Даний урок формує такі компетентності: ключові (вміння вчитися; соціальна – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентацій роботи групи, пари; загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв'язно висловлюватися; здоров'язбережувальна - життєві навички, що сприяють збереженню здоров'я) та предметні (удосконалити дослідницькі уміння дітей; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, формуванню інтересу до знань; розвивати навички читання)
Тема: А.Коваль «Скільки років Діду Морозу» Дудар Л.М.
Мета: Формувати компетентності: ключові (вміння вчитися; соціальна – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентацій роботи групи, пари; загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися; здоров’язбережувальна - життєві навички, що сприяють збереженню здоров’я) та предметні (удосконалити дослідницькі уміння дітей; формувати інтерес до слова, його походження; сприяти засвоєнню нових знань, формуванню інтересу до знань; розвивати навички читання)
Хід уроку
І. Емоційне налаштування класу
Я надіюсь…
На уроці будемо які?
А- активні
Б- бадьорі
В- веселі
Д- дружні
Будемо працювати так, щоб в кінці уроку почути, що у третім нашім класі, діти просто молодці!
ІІ. Перевірка домашнього завдання
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Робота по рядах:
дід мороз
старий, добрий, рідний лютий, пекучий, тріскучий
любить, береже, працює морозить, щипає
батько батька (мами) явище природи
Дід Мороз
добрий, веселий, щедрий
розвеселяє, дарує
казковий герой
Читання вірша про Діда Мороза.
IV. Мотивація навчальної діяльності учнів
- Як ви думаєте, про кого буде йти мова на сьогоднішньому уроці?
Ми попрацюємо над текстом А.Коваль «Скільки років Діду Морозу» і дізнаємося багато цікавого.
V. Подання нового матеріалу
Ім’я Алли Коваль добре відоме і шановане в науковому світі. Була професором, доктором філологічних наук, автором більше 30 книг із мовознавства. Родом із Черкаської області.
VІ. Словникова робота
|
|
|
VІІ. Робота над текстом
1 абзац – самостійне читання
2 абзац - читає одна дитина
3 абзац – читає вчитель за методикою «Виправте помилки».
4 і 5 абзац – читає вчитель
Хвилина фантазії.
- Як виглядає будинок Діда Мороза? (сніговий, льодовий, казковий, замок)
VІІ. Закріплення
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ. Робота в групах
Об’єднаймося в групи за кольорами на бейджиках:
Синій, коричневий, рожевий, жовтий, зелений.
1 група – Складіть загадку
2 група – Відновіть прислів’я
3 група – Дайте відповідь на запитання
4 група – Яких речень немає в тексті
5 група – З’єднайте попарно 2 .
VІІІ. Підсумок
Побудова асоціативного куща до слова Дід Мороз
ІХ. Рефлексія