Атестаційний лист кабінету англійської мови
Зав. кабінетом
Рік атестації
Оцінюючий показник |
Найменування показника |
Оцінка в балах |
|
max |
реальна |
||
1. |
Оформлення інтер'єру кабінету |
16 |
|
1.1. |
У кабінеті дотримано санітарно-гігієнічні вимоги до: |
|
|
|
• освітлення |
1 |
|
|
• фонового оформлення стін |
1 |
|
|
• озеленення |
2 |
|
1.2. |
У кабінеті наявні стенди |
|
|
|
• країнознавчі |
3 |
|
|
• загальнонавчальні |
3 |
|
|
• висловлювання видатних людей |
2 |
|
|
• змінні експозиції |
3 |
|
1.3 |
Загальний естетичний вигляд |
1 |
|
2. |
Організація робочих місць учнів |
4 |
|
2.1. |
Робочі місця укомплектовані однаковими меблями |
2 |
|
2.2. |
Меблі відремонтовані і відповідають вимогам техніки безпеки |
2 |
|
3. |
Організація робочого місця вчителя |
20 |
|
3.1. |
Наявність демонстраційного стола, який оснащений |
|
|
|
• лінгафонним обладнанням |
3 |
|
|
• аудіомагнітофоном |
3 |
|
|
• відеоапаратурою |
3 |
|
|
• комп'ютером |
4 |
|
|
• підключенням до мережі Інтернет |
4 |
|
3.2. |
Наявність обладнаної магнітною основою стулчастої дошки |
3 |
|
4. |
Збереження навчального обладнання |
10 |
|
4.1. |
Таблиці: |
|
|
|
• систематизовані |
3 |
|
|
• зберігаються в рулонах |
2 |
|
4.2. |
• наявність технічних паспортів |
3 |
|
|
• робочий стан обладнання |
2 |
|
5. |
Дидактичне оснащення кабінету |
40 |
|
5.1. |
Оснащення кабінету бібліотекою: |
|
|
|
• наявність навчальних програм МОНУ |
1 |
|
|
• наявність методичної літератури, видавництва МОНУ, ОІППО |
2 |
|
|
• наявність періодичних видань |
2 |
|
|
• наявність країнознавчої літератури, |
4 |
|
|
граматичних довідників, словників, посібників для домашнього читання: |
|
|
|
— для кабінету |
1 |
|
|
— для кожного учня |
4 |
|
|
• наявність тематичних папок |
2 |
|
|
• наявність папок для тематичного оцінювання учнів по класах |
1 |
|
|
• наявність учнівських портфоліо |
3 |
|
|
• наявність аудіотеки (від 5 аудіокасет) |
3 |
|
|
• наявність відеотеки (від 4 відеокасет) |
4 |
|
|
• наявність електронних носіїв інформації (компакт-дисків) |
4 |
|
5.2. |
Оснащення різними видами дидактичних матеріалів, таблиць: |
|
|
|
• друкованих |
2 |
|
|
• саморобних, написаних |
1 |
|
5.3. |
Творча робота вчителя: |
|
|
|
• матеріали самоосвітньої роботи |
2 |
|
|
• матеріали, надруковані у фахових виданнях |
3 |
|
|
• участь у міжнародних професійних асоціаціях |
3 |
|
|
• участь у обласних, міжнародних конференціях, семінарах (сертифікат), освітніх програмах |
3 |
|
6. |
Дотримання техніки безпеки |
3 |
|
|
Наявність документації з техніки безпеки |
3 |
|
7. |
Організаційні та інші заходи з обладнання |
7 |
|
|
У кабінеті наявні: |
|
|
|
• перспективний план роботи |
3 |
|
|
• паспорт кабінету (інвентарна книга) |
2 |
|
|
• оцінка кабінету за наслідками перевірки |
2 |
|
8. |
Визначення рівня навчально-методичного забезпечення кабінету (усього балів): |
100 |
|
|
• високий рівень (85-100 балів) |
|
|
|
• достатній рівень (50-84 балів) |
|
|
|
• середній рівень (35-49 балів) |
|
|
|
• низький рівень (1-34 бали) |
|
|
Початковий — балів.
Середній балів.
Достатній — балів.
Високий — балів
При атестації кабінет отримав оцінку « ___________________» рівень
Атестацію проведено «________»__________20____р.
Атестацію здійснювали :______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції щодо удосконалення навчально-методичного комплексу кабінету англійської мови: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________