ятний, В..єтнам, Амудар..я, р..ядок      В п..ятниця, подвір..я, Лук..яненко, пор..ядок, з..їсти

Б торф..яний, возз..єднання, між..яр..я        Г пір..їна, пр..ямокутний, зів..ялий, Сирдар..я, в..яз

12.Установіть відповідність між орфограмою та прикладами

1.Спрощення в групах приголосних   А дорога, поріг, сніговий, ранок, перебіг, берег, рік

2.Чергування голосних звуків             Б Сумщина, Остап, Котляревський, Ворскла, Водолій

3.Чергування приголосних звуків       В розповідь, перепис, сказав, прийти, зійшов, прибігти

4.Правопис префіксів                           Г ніч, піч, радість, щедрість, школа, бджілка, подвір’я

                                                                Д шістнадцять, обласний, доблесний, хворостняк

13.Висловіть власні міркування на тему «Милуюся красою рідного краю», уживайте вивчені та повторені орфограми.

 

 

10 клас. Контрольна робота №4 (рівень стандарту). Орфографічна  норма. Тест

ІІ варіант

1.Орфограма – це  А  написання, що відповідає певному орфографічному правилу

Б чітка рекомендація для написання

В уміння правильно, грамотно писати згідно з нормами правопису

2.Принципи української орфографії А  фонетичний, морфологічний, історичний,  сучасний            Б фонетичний, морфологічний, історичний, значеннєвий

В  фонетичний, морфологічний, історичний, традиційний

3. На місці пропуску треба писати И в усіх словах

А кроп..ва, тр..мати, м..нулий, ш..рокий            В поч..нати, ч..кати, смуж..чка, мар..во

Б ш..потіти, кр..вавий, поч..нати, к..шеня          Г св…стіти, д..ректор, ст..пендія, в..сна

4.У коренях усіх дієслів слід писати И в рядку

А заб..ру, підст..лити, вит..рають, вил..вають       В вит..раємо, заст..лати, заб..ремо,

Б заб..раю, перет..раю, завм..рав, підб..рали         Г заст..лив, вип..ру, переб..рати

5.Помилок немає в словах рядка

А увечорі, допомогати, предивний, зузуля, застеляти       В водовоз, президент, бриніти

Б підберати, скриготати, заклекати, всюдихід, зайченя     Г витерати, винисений, кожушний

6.Необхідно обрати І в обох випадках у рядку

А падає (і, й) розсіюється, свіже (і, й) пахуче    В чекати дні (і, й) ночі, стрибнула (і, й) побігла

Б вже треба (і, й)ти, Україна (і, й) Естонія         Г Ольга (і, й) Яна,  любов (і, й) ненависть

7.Дотримано правил чергування приголосних у всіх сполуках рядка

А у ліричному дусі, на свекрушинім поверсі      Б на кризі у кожухі, на райдужній сіткі ока

В у бігі на стометрівкі, на смугі в тривогі           Г у фонетикі та графікі, у фізикі та графіці

8.Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка

А Забайкал..я, ніжніст..ю, совіст..ю, рішен..я      В від..аль, багат..я, стал..ю, Уман..ю, сіл..ю

Б стат..ями, привіл..я, склян..ий, тін..ю, річ..ю    Г Іл..я, чест..ю, сестрич..ин, повіст..ю, гіл..ям

9. Допущені помилки в словах усіх рядків, окрім

А сколоти, престінний, прірвистий, прекорисний     В прізвище, роспитати, схвилювати

Б сфабрикуй, розширити, прізвисько, приколоти      Г премружити, черезколінний, пітплічник

10. Помилок немає в усіх словах рядка

А Уманщина, бджілці, жінці, Маринці                В різьблений, Марійкин, велетеньський

Б  п’ятьсот, необхідність, доньчин, Гальчин       Г Миколці, віконце, нічь, радостю, Надійчин

11. Усі слова пишуться з апострофом у рядку

А торф..яний, св..щеник, р..ясно, забур..янений   В Валер..ян, Прип..ять, дво..ярусний, кав..яр

Б Рив..єра, пам..ять, Лук..янівка, від..їзд, п..явка  Г харків..янин, Вороб..йов,черв..як, св..ято

12.Установіть відповідність між орфограмою та прикладами

1.Велика літера у власних назвах                  А зроду-віку, віч-на віч, по-українському, будь-як

2.Правопис слів іншомовного походження  Б козацький, паризький, сумський, кореневий

3.Написання суфіксів                                      В Буковина, Верховна Рада, Грінченків словник

4.Правопис складних слів                               Г ін’єкція, фюзеляж, Шиллер, асоціація, екзамен

                                                                           Д трирічний, суспільно корисний, кисло-солоний

13. Висловіть власні міркування на тему «Матусенько люба моя», уживайте вивчені та повторені орфограми.

 

docx
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
4873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку