Мета: проаналізувати допущені в диктанті типові помилки; удосконалювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, удосконалювати орфографічну й пунктуаційну грамотність, уміння й навички самостійно мислити; удосконалювати навички виконання таких мисленнєвих дій, як аналіз, порівняння, узагальнення, вміння робити висновки за аналогією, удосконалювати вміння й навички колективної й самостійної роботи.
Тип уроку: урок аналізу контрольної роботи.
Хід уроку
І. Повідомлення мети і завдань уроку.
ІІ. Підбиття підсумків контрольного диктанту. Відзначення найбільш вдалих робіт. З’ясування типових помилок. Бесіда про характер помилок.
ІІІ. Повідомлення оцінок. Повернення зошитів.
VІ. Підведення підсумків уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Повт. П. 14-15, вправа 245.