Аудіювання 3 клас "Груши дві - одна"

Про матеріал

Тема: аудіювання

Мета: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його(сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловівтощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

Назва тексту: ГРУШІ — ДВІ І ОДНА

Перегляд файлу

Тема: Аудіювання

Мета: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його(сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловівтощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

 

Хід уроку

 

 

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку

ІІІ. Контрольне аудіювання

 

ГРУШІ — ДВІ І ОДНА

 

Якось ми з Оксаною сиділи на лаві у сквері. Повз нас стежкоюпройшла бабуся. В одній руці вона несла кошик з грушами, другоюспиралася на сукувату палицю.

Спіткнулася бабуся і мало не впала. А кошик не втримала, випустила з рук, і груші розсипалися.

— От лихо! — скрушно зітхнувши, мовила бабуся й заходиласязбирати груші.

Тільки їй, старенькій, дуже важко було нахилятися.Та вона ще й не добачала: мацає, мацає рукою навколо себе, ажпоки знайде якусь грушу.

Я підійшов до бабусі і почав показувати, де вони лежать.

— Ось… ось… — тикав пальцем.

А коли бабуся мацала не там, куди показував, то аж сердився:

—Та не там! Ось тут!

До нас підбігла Оксана.Але вона не стала підказувати.Присіла, швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик.

— Всі? — спитала бабуся.

— Всі! — дружно відповіли ми.

— Спасибі, дітки, що допомогли,— подякувала вона і простягнула нам груші.

— Це тобі, дівчинко,— бабуся дала Оксані дві здоровенні з рум’яними боками груші

—А це тобі хлопчику…

У руці у мене опинилася одна груша, також велика й рум’яна. Бабуся ще раз подякувала, попрощалася й пішла далі.

Ми раді були. Одразу ж побігли додому розповісти мамі, як допомогли старенькій і які гарні груші вона дала нам. Мама теж раділа,що в неї такі виховані та чемні діти.

— Молодці, молодці! — хвалила. А потім помітила, що в Оксани дві груші, а в мене одна.

Вона з подивом дивилася на мене.

— Ти вже встиг з’їсти другу?

— Ні, не їв,— відповів я.— Бабуся дала Оксані дві, а мені тількиодну.

— Чого ж це? — не зрозуміла мама.

— Не знаю… Може, тому, що Оксана дівчина, або тому, щомала?

Я здвигнув плечима.

— Та ні, тут щось не те,— не погодилась мама.— Ану розкажіть докладніше, як ви допомагали бабусі.

І ми розповіли.

— От тепер мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки однугрушу дала,— сказала мама,— а могла б зовсім не дати.

— Чому? — зніяковів я.

— А ти сам добре поміркуй,— відповіла мама.

Б. Комар

 

 

Тестування

 

  1. Назвіть головних дійових осіб оповідання.

а) Рома, бабуся;

б) Рома, Оксана, бабуся, мама;

в) Бабуся, Рома, Оксана.

 

  1. Що сталося з бабусею?

а) Вона впала й не могла піднятися;

б) вона розсипала груші;

в) вона не могла нести важкий кошик.

 

  1. Я к допоміг бабусі Рома?

а) Він показав, де лежать розсипані груші;

б) він зібрав груші і поклав у бабусин кошик;

в) він узяв кошик і поніс.

 

  1. Я к допомогла бабусі Оксана?

а) Сказала, скільки груш ще не зібрано;

б) швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик;

в) покликала на допомогу брата.

 

  1. Яка головна думка тексту?

 

_______________________________________________________________________ 

 

  1. Чим відрізнялася допомога Ромі від допомоги Оксани?

_______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

 

  1.  З’єднай правильно. Відповіді впиши в таблицю нижче.

1

—Та не там! Ось тут!

а

Мама

2

— От лихо! —

б

Рома

3

— Ти вже встиг з’їсти другу?

в

Бабуся

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «— От тепер мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки однугрушу дала,— сказала мама,— а могла б зовсім не дати.» Чому мама так сказала?

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Костюк Богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білокінь Наталія Олександрівна
    Дякую за вашу роботу, пані Катерино. Дуже вчасно поділились досвідом. Матеріал чудовий, відповідає вимогам.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 квітня 2018
Переглядів
19662
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку