Урок № 20
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ
Аналіз письмового переказу
Мета: підбити підсумки учнівських робіт, відзначити позитивне у їх виконанні, проаналізувати допущені учнями типові помилки та недоліки творчих робіт; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок, належним чином їх проінструктувавши; розвивати логічне мислення, навички колективної та самостійної роботи.
Обладнання: підручник.
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення мети уроку.
ІІ. Загальна оцінка вчителем виконаної учнями роботи.
ІІІ. Аналіз (виконаний учителем або колективно учнями) двох-трьох найбільш вдалих робіт.
С х е м а а н а л і з у п е р е к а з у
IV. Повернення учням перевірених зошитів. Повідомлення оцінок за роботу.
V. Індивідуальне опрацювання учнями допущених помилок.
Учні, які впоралися з роботою, одержують індивідуальне завдання.
VІ. Підведення підсумків уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Завершити роботу над помилками