Конспект уроку читання

Про матеріал
Мета: Навчити дітей розуміти поняття «Легенда», повторити знання про складання плану, та скласти план по заданій легенді «Бабине літо».
Перегляд файлу

Читання

Тема: Легенда Бабине літо Складання плану тексту

Мета: Навчити дітей розуміти поняття «Легенда», повторити знання про складання плану, та скласти план по заданій легенді «Бабине літо».

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Дітки на минулих уроках ви говорили про бабине літо.

Скажіть мені будь ласка що за період?

Як цікаво.

  1. Ознайомлення з новим матеріалом

-       Сьогодні ми будемо читати дуже цікаву легенду «Бабине літо».

-       А хто мені може нагадати що таке легенда?

-       Не пам’ятаєте, давайте з вами відкриємо підручник «українська мова та читання. Н. БОГДАНЕЦЬ-БІЛОСКАЛЕНКО» 2 частину, на ст. 28, і там де синій фон прочитаємо правило. (Саша) прочитай будь ласка.

-       Чудово, тобто сьогодні ми будемо читати, легенду.

-       Але перед початком давайте на сторіночці 29 прочитаємо ті слова на які потрібно правильно ставити  наголос. (Артем) знайшов? Добре читай.

-       (Сніжана) починай читати 1 абзац. (Читання ланцюжком)

-       (Артем) читай далі.

-       Добре (Саша) ти наступний

-       (Рома) читай далі.

-       Добре. Що у цьому творі є вигаданим, а що правдивим?

-       Доведіть, що цей текст – легенда

-       Як у ній пояснюється осіннє явище бабине літо?

-       Як ви вважаєте, чи справилися б швидше з роботою жінки, якби чоловіки їм допомогли?

-       Де жила Осінь? Прочитайте.

-       Як вона допомогла жінкам?

-       Установіть відповідність між частинами народних прикмет.

-       Хто хоче першим скласти прикмету?

-       (Аня) яка перша прикмета?

-       Чудово, давайте всі інші складемо.

-       Молодці. Нам сьогодні потрібно скласти план до нашої легенди. Давайте повторимо як його складати.

-       Який перший пункт плану, до першого абзацу, що ми можемо тут написати? (Багато роботи для жінок)

-       Дивіться на другий абзац, що тут саме основне, як можна назвати цей абзац? (Нарада)

-       Про що йдеться мова в третьому абзаці? (Дорога до осені)

-       Ви молодці, а як можна назвати четвертий абзац? (Прохання до Осені)

-       По що ж йдеться мова в останньому абзаці, як ми можемо його назвати? (Знак. Бабине літо).

  1. Рефлексія

-       Чи сподобався вам урок?

-       Про що ми сьогодні чи тали?

-       Що таке легенда?

-       Дякую вам за гарну працю.

  1. Д/З

Ви гарно попрацювали. Д/З буде у групі

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку