2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Цікаві Батьківські збори

Про матеріал
Тема: Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання. Нездібних дітей не буває. Мета: сприяти підвищенню рівня компетентності в питаннях сімейного виховання; дати батькам можливість поділитися власним досвідом; активізувати комунікативну взаємодію в сім'ї, здатність батьків до аналізу своєї виховної діяльності та об'єктивної оцінки її результатів.
Перегляд файлу

Тема: Авторитет, особистий приклад батьків у процесі виховання. Нездібних дітей не буває.

Мета: сприяти підвищенню рівня компетентності в питаннях сімейного виховання; дати батькам можливість поділитися власним досвідом; активізувати комунікативну взаємодію в сім'ї, здатність батьків до аналізу своєї виховної діяльності та об'єктивної оцінки її результатів.

Обладнання: аркуші паперу, назви команд, ручки, серце.

Хід проведення:

  1. Організаційна частина

1.1 Реєстрація присутніх

Вступ: Батько і мати, тато і мама – це перші два авторитети, на яких для дитини грунтується світ, грунтується вся віра в стиль життя, людину, в усе чесне, добре та святе.

Примітка: Вчитель розігрує три ситуації: 1. Запізнення на 10 хв, 2. Коли читає вчитель тему, мету, вступ – смакує цукеркою. 3. Коли вчитель закінчує читати вступ,лунає телефоний дзвінок і вчитель виходить поговорити зі словами: «Мені тато телефонує, я вийду..»

  1.  Заходить вчитель після дзвінка і говорить: А тепер – Доброго вечора, Шановні батьки!
  2.  Вправа «Мікрофон»
  • Батьки, що було дивного у моїй поведінці?
  • Відповідає моя поведінка нормам етикету?
  • Приємно Вам було під час токого проведення та початку наших зборів?
  • Як ви думаєте, хто інколи себе так поводить?
  • Як я себе почуваю, коли так діють учні?

Тоді давайте разом складемо шляхи вирішення цих ситуацій, та назавжди їх усунемо.

 

  1. Основна частина

2.1 Ділимось на три групи висловом «Люблю свою дитину»

1 група – Люблю (розбір 1 ситуації – запізнення учнів)

2 група – Свою (розбір 2 ситуації – прийом їжі під час уроку)

3 група – Дитину (розбір 3 ситуації – мобільні телефони, ігри та дзвінки під час навчального процесу)

- Виступи членів групи, запис пропозицій, правил та голосування сигнальними картками.

Підсумки:

1. Якщо учень запізнюється – батьки попереджають дзвінком або смс. Відсутність учня – письмове підтвердження (записка, довідка від лікаря).

2. Слідкувати за режимом прийому їжі, якщо на перерві дитина не встигла доїсти і почався урок, можна вийти на коридор 2-3 хв щоб доїсти.

3. Батькам пригадати розклад дзвінків та телефонувати учням на перервах, або до вчителя, мобільний телефон – не іграшка, під час навчального процесу він у портфелі.

 

  1. Підсумок зборів

3.1 Вправа «Розірване серце» - Література:

https://vseosvita.ua/library/vihovna-godina-trening-zrozumiti-insogo-42503.html

 

Одного ранку в кімнаті Петі незвично продзвенів будильник, але хлопчик не встав з ліжка. Хвилин через десять його мама прочинила двері в кімнату.

- Ану, по-поспішай! - Сказала вона. - Знову запізнишся до школи. Ледар! (РОЗРИВ)

- Мамо, я захворів, - відповів Петя.

- І чому ти завжди поводишся як маленький? (РОЗРИВ) - відповіла мама. - Тобі завжди погано, коли в розкладі є фізкультура. Вставай і збирайся. Твій брат вже майже готовий .

Петя швидко одягнувся і вийшов на кухню. Його старший брат Андрій щойно закінчив снідати.

- Я пішов, мама , - сказав Андрій.

- Почекай Петю , - сказала мама.

-Цей телепень (РОЗРИВ) завжди спізнюється, - сказав Андрій. - Я не хочу пропустити шкільний автобус .

Однак хлопці - старший брат і Петя - встигли на автобус якраз вчасно. І коли двері закрилися і автобус рушив, Петя згадав, що його домашнє завдання залишилося в кімнаті. Петя запитав водія, не можна почекати, поки він збігає за домашнім завданням.

-Ти що, дурний? (РОЗРИВ) Це тобі не таксі. Ще за запізнення отримаєш . (РОЗРИВ)

Прийшовши в школу, Петрик попередив вчительку, що забув домашнє завдання вдома. Вона сказала:

- Це вже четвертий раз за місяць, Петя. Ти взагалі сідав за уроки? Япочинаю думати, що ти мені брешеш. (РОЗРИВ) Боюся, мені доведеться поговорити про це з твоїми батьками .

Петя любив спортивні ігри, але ненавидів фізкультуру, тому що був найменшим серед юнаків. Того дня вони повинні були грати на уроці в баскетбол, який Петрик терпіти не міг. Учитель попросив дітей розділитися на дві команди, «Львів» та «Тигрів». За десять хвилин кожна з команд нараховувала по десять гравців, і тільки Петя залишився один. (РОЗРИВ) Капітан команди «Леви» сказав: «Ми його не хочемо - він погано грає». (РОЗРИВ) «Який з нього тигр? Він скоріше наляканий кіт »(РОЗРИВ) - додав капітан команди« Тигри », і всі хлопці розреготалися. (РОЗРИВ)Зрештою вчитель призначив Петю до команди «Леви». Але хлопець всю гру просидів на лавці запасних, бо капітан не допустив його до гри. (РОЗРИВ)

Того дня після уроків брат Петрика Андрій грав поруч з будинком з друзями у футбол. У порівнянні з баскетболом Петі набагато більше подобався футбол. Це була його улюблена спортивна гра. Тому Петрик попросив Андрія прийняти його в команду. Але Андрій відмовив.

Ні - заявив він. - Ти все зіпсуєш . (РОЗРИВ)

Мама хлопців почула це і сказала:

Тобі слід прийняти брата в гру, Андрій.

Але, мама, він такий незграбний, (РОЗРИВ) - відповів Андрій. - І весь час плутається підногами . (РОЗРИВ)

  • Ви побачили, що сталося з дитячим серцем. Бажаю нам не допускати помилок. До побачення!
  • 3.2 Індивідуальні запитання 5-10 хв

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

doc
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку