13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Бібліотечний урок "Книжкова лікарня"

Про матеріал

Мета уроку: ознайомити дітей зі шкільною бібліотекою, правилами користування бібліотечними книгами; виховувати почуття поваги і шанобливого ставлення до книги.

Перегляд файлу

Бібліотечний урок у 2 класі

Тема. Книжкова лікарня

Мета: ознайомити учнів з технологією виконання ремонту книги; розвивати у кожної дитини смак до самостійної творчості, артистичні здібності; виховувати повагу до книги, любов до читання.

Обладнання: плакати – вислови про книгу «Книга - це віконце, через яке дитина бачить світ і сама себе», інструменти для ремонту книги (ножиці, клей, білий папір, скотч, картон, олівець, лінійка), фонограми пісень, музичні заставки.

 

Заздалегідь провести конкурс на кращу закладку, рейд - перевірку підручників.

План уроку

  1. Організація класу.

 

1)))Виконується уривок із «Пісні про бібліотеку» (2хв.)

 

  1. На тихій вулиці затишній

Каштани височіють пишні.

Оберігаючи від спеки,

Коли іду в бібліотеку.

 

О, мудрий світе книг, до тебе знов ведуть

Стежки второвані віками.

Біля твоїх полиць мене чекає друг

Між лицарями і чарівниками.

 

  1. Знання захоплення раз раду

Розвагу класну чи пораду

Я до душі собі шукаю,

Коли дорогу прокладаю.

 

У мудрім світі книг, в який мене ведуть

Стежки второвані віками.

Біля його полиць мене зустріне друг

Із лицарями і чарівниками.

 

  1. Якими мудрими ми стали,

Як би всі книги прочитали.

У книгозбірні,  в інтернеті

Висоні і на всій планеті.

 

Промчать дзвінкі роки, я повернусь сюди.

Зійду на ганок з малюками

В книжковий світ для всіх, а в нім живуть дива

Із лицарями і чарівниками.

 

Для всіх відкритий світ, де нас чекає друг

Із лицарями і чарівниками.

 

  1. Повідомлення теми уроку.

Бібліотекар. Вітаємо всіх на бібліотечному уроці «Книжкова лікарня», на якому ви дізнаєтесь нового про книги, побачите цікаві казки, а головне – побуваєте у ролі книжкового лікаря.

 

  1. Вірші про роль книжок у житті дітей. (3 хв.)

1 група

  1. Хороші, справжні друзі у мене поруч є,

Ніяк не уявляю без них життя своє.

 

  1. Лиш зроблю уроки, до друзів я йду,

Як жити на світі розмову веду.

 

  1. Коли засумую, до мене спішать,

Смішними жартами враз звеселять!

 

  1. Коли ж я безпечним стаю хоч на мить,

Насуплять брови: «Так не гоже робить!»

 

  1. Розкажуть про будови, про мандри, про бої…

Живуть в книжковій шафі товариші мої.

 

  1. В книжках вірні друзі, герої живуть,

І я пам’ятаю, як кожного звуть.

Он ключ чарівний від дверцят у стіні

Хутко несе Буратіно мені.

 

  1. Прочитаних книг виростає сім’я,

Все більше з книжками дружба моя!

 

  1. Інсценування казки «Пригоди Петрикової книжки» (10 хв.)

2)))Вихід Колобка. «Колобок» (з к/ф Усатий нянь)

З’являється КОЛОБОК

Колобок.

Я про все на світі знаю, хоч букварика не маю.

Можу всі книжки читати, тільки б книжку зміг дістати.

Від своєї Баби втік, більш учитись вже не міг.

Баба вчила кожен день, я ж глухий був, наче пень.

Вже набридли оті букви! Кожен день сиди читай!

Той сказав я собі: «Досить! З тебе вистачить! Тікай!»

3)))Вихід Книги. (Плавное перелистывание страницы)

 

Ой! Що за звуки, що за шелест? Де сховатись? Я боюсь!

Може краще я додому, до бабусі повернусь?!

 

Книга.

Я загублена книга, мене Петрусь загубив,

Не бажав він учитись, тут мене і лишив.

А у лісі повно звірів, а вночі так темно тут…

Друже милий, допоможеш? Щирим другом моїм будь!

 

Колобок.

Отакої… Щирим другом? Книгу я свою лишив,

А з цією ще возиться… Ото Бог нагородив! Ні!

 

Книга.

Друже, стій, чом йдеш до хати?! А мені отут вмирати?

 

4))) Вихід Вовка

 

Вовк.

Ух, як змерз я, зголоднів, майже тиждень я не їв!

Треба хмизу назбирати, буде вогнище палити!

Сяду тут коло пеньочка, поп’ю чаю із листочків.

Ось папір і сторінки, десь в кишені сірники…

(Торкається лапами Книги)

 

Книга.

Ні! Будь ласка, не чіпай, співчутливість трохи май!

 

Вовк.

От такої! Дивина! Книжка розмовля сама!

Хто ж тебе  тут залишив? Випадково, чи згубив?

 

Книга.

Я - загублена книга, мене Петрусь загубив,

Не хотів він учитись,  мене в лісі лишив!

 

Вовк.

Знаєш, Книго, вибачай, я піду, ти прощавай.

Дуже їсти хочу я, та й читать не вмію я.

Тебе не буду я чіпати і сторінки для вогню рвати.

Не потрібна ти мені. Так що залишайсь собі!

 

5)))Вихід Курки.

 

Курка.

Куд-куда! Я Курка Ряба, в діда з бабою живу.

Своє яєчко неслухняне я шукати в ліс іду.

Що це? Книжечка лежить, пошматована, мовчить.

Треба взять її з собою і до лікаря віднести,

Щоби стала знов новою й дітлахам всім радість несла.

 

6))) Доктор Айболить.

(На сцену виходить Лікар Айболить, Курка звертається до нього)

Курка.

Добрий лікар Айболить! В цієї книжки все болить!

Хвору книжку ти прийми, операцію зроби!

Щоби Книжка швидко встала, нову обкладиночку мала!

Щоб раділа дітвора, що в них книжечка нова!

 

Лікар Айболить.

Люба книжко! Підіймайся!

В нову обкладинку вдягайся!

Бери закладини з смереки і вирушай в бібліотеку.

Не турбуйся більше,  Петрик тебе не скривдить у житті.

Тепер ти в бібліотеці, не будеш більш на самоті!

 

1))) Пісня про бібліотеку(уривок)

Бібліотекар.

Сюди приходять добрі діти, що вміють книжечки читать.

Бо нову та чисту книжку любить кожен погортать.

 

  1. Демонстрація мультфільму «Гришкині книжки» (10 хв.)
  2. Презентація «Книжкова Лікарня» (5 хв.)
  3. Майстер-клас по ремонту книг (10 хв.)

Підклеювання вирваної сторінки.

Підклеювання відірваних кутиків сторінок.

Підклеювання відірваних палітурок.

 

  1. Виставка закладок. (1хв.)
  2. Виставка підручників. (1хв.)
  3. Підсумок уроку. (3 хв.)

7))) Виконується пісня «Гімн Книзі» (На мотив

«Песня остаётся с человеком»)

 

  1. Книге, книге ты обязан самым лучшим.

Книга рядом в счастье и беде.

Как бы трудно в жизни нам не приходилось,

Книга лучший даст совет тебе.

 

Припев.

Через годы, через расстояния,

На любой дороге,  в стороне любой

Книге ты не скажешь «До свидания!»

Книга не прощается с тобой.

 

  1. Всё расскажет, обо всём имеет мненье,

Книга – это самый лучший друг.

Если надо, то поднимет настроение,

Объяснит, как надо, что к чему.

(Разом – 45 хв.)

1

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку