3 клас. Календарно-тематичне планування уроків читання на 2023-2024 н. р.

Про матеріал
Ч И Т А Н Н Я Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу За програмою 122 години на рік (3,5 год на тиждень) Українська мова та читання : Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // О. Я. Савченко. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл. Я люблю читати : навч. посібн. для учнів 2 кл. / О. Я. Савченко. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. — 128 с. : іл.
Перегляд файлу

Ч И Т А Н Н Я

Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу

За програмою 122 години на рік

(3,5 год на тиждень)

 

Українська мова та читання : Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // О. Я. Савченко. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл.

 

Я люблю читати : навч. посібн. для учнів 2 кл. / О. Я. Савченко. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. — 128 с. : іл.

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сторінки в підручнику

І семестр

РОЗДІЛ 1. ЗДРАСТУЙ, РІДНА ШКОЛО І МІЙ ТРЕТІЙ КЛАС

1

05/09

Вступ до розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!». Осінній настрій.

М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається…»

4-5

2

06/09

Вчимося слухати й розуміти текст.

О. Морозова «Перший день у школі»

6-7

3

07/09

Шкільні традиції в інших країнах.

«Як у Німеччині святкують початок навчального року» (за матеріалами інтернет-джерел)

7-8

4

11/09

Робота з дитячою книжкою 1.

Я. Щоголів «Вчіться, діти»,

А. Малишко «Буду я навчатись мови золотої»,

П. Тичина Квітчастий луг і дощик золотий»,

П. Тичина Навшпиньках підійшов вечір»

ЯЛЧ, с. 4-5

5

12/09

Звідки походять назви шкільного обладнання.

А. Коваль « Знайомі незнайомці» (скорочено)

9-10

6

13/09

Навчання ровесників в інших країнах.

М. МакДоналд «Джуді знайомиться з новим учителем»

11-14

7

14/09

Чи варто хитрувати?

М. Манеру «Шарлотта отримує… тринадцять балів!»

14-15

8

19/09

Медіавіконце: колаж «Наш клас».

Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу?

16-17

9

20/09

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за розділом «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!»

18

РОЗДІЛ 2. БЕЗ СЛОВА НЕМА МОВИ, А БЕЗ МОВИ — КНИГИ…

10

21/09

Вступ до розділу «Без слова немає мови, а без

мови — книги». Мова — безцінний скарб народу.

А. Коваль «Наша мова» (скорочено)

19-23

11

25/09

Робота з дитячою книжкою 2.

Л. Мовчун «Як ростуть слова» (казка)

ЯЛЧ, с. 11-13

12

26/09

Знайомі незнайомці.

Н. Умеров «Диктант». Виразне читання

24-25

13

27/09

Дізнавайся значення нових слів.

Л. Відута «Незрозумілі слова»

25-28

14

28/09

Сторінки з історії книгодрукування.

В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено)

29-31

15

03/10

Медіавіконце: музей книги і друкарства.

Віртуальна екскурсія до музею: розгляд ілюстрацій у підручнику

32

16

04/10

Книга — це найбільший скарб людства.

О. Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених» (скорочено). Переказування тексту

33-34

17

05/10

Подружіться з книгою!

В. Сухомлинський «Спляча книга»

34-35

18

09/10

Робота з дитячою книжкою 3.

В. Бондаренко «Як розмовляють тварини»

ЯЛЧ, с. 13-14

19

10/10

Книга вчить, як на світі жить.

Д. Павличко «Соняшник». Електронна книга

36-37

20

11/10

Хто більше читає, той більше знає.

Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізування «У нашій шкільній бібліотеці»

38-39

21

12/10

Перевіряю свої досягнення. 

Діагностувальна робота: читання мовчки (письмово). О. Вишня «Любіть книгу»

 40

Папка

22

17/10

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за розділом «Без слова нема мови, а без

мови — книги…»

 

РОЗДІЛ 3. ІЗ ДЖЕРЕЛ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ

23

18/10

Вступ до розділу «Із джерел народної мудрості». Чарівні казки. Чия відвага, того й перемога.

«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (початок)

41-44

24

19/10

Чарівні казки. Чия відвага, того й перемога.

«Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (закінчення). Переказування казки

44-45

25

23/10

Робота з дитячою книжкою 4.

«Золотий черевичок» (українська народна казка)

ЯЛЧ, с. 16-21

26

24/10

Медіавіконце: мультфільми.

Українські мультфільми різних років, присвячені народним героям

46

27

25/10

Пригоди трьох братів.

«Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка) (початок)

47-48

28

26/10

Пригоди трьох братів.

«Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка) (продовження)

48-50

29

06/11

Робота з дитячою книжкою 5.

«Золота гуска» (німецька народна казка)

ЯЛЧ, с. 23-28

30

07/11

Пригоди трьох братів.

«Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка) (закінчення)

50-51

31

08/11

Народні пісні.  

«Три товариші» (українська народна пісня)

52-53

32

09/11

Звідки походять назви міст?

«Походження назви Переяслав» (легенда)

53-54

33

14/11

Народ вчить, як на світі жить.

Прислів’я (напам’ять)

56

34

15/11

Народні загадки.

Загадки

57-58

35

16/11

Скринька скоромовок.

Скоромовки

58

36

20/11

Робота з дитячою книжкою 6.

«Та я ж» (англійська народна казка)

ЯЛЧ, с. 28-31

37

21/11

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Із джерел народної мудрості».

Діагностувальна робота: усний переказ (усно).

Г. Скребицький «Живе листя»

59

 

Папка

РОЗДІЛ 4. ЗДІЙСНИТЬСЯ ВСЕ!

38

22/11

Аналіз діагностувальної роботи.

Вступ до розділу «Здійсниться все!». Дивовижні картини зими.

В. Сухомлинський «Сонячний день узимку»

60-61

39

23/11

Краса природи у її різноманітності.

Л. Костенко «Синичка на снігу»

62

40

28/11

Новорічні пригоди.

З. Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

Прислів’я 

62-64

41

29/11

Досліджуємо текст.

Т. Череп-Пероганич «Колядка»

65-67

42

30/11

Медіавіконце: селфі.

Створення селфі зі своєю улюбленою книжкою

68-69

43

04/12

Робота з дитячою книжкою 7.

І. Сенченко «Пастух рогатий»

ЯЛЧ, с. 58-60

44

05/12

Останній місяць у році.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять)

70

45

06/12

Різдвяне чудо. Досліджуємо текст.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (початок)

71-72

46

07/12

Різдвяне чудо. Досліджуємо текст.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (закінчення)

72-74

47

12/12

Діагностувальна робота: аудіювання (письмово).

Є. Гуцало «Зайці»

Папка

48

13/12

Аналіз діагностувальної роботи.

Найкращий у світі — це запах Різдва.

М. Савка «Запах Різдва».

С. Косенко «Святвечір». Робота з картиною

75-76

49

14/12

Засівальні пісні.

«Засівальна» (з народного) (напам’ять).

О. Кваша «Колядники». Робота над картиною

77

50

18/12

Робота з дитячою книжкою 8.

І. Малкович «Святий Миколай»

ЯЛЧ, с. 60-61

51

19/12

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят!

Робота із довідковою літературою. Добір віршів до новорічних свят

 

52

20/12

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят!

Робота із довідковою літературою. Розучування віршів до новорічних свят

 

53

21/12

Все збудеться — умій лиш вірить і трудиться!

І. Жиленко «Здійсниться все…»

78

54

26/12

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки.

Робота із довідковою літературою

Діагностувальна робота: читання вголос (усно).

М. Гумілевська «Чому сніг білий»

 

 

Папка

55

27/12

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Здійсниться все!»

79

56

28/12

Перевіряю свої досягнення.

Підсумковий урок за І семестр. Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у ІІ семестрі

 

ІІ семестр

РОЗДІЛ 5. ЯК НЕ ЛЮБИТЬ СВІЙ КРАЙ!

57

15/01

Робота з дитячою книжкою 9.

І. Роздобудько «Про те, як Катруся розмовляла з квітами»

ЯЛЧ, с. 79-82

58

16/01

Вступ до розділу «Як не любить свій рідний край!». Рідний край — земний рай.

В. Гринько «Рідний край».

О. Палійчук «Київ»

80-81

59

17/01

Вірші вихованців Павлиської школи.

Д. Телкова «Героям».

М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»

82-83

60

18/01

Україна в мініатюрі.

О. Кротюк «Наші скарби»

83-84

61

23/01

Шевченко завжди житиме серед нас.

Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар»

85-86

62

24/01

Земля — це книга, у якій історія твого народу.

Н. Поклад «Гарно жити у селі…».

М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече…»

87-88

63

25/01

Народні умільці.

Н. Олійник «Гончарики з Опішного».

Загадка-добавлянка

88-90

64

29/01

Робота з дитячою книжкою 10.

Л. Бас «Видатний музикант» (скорочено)

ЯЛЧ, с. 76-79

65

30/01

Невідоме і цікаве про світ природи.

Робота із довідковою літературою

 

66

31/01

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край!»

91

РОЗДІЛ 6. ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ. П’ЄСА-КАЗКА. БАЙКИ

67

01/02

Вступ до розділу «Літературні казки. П’єса-казка. Байки». Чарівні казки. Поміркуємо над казкою.

В. Бичко «Казка-вигадка…».

А. Дімаров «Для чого людині серце» (початок)

92-95

68

06/02

Поміркуємо над казкою.

А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)

95-96

69

07/02

Поміркуємо над казкою.

А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (уривок 30-35 слів напам’ять)

96-98

70

08/02

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя.

О. Дерманський «Білячок» (початок)

98-99

71

12/02

Робота з дитячою книжкою 11.

З. Мензатюк «Солодка приятелька»

ЯЛЧ, с. 43-47

72

13/02

Сила духу головного героя.

О. Дерманський «Білячок» (продовження)

99-101

73

14/02

Сила духу головного героя.

О. Дерманський «Білячок» (закінчення)

101-103

74

15/02

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість?

Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (початок)

104-105

75

20/02

Упертість чи допитливість?

Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (закінчення)

105-107

76

21/02

П’єса-казка.

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша

108-109

77

22/02

П’єса-казка.

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга

109-110

78

26/02

Робота з дитячою книжкою 12.

Ш. Перро «Кіт у чоботях» (скорочено)

ЯЛЧ, с. 48-53

79

27/02

П’єса-казка.

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя

111-114

80

28/02

П’єса-казка.

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта

114-115

81

29/02

Медіавіконце: афіша вистави.

Як створити афішу вистави?

116

82

05/03

Веселе слово.

Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів

117

83

06/03

Байки. Творчість Леоніда Глібова.  

Л. Глібов «Лебідь, Щука, Рак» (напам’ять)

118-119

84

07/03

Чужому лихові не смійся.

Л. Глібов «Чиж та Голуб». Інсценізація байки

120

85

11/03

Робота з дитячою книжкою 13.

Б. Нємцова «У царя Трояна цапині вуха»

ЯЛЧ, с. 53-56

86

12/03

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада»

121

87

13/03

Діагностувальна робота: читання мовчки (письмово)

Папка

88

14/03

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки»

122

РОЗДІЛ 7. ПОЕЗІЇ ПРО ДИВОСВІТ ПРИРОДИ

89

19/03

Вступ до розділу «Поезії про дивосвіт природи». Картини природи в поезії.

Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт…»

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…»

123-125

90

20/03

Картини природи в поезії.  

Леся Українка «Плине білий човник…»

125-126

91

21/03

Картини природи в поезії. 

О. Олесь «В небі жайворонки в’ються…»

125-126

92

02/04

Замилування красою поля.  

М. Сингаївський «Волошкове поле»

127

93

03/04

Картини природи в поезії.  

Д. Павличко «Дядько Дощ».  

Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди…» (напам’ять)

128-129

94

04/04

Пташка, яка в’яже рукавичку.  

А. Качан «Розливається Дунай…»

129

95

08/04

Робота з дитячою книжкою 14.

В. Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав!»

ЯЛЧ, с. 99-100

96

09/04

Діагностувальна робота: робота з літературним твором (письмово)

Папка

97

10/04

Аналіз діагностувальної роботи.

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш»

130

98

11/04

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи»

131

РОЗДІЛ 8. ВСЕ ДОБРЕ ПЕРЕЙМАЙ, А НЕДОБРЕ — ВИПРАВЛЯЙ

99

16/04

Вступ до розділу «Все добре переймай, а недобре — виправляй». Гарні не красиві слова, а красиві діла.

В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» 

132-133

100

17/04

Чому важлива щира турбота?

 Т. Майданович «Телефонна розмова»

134

101

18/04

Чому важлива щира турбота?

Т. Майданович «Телефонна розмова». Інсценізація вірша. Створення життєвих ситуацій

134

102

22/04

Робота з дитячою книжкою 15.

П. Утевська «Винахід двох малюків»

ЯЛЧ, с. 102-104

103

23/04

На друзів зла тримати не можна!

Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору

135-136

104

24/04

Цінність дружби.

«Я друзів не продаю» (оповідання)

136-137

105

25/04

Зрозуміти й підтримати інших.

Н. Гербіш «Різні культури» (початок)

137-138

106

30/04

Зрозуміти й підтримати інших.

Н. Гербіш «Різні культури» (закінчення)

138-140

107

01/05

Про наших улюбленців.  

Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі…» (напам’ять).

М. Вітлер «Кошеня пропало»

141-142

108

02/05

Волохатий друг.

А. Костецький «Спішу додому». Інсценізація вірша

143-144

109

06/05

Робота з дитячою книжкою 16.

С. Ящук «Історія бджолиного вулика»

ЯЛЧ, с. 106-108

110

07/05

Собака-рятівник.

«Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет- джерел)

144-146

111

08/05

Веселе слово.

О. Сенатович «Балакуни»

146

112

09/05

Діагностувальна робота: аудіювання (письмово).

В. Сухомлинський «Чому ж посміхався Дмитро?»

Папка

113

14/05

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй»

147

РОЗДІЛ 9. ІСКРИНКИ ТВОРЧОСТІ

114

15/05

Вступ до розділу «Іскринки творчості». Фантазуй і створюй!

В. Коломієць «Ліс і лис». Складання вірша

148-149

115

16/05

Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене»

150

116

20/05

Робота з дитячою книжкою 17.

В. Сухомлинський «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце»

ЯЛЧ, с. 115-117

117

21/05

Природа надихає.

С. Жупанин «Намалюю вітер тихий…».

В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною

151-152

118

22/05

Казкові образи на засніжених деревах.

О. Єфімов «Тут усе є…»

152-154

119

23/05

Як здійснити мрію.

Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь

154

120

28/05

Розпізнаю і розвиваю свої здібності.

 В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка». 

Діагностувальна робота: читання вголос (усно).

Цікавинки про ластівку

155

 

Папка

121

29/05

Аналіз діагностувальної роботи.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

156

122 

30/05

Перевіряю свої досягнення.

Підсумковий урок за ІІ семестр.

Підсумок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прищ Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
3221
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку