"ЧАЙ ІЗ ШЕВЧЕНКОМ" Методична розробка Наталії Михалюк,вчителя української мови та літератури Поздимирського НВК

Про матеріал
У методичній розробці розмістила матеріал з досвіду проведення у Поздимирському НВК "Чаювання із Шевченком",яке об`єднало людей різного віку у любові і шані до великого Кобзаря та його невмирущого слова.Крім готового сценарію є світлини учасників дійства,а також додатковий матеріал,який можна використати і на уроках літератури.
Перегляд файлу

МАТЕРІАЛИ  ПРОВЕДЕННЯ «ЧАЮВАННЯ ІЗ ШЕВЧЕНКОМ» У ПОЗДИМИРСЬКОМУ НВК(2020 р.) АВТОР:НАТАЛІЯ МИХАЛЮК – ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ  

 

     

 

 

 

 

(Тихо звучить  пісня «Садок вишневий коло хати», у зал заходять учні,вчителі,гості)

 

 

 

  Торт  приготувала мама учня 5класу                              1

 

1вед.Знову березень,весна,           2 вед. Якщо є ця книга в  хаті,

Все радіє,ожива.                             Ми не бідні ,а багаті,                           

У таку чудесну пору                      Бо його думки й слова

Запросили ми у школу                   Кожне серце окриля.

Тих,хто знає,що в цей час             Відкриваймо «Кобзар» знову-

 Народився наш Тарас.                  Хай звучить Тараса голос.

                                                           (Це рядки Емілії Михалюк)

 

 

1вед.Члени літературного гуртка вели пошукову роботу. У них було завдання: взнати, про що мріяв Тарас Шевченко. Тож прошу:утворіть гроно бажань Кобзаря,а в кінці зустрічі з`ясуємо,чи збулися ці мрії.

 

      (учні прикріплюють на дошці серця ,на яких записані мрії)

 

1вед.Ніхто,крім нас,не збереже  усе,що рідне українцям. Перш за все, це мова,традиції,віра,повага і шана до своїх героїв,до своїх геніїв,серед яких почесне місце відвели вже давно – Тарасу Шевченку. Тому і виготовили з гуртківцями дерево «Шевченкового шляху».Як бачими,воно досить рясне.

 

                                                       2                                             

 2вед.Сьогодні ми зібралися разом на чай із Шевченком,бо саме горнятко чаю давало відчуття рідного,близького, було для поета натхненням до появи на листочку нових рядків.

 

1вед.Отож, маємо нагоду бути у родинному колі з Кобзарем за горнятком свіжого трав`яного чаю,яке приготували для нас наші дівчата – красуні.

 

(заходять дівчатка – українки,розносять чай усім присутнім)

 

 

2вед.Ось так за горнятком чаю нехай прозвучить сьогодні слово Кобзаря,

 слово про Кобзаря з уст різних поколінь.

 

             3

 

 

-Чи збулися мрії Тараса Шевченка?(З`ясовує вчитель Наталія Михалюк)

 

 

Свій власний вірш «Поете славний» читає вчитель початкових класів Поздимирського НВК – Леся Гук,член асоціації письменників України

 

 

Свої вірші прочитали учні: Олеся Мельник, Аня Лялюк,Арсеній Капустяк,Олександра Коляда.                                                                        4

Емілія Михалюк(вчитель української мови та літератури).

Гортаючи «Кобзар», ми ,Тарасе, пройшли твоїм шляхом,відчули сьогодні твою присутність серед нас ,зрозуміли,що твої слова не втратили актуальності і потрібні зараз,бо твоя наука – безцінна.

 

 

 

 


бо твоя наука - безцінна.не втратили актуальностіК - Леся (Мелодія «Думи мої,думи мої…»)

 

(У документі тільки частинка світлин ,які висвітлюють хід чаювання,а також матеріал для оформлення сердечок - мрій)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              5

 

                                                        6

doc
До підручника
Українська література 9 клас (Борзенко О.І., Лобусова О.В.)
Додано
31 березня 2020
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку