8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

5 клас Контрольна робота з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Про матеріал
5 клас Контрольна роботаз теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. у двох варіантах.
Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота

з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Варіант І

  1. Фонетика вивчає:
  1. знаки письма;
  2. значущі частини слова;
  3. звуки мовлення;
  4. правильну вимову звуків.

2. Оберіть рядок у якому правильно записані всі слова:

  1. Холод, косьба, нелегко;
  2. Кіхті, сат, ліжко;
  3. Перемогти, михтів, бородьба;
  4. Скитка, дьохоть, стешка.

3. Оберіть рядок у якому буде відбуватися спрощення в групах приголосних на письмі:

  1. Шістнадцять, аванпост, баласт;
  2. Хвастливий, контраст, хворостняк;
  3. Зап’ястний, пестливий, хвастнути;
  4. Проїзд, тиждень, користь.

4. Оберіть пару слів де правильно відбулось чергування голосних звуків у коренях слів:

  1. Стрелити - стреляти;
  2. Викоренити - векоріняти;
  3. Вимести - вимітати;
  4. Випікти - випекати.

5. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою а:

  1. П_ганий, к_рявий, с_лдат;
  2. Л_мати, ск_кати, заг_няти;
  3. М_настир, к_зак, б_гатир;
  4. Л_пата, г_нчар, Т_вар.

6. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою е:

  1. Дж_рело, ч_рвень, ч_тверо;
  2. Звеч_ра, ч_рнило, ж_лудь;
  3. Ч_вгати, жорстокий, ш_стий;
  4. Веч_ріє, ч_тири, ш_рсткий.

7. Оберіть рядок у якому правильно відбулося чергування приголосних звуків:

  1. Берег – на берегу;
  2. Око – в оку;
  3. Рука – у рукі;
  4. Книга – у книзі.

8. Оберіть рядок у якому треба використати прийменник у:

  1. Жили (в, у) Омську;
  2. Знайшли (в, у) глухий кут;
  3. Побудували (в, у)  селі;
  4. Записав (в, у) зошит.

9. Оберіть рядок у якому правильно використано прийменник з:

  1. Лист з Львова;
  2. Зустрівся з товаришем;
  3. Дізнався з словника;
  4. Узяв з шафи.

10. Перепишіть слова додаючи префікс з- або с-

__кочити, __долати, __питати, __мовчати, __ривати, __шити, __садити, __молотити, __пливає, __ривати.

11. Дайте відповідь на питання:

У яких випадках слід уживати префікс роз-, а в яких розі-? Наведіть по п1ять прикладів.

12. З’ясуйте правопис слів з ненаголошеними голосними у наведених прикладах:


  1. червень, човен;
  2. секунда, депутат;
  3. весна, величезний;
  4. черешня, пелена

 

 

 

 

1)ненаголошений звук [е] перевіряється наголосом;

2) ненаголошений звук [е] не перевіряється наголосом;

3) звук [е] випадає;

4) звук [е] в буквосполученнях -ере-, -еле-.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас

Контрольна робота

з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Варіант ІІ

  1. Орфографія вивчає:

А. Написання слів;

Б. Правила вживання розділових знаків;

В. Правила літературної вимови;

Г. правильну вимову звуків.

2. Оберіть рядок у якому правильно записані всі слова:

  1. Холот, козьба, нелегко;
  2. Кіхті, сат, ліжко;
  3. Перемогти, михтів, бородьба;
  4. Скитка, дьоготь, стежка.

3. Оберіть рядок у якому буде відбуватися спрощення в групах приголосних на письмі:

  1. Шістнадцять, аванпост, баласт;
  2. Хвастливий, контраст, хворостняк;
  3. Щастя, масло, мислити;
  4. Зап’ястний, пестливий, хвастнути.

4. Оберіть пару слів де правильно відбулось чергування голосних звуків у коренях слів:

  1. Випікти - випекати;
  2. Летіти - літати;
  3. Стрелити - стреляти;
  4. Викоренити - векоріняти.

5. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою о:

  1. К_рявий, г_нчар, с_лдат;
  2. К_тати, г_няти, л_мати;
  3. Ск_кати, заг_няти;
  4. Г_рячий, к_лач, б_гато.

6. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою о:

  1. Веч_ріє, ч_тири, ш_рсткий;
  2. Дж_рело, ч_рвень, ч_тверо;
  3. Ч_рствий, ш_стиденка, пш_ниця;
  4. Пов_черяти, ж_бонить, щ_міти.

7. Оберіть рядок у якому правильно відбулося чергування приголосних звуків:

  1. Берег – на берегу;
  2. Око – в оку;
  3. Рука – у руці;
  4. Книга – у книгі.

8. Оберіть рядок у якому треба використати прийменник в:

  1. Навчаюсь (в, у) школі;
  2. Увійшов (в, у) кімнату;
  3. Записав (в, у) зошит;
  4. Побудували (в, у)  селі.

9. Оберіть рядок у якому правильно використано прийменник зі:

  1. Зустрілися зі товаришем;
  2. Прочитав зі учителем;
  3. Дізнався зі словника;
  4. Сказав зі радістю.

10. Перепишіть слова додаючи префікс з- або с-

__мусити, __хилити, __тримати, __мінити, __носити, ___косити, __ганьбити, __чистити, __мішати, __ловити.

11. Дайте відповідь на питання:

У яких випадках слід уживати префікс роз-, а в яких розі-? Наведіть по п1ять прикладів.

12. З’ясуйте правопис слів з ненаголошеними голосними у наведених прикладах:


  1. секунда, депутат;
  2. червень, човен;
  3. черешня, пелена
  4. весна, величезний;

 

 

 

 

1)ненаголошений звук [е] перевіряється наголосом;

2) ненаголошений звук [е] не перевіряється наголосом;

3) звук [е] випадає;

4) звук [е] в буквосполученнях -ере-, -еле-.


 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку