8 клас Контрольна робота №1 Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація.

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями повтореного та вивченого навчального матеріалу, уміння працювати з тестами та висловлювати власну думку. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

                                                 8 клас Контрольна робота №1

                Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація.

                                              Словосполучення. Речення.         

                                                                 І варіант

 

1. Словосполучення і речення – це…(0, 5)

А. лексичні одиниці           Б. морфологічні одиниці      В. синтаксичні одиниці

2. Визначте поєднання слів, яке не є словосполученням:    (0,5 )

А. десь лежить                    Б. тихо говорив                     В. ліс і поле

3. Визначте іменне словосполучення:   (0,5 )

А. бігає по сад                     Б. зелений гай                        В. вас попросили

4. Визначте дієслівне словосполучення:   (0,5)

А. прибравши кімнату        Б. спів птаха                          В. звичай оздоблювати

5. Визначте прислівникове словосполучення:   (0,5)

А. надзвичайно красивий;        Б. море вражень;             В. ледь чутно.

6. Визначте просте речення:   (0,5)

А. Вітер знову підхоплює листя, і пливе  воно вгору барвистою стрічкою.

Б. А хмари на небі білі-білі, хитаються, ніби чудернацькі парашути.

В. Проснулися води, зазеленіла земля від голосного співу струмочків.

7. Визначте двоскладне речення:   (1)

А. Вітер був сильний.

Б. Можна в гості ходити, разом цікаво гратися.

В. Дівчата захоплено розповіли незвичайну історію.

8. Визначте односкладне речення:   (1)

А. Ось наша рідна школа.

Б. Дівчинка була гарненька, синьоока, струнка.

В. Розпочався чудовий осінній день.

9. Визначте непоширене речення:   (1)

А. Скрізь не прибрано.        Б. Діти будуть гратися.     В. Там жарко.

10. Визначте спонукальне речення:   (1)

А. Де ми тільки не побували!

Б. Засинай, донечко моя рідненька.

В. Як важко з тобою розмовляти!

11.Установіть відповідність між словосполученням та способом вираження головного слова:  (1)         1  іменне                 А надзвичайно далеко

                          2  дієслівне             Б тепле сонечко

                          3  прислівникове   В читати книгу

                                                          Г Каспійське море

12. Запишіть речення, підкресліть у  ньому головні та другорядні члени, визначте спосіб їх вираження   (1)     Мохнатий джміль із будяків червоних збирає мед.

13. Складіть і запишіть 10-12 речень зв’язного тексту на одну з тем:(3)

     «Краса осені», «Шкільне подвір’я», «Моє улюблене заняття».

 

 

 

 

 

 

 

8 клас Контрольна робота №1

 Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація.

 Словосполучення. Речення.

ІІ варіант

 

1. Словосполучення і речення – це…(0,5)

А. синтаксичні одиниці    Б. морфологічні одиниці     В. лексичні одиниці

2. Визначте поєднання слів, яке не є словосполученням:   (0,5)

А. буду навчатись              Б. нею виконано                  В. знайшли там

3. Визначте іменне словосполучення:   (0,5)

А. уміння малювати          Б. зеленіє вдалині                В. написав листа

4. Визначте дієслівне словосполучення:   (0,5)

А. плавати в річці              Б. вирощування троянд      В. приготування вечері

5. Визначте прикметникове словосполучення:   (0,5)

А. сніданок нашвидкуруч  Б. рухався по колу             В. готовий позмагатися

6. За метою висловлювання речення бувають:   (0,5)

А. прості, складні  

Б. розповідні, питальні, спонукальні 

В. поширені, непоширені

7. Визначте двоскладне речення:   (1)

А. Степ без кінця і краю, тиша.   

Б. Траву скосили вчасно.   

В. Іде рясний  осінній дощ.

8. Визначте односкладне речення:   (1)

А. Луг веселий, весняний, зелений.

Б. Онде весела балочка.

В. Було свято.

9. Визначте поширене речення:   (1)

А. Рученьки терпнуть, злипаються віченьки.      Б. Ні, не покаюсь.

В. Серце дитини дуже чутливе й відкрите для добра.

10. Визначте, що з даного переліку не є реченням:   (1)

А. Ти нічим мені не допоміг.

Б. У якій крамниці ти придбав  цю книжку?

В. Каспійське та Чорне море.

11.Установіть відповідність між реченням та його видом за  метою висловлювання:  (1)         1  розповідне      А Живи і розквітай, Охтирщино рідна!

              2  питальне         Б Нещодавно відбулися міські спортивні змагання.

              3  спонукальне   В Чи сподобався тобі подарунок, донечко моя ?

                                           Г Ох!

12. Запишіть речення, підкресліть у  ньому головні та другорядні члени, визначте спосіб їх вираження   (1)     Над Дніпром пливе поволі пісня журавлина.

 

13. Складіть і запишіть 10-12 речень зв’язного тексту на одну з тем: (3)

     «Краса осені», «Шкільне подвір’я», «Моє улюблене заняття».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гуськова Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кремповая Лариса
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Поїзд Валентина Савівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кшановська Надія
    Гарна розробка. Ви мені дуже допомогли.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Українська мова 8 клас (Ющук І.П.)
Додано
30 вересня 2021
Переглядів
42556
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку