А.Коваль «Скільки років Діду Морозу»

Про матеріал

Даний урок формує такі компетентності: ключові (вміння вчитися; соціальна – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентацій роботи групи, пари; загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв'язно висловлюватися; здоров'язбережувальна - життєві навички, що сприяють збереженню здоров'я) та предметні (удосконалити дослідницькі уміння дітей; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, формуванню інтересу до знань; розвивати навички читання)

Перегляд файлу

Тема:  А.Коваль «Скільки років Діду Морозу»         Дудар Л.М.

Мета:  Формувати  компетентності: ключові (вміння вчитися; соціальна – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентацій роботи групи, пари; загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися; здоров’язбережувальна -  життєві навички, що сприяють збереженню здоров’я) та предметні (удосконалити дослідницькі уміння дітей; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, формуванню інтересу до знань; розвивати навички читання)

     Хід уроку

І. Емоційне налаштування класу

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд1.JPGЯ надіюсь…

На уроці будемо які?

А- активні

Б- бадьорі

В- веселі

Д- дружні

     Будемо працювати так, щоб в кінці уроку почути, що у третім нашім класі, діти  просто молодці!

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Тестування.
  2. Взаємоперевірка.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд2.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд3.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд4.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд5.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд6.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд7.JPG

  1. C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд8.JPGВідновити діалог у парах. Перевірити зміст з підручника

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.  Актуалізація опорних знань учнів

  • Яка пора року описана в тексті?
  • Що виникає в уяві, коли чуєте слово «Зима» ?
  • Читання за стрілочкою з дошки.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд9.JPG

 

Робота по рядах:

  • Складання сенкану до слів «Дід», «Мороз», «Дід Мороз»

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд10.JPG          

 

 

 

 

 

 

                    дід           мороз    

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд11.JPG  старий, добрий, рідний   лютий, пекучий, тріскучий
любить, береже, працює        морозить, щипає
     батько батька (мами)         явище природи

  Дід Мороз
         добрий, веселий, щедрий

              розвеселяє, дарує
                  казковий герой

 

 

Читання вірша про Діда Мороза.

IV.  Мотивація навчальної діяльності учнів

      -    Як ви думаєте, про кого буде йти мова на сьогоднішньому уроці?

  • А хто може сказати скільки років Діду Морозу?

       Ми попрацюємо над текстом  А.Коваль «Скільки років Діду Морозу» і дізнаємося багато цікавого.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд12.JPGV. Подання нового матеріалу

Імя Алли Коваль  добре відоме і шановане в науковому світі. Була професором, доктором філологічних наук, автором більше 30 книг із мовознавства. Родом із Черкаської області.

VІ. Словникова робота

  • Читання слів з дошки з наголосом
  • Чи можете пояснити ці слова?
  • Це українські слова?

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд27.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд28.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд29.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд30.JPGC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд31.JPG


  • Тож давайте прочитаймо текст.

VІІ. Робота над текстом

1 абзац – самостійне читання

  • Скільки років нашому Діду Морозу?
  • Хто є його однолітком? (Санта Клаус)
  • Як звали найстарішого Діда Мороза? (Водан)

2 абзац - читає одна дитина

  • Символом чого є подарунок на Новій Рік?

3 абзац – читає вчитель за методикою  «Виправте помилки».

4 і 5 абзац – читає вчитель

 

   Хвилина фантазії.
-   Як виглядає будинок Діда Мороза? (сніговий, льодовий, казковий, замок)

 

VІІ. Закріплення

  1. Гра «Впізнай країну, з якої завітав Дід мороз».

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд13.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд14.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд15.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд16.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд17.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд18.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд19.JPG

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд20.JPG

 

  1. Прогляньте текст «порахуйте: скільки разів зустрічалося словосполучення Дід Мороз» (8)

VІІ. Робота в групах

Обєднаймося в групи за кольорами на бейджиках:

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд24.JPGСиній, коричневий, рожевий, жовтий, зелений.

1 група – Складіть загадку


C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд23.JPG2 група – Відновіть прислівя

3 група – Дайте відповідь на запитання

4 група – Яких речень немає в тексті

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд22.JPGC:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд26.JPG5 група – Зєднайте попарно 2 .

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\урок\вступ\Слайд25.JPG

 

 

VІІІ. Підсумок

Побудова асоціативного куща до слова Дід Мороз

 

 

 

 

 

ІХ. Рефлексія

  •  Вам було цікаво на уроці?
  • Що вас здивувало?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лістерман Євгеній
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1611
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку