Алгоритм монетизації власного інтернет ресурсу

Про матеріал
Матеріал з дисципліни: "SMM і Digital -маркетинг" Тема роботи: "Алгоритм монетизації власного ресурсу". План: 1. Алгоритм монетизації власного ресурсу. - Методи монетизації сайту; - Способи монетизації сайту; - Контекстна реклама; - Банерна реклама; - Продаж посилань - Платний контент; - Партнерські програми; - Прямі рекламодавці; - Платні послуги для користувачів; - Файлові хостинги; - Посилання. 2. Монетизація від Google AdSense. - • Користування сайтом • Контент для розміщення на сайті • Правила сайту • Контент для розміщення на сайті Правила платформи Google AdSense. 3. Підготовка сайту до монетизації. - Пункти, які потрібно виконати до початку монетизації.
Перегляд файлу

Уліна Анна ДХМг-99м

Алгоритм монетизації власного ресурсу

Монетизація сайту – це процес отримання доходу в грошовому еквіваленті за допомогою власного інтернет-ресурсу.

Даний спосіб заробітку вже досить довго і успішно практикується веб-майстрами в глобальній мережі. Для отримання більш високих доходів необхідно добре попрацювати над своїм ресурсом, розвинути його, досягнути просування сайту в лідери, досягти хорошого трафіку, гідних показників ТІЦ і PR – зробити привабливим майданчиком для рекламодавців будь-якого роду.

Методи монетизації сайту

Якісний хороший сайт, зроблений з орієнтацією на користувача, здатний приносити довгостроковий дохід. Створення такого ресурсу вимагає великої праці, вкладення ресурсів та часу.

Низькосортні сайти з неунікальним контентом, просунуті в ТОП чорними методами, абсолютно не несуть користі відвідувачам – досить прості і швидкі в реалізації. З їх допомогою можна отримати швидкий прибуток. До таких можна віднести дорвеї, застосування своппінгу, MFA сайти та ін.

Способи монетизації сайту

Способів, як заробити на своєму сайті, хоч греблю гати. Чим далі розвивається всесвітня павутина, тим витонченішими ці методи стають. Як правило, основний дохід виходить або від розміщення реклами, або від дій відвідувачів сайту. Так само широкою популярністю користуються різні партнерські програми і реферальні програми (свого роду аналоги офлайнових “пірамід”, мережевого маркетингу).

 

Контекстна реклама

В мережі є основні представники-сервіси контекстної реклами, вони пропонують заробити на цьому власникам якісних сайтів: Яндекс.Директ, Google AdSense, Begun.

Власник сайту, беручи участь в даному сервісі, розміщує на сторінках блоки контекстної реклами схожою з його ресурсом тематики. Заробіток відбувається на кліки відвідувачів по цим блокам. За кожен клік по оголошенню вебмайстер отримує певну встановлену рекламодавцем суму. Вартість кліка визначається тематикою сайту і кількістю трафіку на сайті.

 

Банерна реклама

На сторінках сайту розміщуються графічні або анімаційні банери рекламодавця і плата відбувається за кількість показів цього банера. Ресурсу з високою відвідуваністю розміщення такого роду реклами може принести хороший дохід. Але банери засмічують дизайн і в деякій мірі можуть бути дратівливим чинником для відвідувачів. Існують різні сервіси банерної реклами, які пропонують власникам сайтів зареєструватися в їх системі і заробляти на розміщенні банерів. (Rotaban).

 

Продаж посилань

Найпоширеніший спосіб монетизації сайтів.

На сайті розташовуються блоки посилань, за розміщення яких власник отримує дохід. Але пошукові системи не вітають такого роду сайти, на яких розміщена велика кількість зворотних посилань, вважається спамом.

Існують біржі посилань, між вебмайстром і оптимізатором, але не всі відслідковують, які сайти приходять в їх систему і не контролюють розміщення посилань на сторінці, що може привести до пессимізації сайту.

 

Платний контент

Можна розмістити рекламні статті на сторінках свого сайту і отримувати за це гроші. Просування сайтів статтями дуже затребуване у оптимізаторів. Розміщуючи замовні статті на своєму якісному, трастовому ресурсі, власник отримує як унікальний контент, так і можливість заробити на цьому. Умови для хорошого заробітку все ті ж: Сайт для людей, велика кількість сторінок, хороші показники ТІЦ, високі показники відвідуваності.

 

Партнерські програми

Беручи участь в партнерській програмі, власник сайту виступає посередником між рекламодавцем і клієнтом, або ж залучає додаткових користувачів в ту чи іншу систему. Допомагаючи отримувати рекламодавцю нових клієнтів, сайт приносить своєму власнику певний дохід. Варіанти співпраці і оплати можуть бути різними (плата за дію (CPA), плата за лід (CPL), плата за клік (PPC)), або залучення нових користувачів за своїм реферальним посиланням).

 

Прямі рекламодавці

Заробляти на своєму сайті можна і без посередників, для цього повинна бути створена спеціальна сторінка для рекламодавців. Рекламодавець не зацікавиться платформою, якщо це нікому не відомий сайт, з низькими показниками відвідуваності, дивною тематикою, наповнений безглуздим контентом. Хороший сайт – гідна оплата праці.

Сторінка для рекламодавця повинна показувати позитивні сторони свого ресурсу, привабливість, зацікавити можливими перспективами співпраці. Рекламодавцем так само може виступати і спонсор, згадка якого в тексті так само винагороджується певною грошовою сумою.

 

Платні послуги для користувачів

Отримання прибутку за допомогою своїх відвідувачів. Залежно від тематики та спрямованості ресурсу такими можуть бути наприклад: створення каталогу та платне входження в нього, vip-анкети, відправка віртуальних подарунків іншим учасникам ресурсу, додаткові можливості аккаунту та ін.

Для більш успішної монетизації буде правильно експериментувати, досвідченим шляхом встановити, який спосіб краще підходить для даного ресурсу. Досвідчені веб-майстри поєднують відразу кілька способів і заробляють за місяць великі суми.

 

Файлові хостинги

Заробіток передбачає розміщення на своєму ресурсі посилань на певний файлообмінник, звідки користувачі будуть завантажувати необхідні файли. Оплата проводиться файли, які завантажили. Даний спосіб монетизації сайтів почав втрачати свою актуальність у зв’язку з широким розповсюдженням торрентів.

 

Посилання

В інтернеті існує дуже багато блогів і сайтів, які вчать заробляти на своєму ресурсі. При простому введенні пошукового запиту “монетизація” в рядку пошукової системи у видачі можна знайти інформацію про це.

Монетизація від Google AdSense

Google пропонує різні способи отримувати прибуток. Один із найпопулярніших – монетизація сайтів за допомогою AdSense.

 

  • Користування сайтом

Сайт має бути зручним і корисним для відвідувачів. На ньому слід пропонувати контент, який буде цінним для користувачів - цікавим, доречним і привабливо оформленим.

Окрім якості контенту, Google перевіряє такі аспекти взаємодії з користувачами, як прозорість і надійність сайту, зручність навігації, час завантаження сторінок. Тому обов'язково потрібно додати на сайт контактну інформацію (своє ім'я, електронну адресу та форму зв'язку) так, щоб відвідувачам було легко її знайти.

Також важливо, щоб сайт завантажувався швидше й працював без помилок, а панель навігації була зручною та зрозумілою.

Спочатку слід протестувати сайт і дізнайтися, наскільки швидко відкриваються сторінки та які компоненти сповільнюють завантаження. За допомогою цього інструменту можна перевірити, як відображається сайт у різних веб-переглядачах на комп'ютерах і мобільних пристроях, і виявити недоліки, які потрібно усунути.

 

 

  • Контент для розміщення на сайті

У Google AdSense допускаються лише сайти, придатні для сімейного перегляду. Видавці чекають від мережі Google високих цін за 1 клік і за 1000 показів, а також оголошень на різні теми від добросовісних рекламодавців, зацікавлених у просуванні своїх брендів. Всі правила платформи мають на меті захищати інтереси як видавців, так і рекламодавців. Детальні відомості про типи контенту, заборонені.

Якщо на сайті є такий заборонений контент, автор не зможе заробляти на рекламі AdSense.

 

  • Правила сайту

Одна з поширених помилок, яких припускаються власники, – це монетизація сайту неприйнятними способами, які рекомендують недобросовісні "експерти".

Цей документ визначає, як правильно просувати сайти за допомогою готових інструментів від Google, забезпечувати якісний контент і заробляти посилання, не вдаючись до недобросовісних схем.

 

  • Контент для розміщення на сайті

Політика конфіденційності - це сторінка, де пояснюється, як автор обробляє й використовує дані відвідувачів, якщо на сайті застосовуються певні програми, як-от Google AdSense чи Google Analytics, а також інші сервіси, які можуть збирати інформацію про користувачів.

Google рекомендує видавцям детально описувати в політиці конфіденційності, розміщувати в помітному місці посилання на сторінку про те, як Google використовує дані.

Google радить вказувати в політиці конфіденційності всі сторонні сервіси, які використовують файли cookie для показу оголошень на вашому сайті, і повідомляти відвідувачів, що в них є можливість відмовитися від такої реклами.

На сайті Network Advertising Initiative є багато корисних відомостей про те, як укласти власну політику конфіденційності.

 

Слід не уникати порушення правил Google AdSense

  • не натискати оголошення Google AdSense на власному сайті й не заохочувати інших це робити (проханнями, обіцянками бонусів тощо);
  • не використовувати засоби недобросовісного отримання трафіку (програми, які пропонують винагороду за кліки, спамові розсилки, медійні оголошення з автоматичних програм);
  • не змінюйте код AdSense із метою завищувати статистику ефективності реклами;
  • не перевантажувати сторінки рекламними блоками AdSense і не розміщувати оголошення AdSense у спливаючих вікнах, електронних листах, програмному забезпеченні та в інших заборонених місцях;
  • поважати комфорт і безпеку відвідувачів - не ініціювати завантаження файлів, не розміщувати на сайті програмне забезпечення та спливаючі вікна, які заважають відвідувачам користуватися сайтом, тощо.

 

Підготовка сайту до монетизації

Головне, що потрібно для монетизації сайту – стабільно високий трафік. Але доведеться подбати також про репутацію та виконати умови пошукових систем. Це не завадить навіть якщо ви не збираєтеся монетизувати сайт за допомогою Google.

 

Пункти, які потрібно виконати до початку монетизації :

  • проаналізувати інтереси та болі цільової аудиторії;
  • створити контент-план, виберіть варіанти монетизації;
  • регулярно наповнювати сайт унікальним контентом, який цікавий ЦА;
  • провести внутрішню SEO-оптимізацію;
  • провести оптимізацію ресурсу під вимоги пошукових систем;
  • підвищувати показники сайту – ІКС (Індекс якості сайту), PageRank, середній час перебування користувачів на сайті;
  • розмістити посилання на свій сайт та на ресурсах із суміжною тематикою;
  • використовувати для залучення трафіку соцмережі.

 

Прибутковість сайту залежить від вибору способів монетизації, тематики сайту та кількості відвідувачів. Щоб підрахувати можливу прибутковість ресурсу, можна використовувати сервіс Telderi - майданчик купівлі-продажу сайтів. Серед запропонованих варіантів знайти свою тематику та дивитись показники.

 

 

docx
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку