Курс «Зарубіжна література 11 клас (екстернат)»
Розділ |
Тема урока |
Покликання на урок |
Підручник |
Розділ 1. ВСТУП. ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ. |
Тема 1. Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність. |
сторінка 6-9
|
|
Розділ 2. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ. |
Тема 2. Німеччина |
https://bit.ly/11зарубіжнаурок2 https://bit.ly/11зарубіжнаурокҐете |
сторінка 10-19 |
Тема 3. Й.В.Ґете. «Фауст». Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Складання анкети героя. |
https://bit.ly/11зарубіжнаурок3 https://bit.ly/11зарубіжнаурок3а https://bit.ly/11зарубіжнаурок3б |
сторінка 21-25 |
|
Розділ 3. МОДЕРНІЗМ. |
Тема 4. Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). |
сторінка 27-29
|
|
Тема 5. Ф. Кафка. «Перевтілення». Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі. |
сторінка 30-38 https://naurok.com.ua/test/franc-kafka-perevtilennya-12130.html
|
||
Тема 6. Росія |
сторінка 39-45
|
||
|
Тема 7. М.О. Булгаков . «Майстер і Маргарита». Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури.Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.). |
https://bit.ly/11зарубіжнаурок7 https://bit.ly/11зарубіжнаурок7а https://bit.ly/11зарубіжнаурок7б |
сторінка 46-51 https://naurok.com.ua/test/test-za-romanom-m-bulgakova-mayster-i-margarita-3803.htm |
Розділ 4. ШЕДЕВРИ КОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ. |
Тема 8. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. |
сторінка 52-64 https://naurok.com.ua/test/giyom-apolliner-lirika-17940.html
|
|
Тема 9. Австрія |
сторінка 65-70 |
||
Тема 10. Іспанія. Федеріко Ґарсія Лорка. "Про царівну Місяцівну", "Гітара". Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф Ґарсія Лорки. Яскраві образи й символи у віршах поета. |
сторінка 72-78 https://naurok.com.ua/test/federiko-garsiya-lorka-1182022.html |
||
Тема 11. Росія |
сторінка 79-82, 89-96 https://naurok.com.ua/test/anna-ahmatova-rekviem-237219.html
|
||
Тема 12. Борис Леонідович Пастернак . «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч».
|
|||
Тема 13. Позакласне читання №1. Таїр Халілов "До останнього подиху". Історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу. |
https://bit.ly/11зарубіжнаурокПЧ |
сторінка 210-213 https://naurok.com.ua/test/ta-r-halilov-do-ostannogo-podihu-995630.html |
|
Завершення І семестру |
|
|
|
Розділ 5. АНТИУТОПІЯ |
Тема 14. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «Скотоферма» Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Сюжет та особливості композиції твору. |
сторінка 105-110 https://naurok.com.ua/test/tvir-dzhordzha-orvella-skotoferma-895999.html |
|
Тема 15. Джордж Оруелл. «Скотоферма». Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. |
сторінка 110-116 |
||
Тема 16. Джордж Оруелл. «Скотоферма». Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). |
https://naurok.com.ua/test/dzhordzh-oruell-skotoferma-740696.html |
||
Розділ 6. ПРОБЛЕМА ВІЙНИ XX СТ. |
Тема 17. Німеччина |
сторінка 117-122 https://naurok.com.ua/test/bertold-breht-matinka-kurazh-ta-diti-477042.html |
|
Тема 18. Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти». Зображення війни як засобу збагачення в драмі. |
сторінка 123-126 |
||
Тема 19. Б. Брехт. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж та її діти». |
сторінка 127-129
|
||
Тема 20. Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. |
сторінка 130-133 |
||
Тема 21. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. |
сторінка 133-136
|
||
Тема 22. Урок однієї поезії. Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті». «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі») як відтворення жахливої реальності Освенціму. |
сторінка 138-146 https://naurok.com.ua/test/paul-celan-234385.html
|
||
Розділ 7. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ XX СТ. |
Тема 23. Колумбія |
https://bit.ly/11зарубіжнаурок23 |
сторінка 148-153, 167-176 https://naurok.com.ua/test/gabriel-garsia-markes-starigan-iz-krilami-1044177.html |
Тема 24. ЯПОНІЯ. Ясунарі Кавабата (1899 – 1972) . «Тисяча журавлів». |
https://naurok.com.ua/test/yasunari-kavabata-tisyacha-zhuravliv-958561.html |
||
Розділ 7. ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ XXI СТ. |
Тема 25. Провідні тенденції в драматургії |
сторінка 179-181 |
|
Тема 26. Постмодернізм - одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-початку ХХІ ст. |
сторінка 182-185 |
||
Тема 27. Аргентина. Хуліо Кортасар "Менади". Короткі відомості про письменника. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. |
сторінка 186-189 https://naurok.com.ua/test/1-test-hulio-kortasar-menadi-1007147.html |
||
Тема 28. Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок». Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді. |
https://naurok.com.ua/test/markus-frenk-zuzak-kradiyka-knizhok-480297.htm |
||
Тема 29. Позакласне читання №2. Джон Майкл Ґрін (нар. 1977). «Провина зірок». Д. Ґрін – американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблоґер. «Провина зірок» – розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака та дівчини. |
сторінка 214-220 https://naurok.com.ua/test/dzh-grin-provina-zirok-984233.html |
||
Тема 30. Написання річної контрольної роботи за курс 11-го класу |
|
|